Amugy nagyon birom hogy a viragot ha valaki az igazi csopperes stilust szereti megcsinálhatja annak vagy ha valakinek a street cruiser kinézet az ütős mint pl nekem akkor szájíze szerint olyanná alakítja.
Hát én ráültem egyre a tanpályára került egy és úgy először éreztem hogy hűha basszus, gyári kipuval, gondolom milyen lehet egy utángyártottal, álom. Ott volt az hogy na jo nekem egy ilyen viragom lesz. :D
Hello Zozo! Én nem bántam meg az 535-öt, sőt! Viszont jó hangja csak a vételáron felül elköltött 600-700 €-val lesz legálisan, ha csak gyári rendszer van rajta. Blokkon kívüli szerelésben sztem tudunk itt pesten segíteni.
Nem, de ha csorog-zorog, azt meghallod. Hogy a pilot be van-e rohadva, azt meg tudod allapitani. Hogy a tartalekkapcsolo mukodik-e, azt tudod, hogy kell tesztelni. Ne becsuld le a tapasztalatod, azt speciel nem adnak a papir melle Zugloban.
Hát ez még Novemberi történet lesz nagyjából, de az ajánlat továbbra is fent fog állni akkor megköszönöm egy adag jó finom sörrel és amit gondoltok. :)
Szerelot nem sajnos, de Gyulus sokat latott jatekos, lehet ra tudod dumalni :)
En azt tudom felajanlani, hogy ha az orszag del-nyugati felere kell jonnod motort nezni, akkor a helyszinen tudok veled talalkozni es akkor szemugyre veszem.
A fene megeszi ebből 535 lesz, hiszek nektek. :)
A szerelés nem áll tőlem távol csak legyen alkatrész, meg ahogy elnézem ha baj van megy a segítség egymás közt.
Vásárlás előtt még biztosan visszatérek, nem lenne rossz egy szerelőt keresnem aki látott jópárat és egy összegért megnézi velem a kiszemeltet. Gondolom ez nem egy rossz gondolat.
Személyes tapasztalatom az 535-el, amik a "gyenge" pontjai.
Persze, - ahogy Blackiex is írja - nem azt jelenti, hogy ezek törvényszerűek, ha veszel egy ilyent.
Generátor, fesz.szab., szoleonidos benzincsap, szabadonfutó. Legalább is én ezeket javítottam a nálam lévő idő alatt.
A porlasztó lehet, hogy bonyolultabb felépítésű, de kiszerelés nélkül hangolható. Üzemanyag szint, pilot csavarok.
Szerintem, ha lelkiismeretesen karban van tartva, a világból kivisz, könnyen kezelhető kezes gép.
Amikor még kerestem a jövőt - motorvásárlás - akkor azt mondták róla, hogy a "láncszaggató".
Így már értem. Igaz, én a karbisokat eleve kizártam a lehetőségek közül, mert ha nem is mindenben, de azért hiszek a technikai fejlődésben.
Tudom, más jellege a karbisnak és az injektorosnak, de mivel én megelégedek azzal, hogy relatíve ütemesen két keréken elérjek a célomhoz, így a gondtalanabb eszköz nálam több pontot kapott a kiválasztáskor.
Elso szeriast irt a kollega, azert mondtam. Az meg karbis. Ott megjon a nyomatek 85-90 szazaleka mar negyezernel, no meg 170 kilo az egesz, szereti elemelni az elso kereket.
Kurva jo motor, ketseg nem fer hozza, csak elsonek en kicsit agresszivnak erzem foleg a kinezett alternativakhoz kepest.
A 650 nem annyira főleg a 2007 utániak, de a karbis tényleg durvább csöppet viszont az ezrest próbálni kell a véleményhez a tl-t még inkább, azok tényleg kezelhetetlenebbek jóval mint más utcainak szánt motor, ezért is terjedt el ( mert elterjesztettem 😁) a mondás, hogy az Ember V2-őt hajt! 🤘
Nyomatekleadasban. Pl. a GS500 vagy az XV535 "megbocsajtobb" az SV-nel, kevesbe hajlamosak arra mondjuk, hogy ha kanyarban hirtelen gazt adsz, akkor kitolja a segget alolad.
Persze ez tok szubjektiv.
Nekem nagyon jó hangja volt.. Kb. olyan, mint a mostani 750-esnek.
Nem hinném, hogy valami drága cucc lett volna rajta....
Ha úgy adódik, szívesen elmegyek Veled. Talán csak annyiból, több szem, többet lát.... 🙂
En azt tudom felajanlani, hogy ha az orszag del-nyugati felere kell jonnod motort nezni, akkor a helyszinen tudok veled talalkozni es akkor szemugyre veszem.
A szerelés nem áll tőlem távol csak legyen alkatrész, meg ahogy elnézem ha baj van megy a segítség egymás közt.
Vásárlás előtt még biztosan visszatérek, nem lenne rossz egy szerelőt keresnem aki látott jópárat és egy összegért megnézi velem a kiszemeltet. Gondolom ez nem egy rossz gondolat.
Persze, - ahogy Blackiex is írja - nem azt jelenti, hogy ezek törvényszerűek, ha veszel egy ilyent.
Generátor, fesz.szab., szoleonidos benzincsap, szabadonfutó. Legalább is én ezeket javítottam a nálam lévő idő alatt.
A porlasztó lehet, hogy bonyolultabb felépítésű, de kiszerelés nélkül hangolható. Üzemanyag szint, pilot csavarok.
Szerintem, ha lelkiismeretesen karban van tartva, a világból kivisz, könnyen kezelhető kezes gép.
Így már értem. Igaz, én a karbisokat eleve kizártam a lehetőségek közül, mert ha nem is mindenben, de azért hiszek a technikai fejlődésben.
Tudom, más jellege a karbisnak és az injektorosnak, de mivel én megelégedek azzal, hogy relatíve ütemesen két keréken elérjek a célomhoz, így a gondtalanabb eszköz nálam több pontot kapott a kiválasztáskor.
Kurva jo motor, ketseg nem fer hozza, csak elsonek en kicsit agresszivnak erzem foleg a kinezett alternativakhoz kepest.
Persze ez tok szubjektiv.
Miben alattomos?
Nem torvenyszeru, hogy az 535-on mindjart es azonnal minden elromlik, csak tudd, mire szamits.