Tisztelt fórumos tagok. A következő feladathoz kérnék a segitséget egy Kinából származó mkp fordulatszámmérőt szeretnék az XV 535 re bekötni a test és a pozitiv vezetékek bekötésénél minden érthető, a vezérlőjel vezeték bekötése okoz problémát hogy a két gyújtótrafó szürke vagy narancs vezetékéhez kössem vagy a gyújtás jeladóról kell jelet venni. Ha valaki szerelt már be a jó tanácsot szivesen fogadom.
Eselyesen nem is tolt az a szar rendesen, nem o az elso, akinek van rajta turbo de minek... http://youtu.be/1tzWnwBO1Tg
Ezeknek eleve tul kicsi az olajpumpaja, edzetlen a himba is, kulon meg fogja koszonni, hogy az eleve tul meleg es nem elegseges kenoanyagbol meg forrobbat es meg kevesebbet kap.
Azt rendbe rakta, biztos elpasszolja.... :)
Én nem értek hozzá, de a turbó miatt jut elég olaj a toronyba?
Az a két "sítalp"mire szolgál az első villán?
Az elejen minek foglalkozott a gyari porlasztokkal? Aztan tett ra ket mz karbit! ;)
A vegen a tesztkörön nem „ereztem“ , higy nagyon kapaszkodni kellett volna rajta… :)
Szia. Végül is tegnap beindítottam az olaj leengedés miatt. Kicsit melegítettem. Rányomtam az indexkapcsolót és villogott bal első. Jobbra ott villogott mindkettő. Lekapcsoltam felkapcsoltam többször és most csak gyújtáson is villog. Lehet egy ideje nem volt használva.
Az ülés alatt van, 41R-71 van ráírva. Esetleg 47G-41.
Kapcsrajzon látszanak a főbb tápvonalak, amik egyes biztosítétkoktól jönnek. Ingition a gyújtásé, Tail a hátsó lámpáé, Signal a jelzőberendezéseké, Head a fényszóróé. Ezeknek mind más a színük, a Signalé barna. Eredetileg azon van az irányjelző.
Az irányjelző reléből meg egy barna-fehér megy a kormányon levő kapcsolóhoz, ahonnan vagy balra, vagy jobbra megy a szaggatott jel.
A rendszámot elvileg megoldják. Az index visszakötésről tudnál bővebb infót mit hová kössek? Mondjuk jól szét lesz szedve akkor többet látok. A relét sem találom hirtelen.
Akkor:
- kendácsolt a rendszámtartó
- ha nincs furat, akkor csinálni kell, csak a német piacoson volt plasztik toldás
- irányjelzőt vissza kell kötni a barna SIGNAL tápvonalra
...esetleg olyan helyre vinni, ahol nem szopatnak ilyen marhaságokkal?
Sziasztok! Kellene egy kis segítség! Vissza kell alakítanom egy 1992-s XV 1100-t műszaki vizsga miatt. Kormány ami más van rajta és a hátsó lámpa. A kormányt még megoldható egyszerűen, de a hátsó lámpa kicsit furcsa. Ami most van rajta annak a rendszámtartó felfelé áll és a rendszámtábla megvilágítás is. Az eredetileg lefelé van. Azt a részt meg tudnátok nekem mutatni hogyan is van az ott felrakva? Milyen konzolon van a rendszámtáblának és hol van felfogatva? Ezt nagyon megköszönném, mivel a manuálban sajnos ez nincs. Illetve lenne olyan kérdésem, hogy az index csak működő motornál villog, vagy gyujtáson is kellene? Minden lámpa működik csak index nem. Van egy fekete műanyag is a sárvédőre, de hová lehet azt fogatni egyáltalán nem látom. Mint egy toldás. De lehet az ülés alatti részre csatlakozik a sárvédőhöz. Le is kellene szednem a hátsót valahogy mert át akarják festetni. Köszönöm.
Ossze vannak tapadva a lamellak.
Nalam a Kawasaki-n gyakori jelenseg ez, ha napokig nem viszem setalni, bizony egyesbe kapcsolas elott behuzott kuplunggal adnom kell neki egy gazfroccsot, ellenkezo esetben rant egyet.
