Kedves blackiex!
Ezennel szeretnék köszönetet mondani a sok-sok hasznos információért, amit megosztottál eddig velünk.
Most sikerült teljesen talpra állítanom az első V2-m ( Virago 750 92'). Az előző gépeknél ha elakadtam a műszaki részben, akkor a manual-t nyálaztam. De.... elkezdtem olvasni a tanácsaid, észrevételeid, javaslataid. Így sikerült megoldani az eddig legérdekesebb problémát. Összerakva a szerkezetet durrog, csattog..stb. Rengeteg szerelővel beszéltem, kértem segítséget, de mind hasztalan. Az egyik társunkkal beszéltetek a szekunder áramról ( amikor a gyertyapipát elhúzva a gyertyától, kb 6-8mm akkor szépen ketyegett a motor, rádugva durrogott, leállt). Tanácsodra az NGK gyertyát kivettem, és azzal kitámasztottam a garázsajtót. A Denso-t javasoltad helyette. Nem hiszed el, remegve tekertem be az új gyertyát, nem mint ha az NGK nem az lett volna. Kulcs elfordít, szivató-ketyeg a vas... szivató vissza-még mindig ketyeg... gázkar elteker- veszi a lapot.. gáz vissza-nem durrog, nem áll le. Három hetes, álmaimból felriadó fejtörésnek vetettél véget, ráadásul filléres megoldással. Nagyon szépen köszönöm (és nem csak ebben a problémában) a segítséged. Látszik, hogy nem a manual-t osztod meg velünk, hanem a tapasztalatot, ami mindennél többet ér. Így tovább. Köszönöm, Norbi
A gyari manual eleg fogyaszthatoan szet van szedve, masfelol nem az az egyetlen informacio-forras.
Az adatlapomon ott egy honlapcim, ott minden segedlet / szamarvezeto magyarul van - beleertve a 'kisokos' elnevezesu, tipusspecifikus PDF-eket, amiben a fobb karbantartasi adatok vannak kigyujtve a kopo-fogyo cuccok listajaval, cikkszamokkal.
Ha kell szívesen fizetek a pozitív és jó válaszokért is. Valóban jó műhelyt sikerült összehoznom, de még nem sok féle motor fordult meg nálam. Igaz már volt egy 1100-s nálam de annak pl egyedileg átalakított villa van rajta amin el a levegős megoldás nincs rajta. Így fel sem tünt. Viszont most telót kell felújítani és lám megint egy érdekes fejlesztés 1992-ből. Remélem ezért nem köveztek meg. Angol tudásom meg hát nincs. Így a manual nehézkes, főleg a Virago könyve pedig még vegyítve is van a típusok szerint.
"Ne haragudj, de jól felszerelt műhelyed van, esélyesen kuncsaftjaid is. Ne én olvassam neked a manualt - többedik alkalommal...."
Igazából 3 dolgot felejtesz el megadni (pedig igazán megérdemelnéd!!!):
Szamlatulaj neve:
szamlaszám:
utalandó összeg:
Már 15-20 éve, mikor ismerös beballagot angliában az egyik "garázsba" információért, "hogy mi lehet az a hang...." . Mikor megkapta a választ, utána mondták, hogy penztárnál a 20 fontot fizesse be kifele menet.
Jogos és igazad van. Köszönöm az infókat. Most jobban szemügyre vettem a manualt. A telóknál kerestem infókat. Kiderült első fejezet. A pilotcsavarról viszont nem találtam infót. Gond, hogy a manual az összes modelt tartalmazza és elvesztem benne kicsit. Minden esetre köszönöm a gyors reagálást.
Légtöltésű teleszkóp, állítható a futómű. 17 psi a max nyomás 0 a mimimum. Én 90 kilóval 11 psi-vel használtam, de én megyek, mint a mérgezett egér. Ahogy RC51 mondta, CSAK kézi pumpa, mert kurva könnyű elcseszni a szimeringet.
Az o-gyűrűket mérd meg, mert fejből nem tudom. A teleszkóp 38-as, a gumigyűrű belső átmérője ennek megfelelően ~0.5-1mm-rel kisebb és olyan 2mm körüli a falvastagsága, de nem enném meg rá a ciánt.
A manual egyébiránt a levegőnyomás mellett említi, hogy igen, 80W90 körüli hajtóműolaj megfelelő, írja a teleszkópolaj mennyiségét és fajtáját is (10W, 372 ml) és talán a pilotcsavarokat is (2 / 2.5 de az csak kiinduló állapot).
Ne haragudj, de jól felszerelt műhelyed van, esélyesen kuncsaftjaid is. Ne én olvassam neked a manualt - többedik alkalommal....
Sziasztok. 1100 Virago 1992. Kormány kifli alatt van a telón kettő gyűrű, összekötve egy csővel. Egyik gyűrűn autószelep. Azt fel kell tölteni olajcsere utan bizonyos nyomással? Esetleg valaki tudja a nyomásértéket? O gyűrűk méreteit jó lenne tudni mi kell oda ha cserélnem kellene azokat is. Gondolom olajálló kell oda 2-2db.
Ahogy a Gyula mondja. Egyébként mikori évjárat? Ha szeretnélt többet megtudni róla, jó helyen vagy. Csak néhány oldalt kell visszaolvasnod, (max. 1643 oldalt) és már nem leszel amatőr.
Gratulálok az új barátodhoz, aranyos, kezes, fürge kis gép.
Hogy mennyi benzin van benne, csak teletanktól kilométer függvényében tudod megsaccolni. Kb. 5,5 - 6L/100Km.
1989-től 12,5L-el tudsz gazdálkodni. A felső tank kb. 2,5L.
