Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem lognanak ki a single carb cuccok ilyen piszokmod oldalra, mar en is megcsinaltam volna. Sajnos nekem ez kicsit olyan, mint a zsiraf: szep, de otthonra nem kene.
http://youtu.be/MNblfWJT3nY

XV750se Harley CV40 karbival
Egy motor sem lehet eléggé 4 ütemü és V2-es! 😁
Szia Anti!
Igen, nagyon klassz túra.
Köszi a jókívánságot, 19-én megyek leszedetni a gipszet.... Remélem, minden rendben lesz.....
Annyi kihagyás volt, megint el kell kezdenem tanulni motorozni.....
Szia, Gyulus !
Ha Eger lenne a cél, klassz túrát lehetne csinálni pl. Balassagyarmat vagy Salgótarján felől. Hosszú út, de gyönyörű a vidék.
Egert nagyon jól ismerem, szép város, jó éttermek, kávézók, a város középén az Érsek-kert, egy ősfákkal teli park. Egertől Szilvásváradig szintén jó kanyargós........bár egy nap alatt mindent végignyomni fárasztó.
Szedd össze magad mielőbb.
Sziasztok!
Guruljatok el Egerbe.
Nagyon szép város, sok érdekességgel. Pl. Város a város alatt, meg van valamilyen "időutazó" tárlat, fürdő, a Bazilika.
Tavaly (vagy tavaly előtt) mi voltunk a várban, de nem volt valami nagy élmény. Sajnos. A Szépasszonyok Völgyében hűs boros pincék, finom egri borokkal....
Köszönöm megveszem meglátjuk hogy javul-e. üdv:Csaba
Miklós....
Rendben, egyeztessünk időpontot majd.
Szia Anti !
Most olvasom hogy milyen szép nagy kört mentettek . Remélem előbb utóbb míndjáan hasonló kört tudunk menni közösen . Remélem Gyula is mihamarabb fel épül és most már vigyázz magára . Ha ráér a barátomat is be szervezném .
Egyszer volt, hogy elsőre csak kattant, másodikra forgatta rendesen.
De qrwa meleg volt 🤪
Szia Anti!
Szuper!
Biztos nagyon klassz út volt!
Önindítód nem rendetlenkedett?
Kb 250 km összejött ma.
Birná, 2.5 ohm felett rendben vagy, de az se egy sokkal jobb trafó sajnos.
Amit találtál, az a számok alapján az öreg XS/RD modellekbe való, kb. úgy fest mint a gyárid csak nem szürke, hanem fekete a plasztik.
Üdv. Mindenkinek!
Csaba vagyok új az oldalon.
Van egy 82-es Xv 750 se paripám 15 éve most gyengélkedik a gyújtása. Segítséget és tanácsot szeretnék kérni. Olvastam Blackiex gyújtó trafóról szóló tanácsát, ezzel kapcsolatban kérdeznék. A szikrám piros és gyenge szerintem megfáradtak a trafók. Találtam Emgo trafót 8500-ért ugyan olyan mint az enyém a felfogatás, de a primer 2.7 ohm helyett 3.9 a szekunder 8,5 k ohm helyett 8k ohm. nem tudom, hogy bemerjem-e tenni, bírja-e a gyújtás elektronika. Üdv. Csaba
Eddig senki.
Ha így marad, Zsu felül mögém és megyünk kettesben.
Konkrét cél egyelőre nincs.
Szia Anti!
Senki? 😕
Én biztos mennék! Meleg, motoros idő lesz......
535 virago motorblokk érdekel valakit? Szabadonfutó is jó 50,000Ft
Sziasztok !
Szombaton egy gurulás ?
Régen mentünk együtt.
Ötletek, útvonal ?
Nagy kincs vagy ismét az oldalon Blackiex!Öszintén mondom,több éves topik olvasás után,hogy ennyit senki nem tud a xv yamahákról mint te.Köszönöm,hogy tudásodal segítesz az oldal olvasóinak,az írásaid tényszerüek,és érthetőek!Nagyon jó,hogy megint vagy!Üdv Tomasz69
750SE-hez gyári könyv "kivonata" a specifikációkkal:
http://viragotech.com/XV750/75...

...és kivételesen a Louis is jól tudja. 10W olaj, 278 cm3.

A gyújtótekercseiddel kapcsolatosan írtam korábban, nem tudom, megtaláltad-e.
Sziasztok!
XV750se villaszárakba mennyi az előírt olaj mennyisége? Ha valaki tudná,köszönettel venném!
Lajospapa
128 psi - 170 psi (9-12 bar) a két határ, 11 bar a gyári alapérték (156 psi)
Virago 1100 kompresszió tud valaki milyen érték ami megfelelo
Szia Anti !
1100 Dragstar