Üdvözlet, szép tavaszt mindenkinek :)
A téli álomból ébredve, leporoltam a kis 250est egy rövid kör erejéig.
Mindjárt van is egy kérdésem:
A kuplungszerkezet meg tud szorulni pár hónap állás alatt?
A motor szépen beindult, szépen is járt, de amint beraktam egyesbe, egy rántással lefulladt (mintha nem emelne ki rendesen a kuplung).
Ugyanezt 4-5x eljátszotta egymás után.
Ilyenkor, már leállt motorral, egyesben behúzott kuplungkarral se tudtam eltolni a motort.
A bowden amúgy könnyen mozgott és láthatóan mozgatta lent is a kiemelő kart.
Következőre icipici gázt is húztam sebességbe rakáskor, és akkor már szépen bevette, nem fulladt le és nem is vitte a motort amíg húzva tartottam a kuplungot.
Egy rövid próbakörön jól viselkedett, mindkét irányban szépen váltott, megálláskor rendesen kioldott.
Tehát, olyan benyomásom van mintha meg lett volna szorulva a szerkezet, ami aztán spontán kiengedett.
Létezik ilyen?
http://youtu.be/1tzWnwBO1Tg
Ezeknek eleve tul kicsi az olajpumpaja, edzetlen a himba is, kulon meg fogja koszonni, hogy az eleve tul meleg es nem elegseges kenoanyagbol meg forrobbat es meg kevesebbet kap.
Ehh...
Én nem értek hozzá, de a turbó miatt jut elég olaj a toronyba?
Az a két "sítalp"mire szolgál az első villán?
A vegen a tesztkörön nem „ereztem“ , higy nagyon kapaszkodni kellett volna rajta… :)
Kapcsrajzon látszanak a főbb tápvonalak, amik egyes biztosítétkoktól jönnek. Ingition a gyújtásé, Tail a hátsó lámpáé, Signal a jelzőberendezéseké, Head a fényszóróé. Ezeknek mind más a színük, a Signalé barna. Eredetileg azon van az irányjelző.
Az irányjelző reléből meg egy barna-fehér megy a kormányon levő kapcsolóhoz, ahonnan vagy balra, vagy jobbra megy a szaggatott jel.
- kendácsolt a rendszámtartó
- ha nincs furat, akkor csinálni kell, csak a német piacoson volt plasztik toldás
- irányjelzőt vissza kell kötni a barna SIGNAL tápvonalra
...esetleg olyan helyre vinni, ahol nem szopatnak ilyen marhaságokkal?
Akkor eszerint "üzemszerű", és nincs okom aggodalomra ezügyben.
Nalam a Kawasaki-n gyakori jelenseg ez, ha napokig nem viszem setalni, bizony egyesbe kapcsolas elott behuzott kuplunggal adnom kell neki egy gazfroccsot, ellenkezo esetben rant egyet.
A téli álomból ébredve, leporoltam a kis 250est egy rövid kör erejéig.
Mindjárt van is egy kérdésem:
A kuplungszerkezet meg tud szorulni pár hónap állás alatt?
A motor szépen beindult, szépen is járt, de amint beraktam egyesbe, egy rántással lefulladt (mintha nem emelne ki rendesen a kuplung).
Ugyanezt 4-5x eljátszotta egymás után.
Ilyenkor, már leállt motorral, egyesben behúzott kuplungkarral se tudtam eltolni a motort.
A bowden amúgy könnyen mozgott és láthatóan mozgatta lent is a kiemelő kart.
Következőre icipici gázt is húztam sebességbe rakáskor, és akkor már szépen bevette, nem fulladt le és nem is vitte a motort amíg húzva tartottam a kuplungot.
Egy rövid próbakörön jól viselkedett, mindkét irányban szépen váltott, megálláskor rendesen kioldott.
Tehát, olyan benyomásom van mintha meg lett volna szorulva a szerkezet, ami aztán spontán kiengedett.
Létezik ilyen?