Tartalékot a jobb kapcsolóegységen tudsz kapcsolni a legalsó kapcsolóval. Alapállás > ON, tartalék > RES. Amennyiben működik az elektromos benzincsapod. Ez alul található, kb. a fesz.szabályozó hátamögött. Az alsó tank aljára van rögzítve.
Sziasztok. Most vettem egy 535-ös Viragot, még semmit nem tudok róla. Honnan tudom azt, hogy mennyi benne a benzin? Lehet-e tartalékra váltani, ha igen hol? Köszi, és bocsi, hogy ilyen amatőr vagyok. Még.
Sziasztok! 1992 1100 Virago. Első teló olaj minőség infó kellene. Illetve szöghajtásba a 95W80 jó bele? Szintig kell a betöltő nyílásig tölteni ha jól értelmezem a manualt. Mikuni karbi pilot csavarok hátsó henger 3,1/4 első 1,5? Köszi.
Az az . Kiszedtem a régi tömítést, nem lapult ki a műanyag, alatta levő részen pedig látszott, hogy nem feküdt fel a tömítés. Az újról én is leszedtem, összeraktam, szerintem így jó lesz.
Sziasztok,csak még egy kérdés. A töltés rendben, motoroztunk 100+ km-t,melegen a blokk alján kicsit szivárog az olaj. Az új tömítésre nem kentem semmit,teljesen tisztára le volt pucolva a blokk, úgy raktam össze, úgy tudom papírra nem szoktak. Athena tömítés volt, a blokk eleje felé volt rajta gyárilag egy 10cm-es vékony, zöld müanyag tömítő csík, én ezt rajta hagytam. Olyan mintha ez tartaná el, ettől lefelé szivárog. Most rendeltem egy újat, erről leszedtem.Kenjek rá tömítőt, vagy ennek így jónak kell lennie?
Ezennel szeretnék köszönetet mondani a sok-sok hasznos információért, amit megosztottál eddig velünk.
Most sikerült teljesen talpra állítanom az első V2-m ( Virago 750 92'). Az előző gépeknél ha elakadtam a műszaki részben, akkor a manual-t nyálaztam. De.... elkezdtem olvasni a tanácsaid, észrevételeid, javaslataid. Így sikerült megoldani az eddig legérdekesebb problémát. Összerakva a szerkezetet durrog, csattog..stb. Rengeteg szerelővel beszéltem, kértem segítséget, de mind hasztalan. Az egyik társunkkal beszéltetek a szekunder áramról ( amikor a gyertyapipát elhúzva a gyertyától, kb 6-8mm akkor szépen ketyegett a motor, rádugva durrogott, leállt). Tanácsodra az NGK gyertyát kivettem, és azzal kitámasztottam a garázsajtót. A Denso-t javasoltad helyette. Nem hiszed el, remegve tekertem be az új gyertyát, nem mint ha az NGK nem az lett volna. Kulcs elfordít, szivató-ketyeg a vas... szivató vissza-még mindig ketyeg... gázkar elteker- veszi a lapot.. gáz vissza-nem durrog, nem áll le. Három hetes, álmaimból felriadó fejtörésnek vetettél véget, ráadásul filléres megoldással. Nagyon szépen köszönöm (és nem csak ebben a problémában) a segítséged. Látszik, hogy nem a manual-t osztod meg velünk, hanem a tapasztalatot, ami mindennél többet ér. Így tovább. Köszönöm, Norbi
Az adatlapomon ott egy honlapcim, ott minden segedlet / szamarvezeto magyarul van - beleertve a 'kisokos' elnevezesu, tipusspecifikus PDF-eket, amiben a fobb karbantartasi adatok vannak kigyujtve a kopo-fogyo cuccok listajaval, cikkszamokkal.
Minden letoltheto.
Igazából 3 dolgot felejtesz el megadni (pedig igazán megérdemelnéd!!!):
Szamlatulaj neve:
szamlaszám:
utalandó összeg:
Már 15-20 éve, mikor ismerös beballagot angliában az egyik "garázsba" információért, "hogy mi lehet az a hang...." . Mikor megkapta a választ, utána mondták, hogy penztárnál a 20 fontot fizesse be kifele menet.
Az o-gyűrűket mérd meg, mert fejből nem tudom. A teleszkóp 38-as, a gumigyűrű belső átmérője ennek megfelelően ~0.5-1mm-rel kisebb és olyan 2mm körüli a falvastagsága, de nem enném meg rá a ciánt.
A manual egyébiránt a levegőnyomás mellett említi, hogy igen, 80W90 körüli hajtóműolaj megfelelő, írja a teleszkópolaj mennyiségét és fajtáját is (10W, 372 ml) és talán a pilotcsavarokat is (2 / 2.5 de az csak kiinduló állapot).
Ne haragudj, de jól felszerelt műhelyed van, esélyesen kuncsaftjaid is. Ne én olvassam neked a manualt - többedik alkalommal....
Mondjuk jogos az észrevétel, a kéttankos 9 + 4.5 lityós.
Hogy mennyi benzin van benne, csak teletanktól kilométer függvényében tudod megsaccolni. Kb. 5,5 - 6L/100Km.
1989-től 12,5L-el tudsz gazdálkodni. A felső tank kb. 2,5L.
Tartalékot a jobb kapcsolóegységen tudsz kapcsolni a legalsó kapcsolóval. Alapállás > ON, tartalék > RES. Amennyiben működik az elektromos benzincsapod. Ez alul található, kb. a fesz.szabályozó hátamögött. Az alsó tank aljára van rögzítve.
Furi, nem lattam ilyet a tobbi tomitesen. Ha ez megnyugtat, en is levennem onnan a pitlibe.