Szia! A himbákkal mi volt a baj? És hogyan orvosoltad a problémát? Érdekelne, mert ha nálam is lesz majd ilyen gond akkor tudok indulni majd vmerre. Köszi!
Ez attól függ milyet veszel.A használt cucc mindig lutri tudod.
Én 3 éve vettem,eddig nincs komolyabb gondom vele.himbákat kellett a télen felujitani.dehát azt is kell minden motornál.
ha XR tulajt kérdezel akk az a jobb ha WR-eset akkor meg ez :-)
És mennyivel szervizigényesebb? Szóval ha endurozásra hazsnálom a Bakonyba meg erre arra mennyit bírna ki szerviz nélkül? Persze minőségi olajjal rendszeres légszűrő takarítással.
Az xr sohhal olcsóbb fenntartású viszont a WR robbanékonyabb erősebb sokkal inkább való terepre mint az XR de persze jóval "üzemórásabb" is! Ponnt most szenvedek és is a WRel! :D
A tűn állítottam h kevesebbet kapjon de rosszabb lett mint volt! :/ viszont ahogy mondtad a gyertya azt bizonyítja h sokat kap,a légszűrő teljesen tiszta....még megpróbálom amit írtál de ha az sem segít teljesen tanácstalan leszek! :/ :D
Ha fekete a gyertya akkor sokat kap, ez magyarázhatja a lángot meg a beköpést is! Esetleg a karbin lévő pillangószelepállás(síktolattyúállás) figyelő elektromos kütyü vezetékét lehetne végigkövetni kicsit megtisztítani, WD40-el befújni. Ez alapján változtatja a motor az előgyújtást(ha jól tudom). Ettől is elképzelhető a puffogás. De ez csak tipp, mindenesetre ha megtisztítod baja nem lehet. :)
Ismét köszi a segítséget! :) De lenne még 1 prolémám amiben a segítségeteket kérném,ugyanz a yamaha wr 400 folyton "beköpi" a gyertyát de csak indításnál....kiszedtem a gyertyás és fekete kormos,gondolom nem ilyennek kellene h legyen viszont a moci sem hidegen sem melegen nem füstöl és 25üó ezelőtt lett generálozva a yamaha fehérben...valami tipp?
Üdv Mindenkinek! 2002-es wr426f-em van, a gépet itthon szervizeljük, fater autószerelő, a világításnál viszont megakadtunk! Az izzók épp, hogy csak izzanak, 2-7 Volt feszültséget mérünk . Csatlakozások, test, úgytűnik rendben, kérünk segítséget, okosságot, esetleg gyújtórészről, generátorról képeket! Előre is kössz!
Üdv!
Az állítócsavart a karbi alján találod a szívócsonk felé. Be van süllyesztve és egy rövid, lapos fejű csavarhúzóval tudod állítani. ( ez az egy ilyen csavar van a karbi alján)
Én sem vagyok motorszerelő, de sztem sokat kap, a csavaron befelé kellene tekerni. Én fél fordulatonként szoktam állítani aztán kipróbálni, érdemes megjegyezni mennyit állítottál rajta, mert ha nem javul, esetleg rosszabbodik akkor visszatekered és megpróbálod a másik irányba. Nagy galibát nem tudsz vele csinálni, ha megjegyzed hol állt eredetileg. Ha nem ez a megoldás akkor sztem vegyél ugyanolyan gyertyát mint ami előzőleg volt benne.
Sziasztok! Eladtam az 2005-ös yz 450-emet, maradt néhány cucc.
Egyben nagyon olcsón adom 25000ft, ha valaki külön érdekel valami ajánljon érte egy összeget. A fórumot nagyon ritkán olvasom, emailben érdeklődjetek! A lánc 520-as Bull 5 alkalommal használt supermoton így kb 45-ös hátsó lánckerékig elég a hossza. Ha kell megszámolom pontosan hány szemes. A kuplung lamellák állítólag újszerűek, ha érdekes megmérem a vastagságát. Új fék és kuplungkar, új telóharisnya. Gyári Renthal kormány, Twin Air légszűrő, és 28-as kormányra átalakító és kiemelő.
Az email-em: borsisanyi2@gmail. com
Köszi a választ,menet közben is csinalja mikor hitrelen rántok neki oda,leírnál h pontosan hol lehet állítani és szted sokat kap e vagy keveset mert teljesen hülye vagyok a 4t hez! :/ köszi
Ha menet közben nincs baja, akkor sztem nem kell vele foglalkozni. Egyébként a karbi alján tudsz állítani a benzin-levegő keveréken, valsz azzal lehelt "baj".
Sziasztok! Ismét a segítségetek kellene...vettem egy yamaha wr 400ast 2000es evj. nagyon egyben van a gép de a gyertya behalt,megvettem bele a gyárit ami elv NGK 127CR8E,de most hirtelen gázadásra csattog meg lángol a kipuff,gondolom ez nem normális,de ha picit finomabban húzom a bajuszát akkor nagyon faja! kérlek segítsetek előre is köszi! :)
Én 3 éve vettem,eddig nincs komolyabb gondom vele.himbákat kellett a télen felujitani.dehát azt is kell minden motornál.
ha XR tulajt kérdezel akk az a jobb ha WR-eset akkor meg ez :-)
Az xr sohhal olcsóbb fenntartású viszont a WR robbanékonyabb erősebb sokkal inkább való terepre mint az XR de persze jóval "üzemórásabb" is! Ponnt most szenvedek és is a WRel! :D
Azt szeretném megkérdezni tőletek, hogy a WRF 400 mennyire szervízigényes? Mert az XR400 és a WRF400 között vacilálok..
fejidom.
320 as Spiegler tárcsa adapterrel + pénzért.
Fokolható WR 450 F be való tuning vez. tengely
Maradék a wr-ből az egészet odaadom 18-ezer huf-ért
Az állítócsavart a karbi alján találod a szívócsonk felé. Be van süllyesztve és egy rövid, lapos fejű csavarhúzóval tudod állítani. ( ez az egy ilyen csavar van a karbi alján)
Én sem vagyok motorszerelő, de sztem sokat kap, a csavaron befelé kellene tekerni. Én fél fordulatonként szoktam állítani aztán kipróbálni, érdemes megjegyezni mennyit állítottál rajta, mert ha nem javul, esetleg rosszabbodik akkor visszatekered és megpróbálod a másik irányba. Nagy galibát nem tudsz vele csinálni, ha megjegyzed hol állt eredetileg. Ha nem ez a megoldás akkor sztem vegyél ugyanolyan gyertyát mint ami előzőleg volt benne.
Egyben nagyon olcsón adom 25000ft, ha valaki külön érdekel valami ajánljon érte egy összeget. A fórumot nagyon ritkán olvasom, emailben érdeklődjetek! A lánc 520-as Bull 5 alkalommal használt supermoton így kb 45-ös hátsó lánckerékig elég a hossza. Ha kell megszámolom pontosan hány szemes. A kuplung lamellák állítólag újszerűek, ha érdekes megmérem a vastagságát. Új fék és kuplungkar, új telóharisnya. Gyári Renthal kormány, Twin Air légszűrő, és 28-as kormányra átalakító és kiemelő.
Az email-em: borsisanyi2@gmail. com