Gyönyörű idő.
Hirtelen felindulásból Léva, Beszterce, Zólyom a program.
Legközelebb szervezetten lenne jó.
Járt már arra valamelyikőtök ?
Jó hétvégét mindenkinek .
Guruljatok :-)
HY
Köszönöm mindenkinek a választ aki megtisztelt írásával.
a 187 és 115 az pont most Én is vagyok
xv 1100 próba lesz ma ha minden igaz.
tehát hamarosan minden kiderül
sziasztok,
1997es 535 motorom tegnap művelte azt hogy, folyamat nagyon magas volt az alapjára és, minden leállításkor pukkant egy nagyot a kipufogó.
ötlet esetleg?
a másik probléma nekem is az üzemanyag/adagolás körül van, sosem tudok 5 L-nél többet tankolni bele, a főtankból mintha alig fogyna benzin, csak a tartalékból . Kapcsoló végig a főtank állásban.
Atyagyatya! Ez nem normális működésre vall. Gondolom az a 101 km. nem 150 km/h sebességgel volt lehajtva! Ugyan nekem 750-es van de nagyon karcsú mostanában az étvágya ,persze mihez képest! Hétfőn túrázni voltunk 7en mint a gonoszok. Budapest IX. ker. Üllői út-Ecseri úti labanc benzinkútnál volt az indulás, mindenki teletankolt. Előtte csak munkába menés volt nekem, 90-100-as tempó, semmi város. 4,97liter/100 km. fogyasztás jött ki. Ez az eddigi legkevesebb 2013 ősze óta. A túrán elég kemény volt a tempó, Veszprémben megint itattunk, 155 km.-re 8,82 lett a fogyasztás. Mellettem egy XV 1700 töltött decire ugyanennyit!! A nem semmi azonban egy Kawasaki Vulcan 900 volt, ami 6,61 litert kért ugyanerre a távolságra!!! 5000 alatt ritkán forgott az öreg virgács és néha jócskán 6000 fölé is húztam, hogy ne tartsam fel a nagyokat. Ott már (6000 Ford./perc) olyan rezonanciák vannak amelyek hamar zsibbasztják a kezet, meg nagyon tép a szél, úgyhogy ezzel a társasággal csak a Katanával megyek máskor. Mindegy azért elismerően szóltak a milliós verdák gazdái az öreg vasról.
Kedves kollégák. A mai napon kicsit elszomorodtam. 101 km -el az előző tankolás után tartalékra kellett tennem a motort. :( Épp benzinkút közelében voltam. Bele ment 9,3 liter. Ez akár hogy számolom bizony ekkora fogyasztás százon. A gyári 5,2 -höz képest ez nagyon sok. Valamit kezdeni kellene vele. De mit ? A következő tünetei vannak. Kormos a kipufogó. Kis fordulaton nem szeret menni. Picit rángat. Ha gázt adok előbb egy kicsit. De tényleg csak kicsit fullad és utána húz mint az állat. Gyertyák ki vannak égve. Nem kormosak. Levegő állító csavar 2,5 fordulaton van. Üveggyertyával 0,5 fordulaton volt szép kék láng. Azt nagyon keveseltem. Tegyem beljebb a súbertűt ? Állítsak az úszó szinten ? Leeresztő csonkon mérve optimális. Karburátor télen felújítva. Minden fúvóka és tömítés cserélve volt. Új membránt is kapott. Karbi szinkron mérő órával be lett állítva Na most hogyan tovább ? Ja egy 535 -ös 1991 -es Virago.
Szevasztok! Keresek XV 750 motorostársat Sárvár környékén, vagy akinek van kedve elmotorozni. Elektromos hibafelderítéshez kellene a segítség, szakember felügyelete mellett. Köszi előre is
750 es 1100 kozott nincs nagy kulonbseg, a 750 kicsit porgosebb. A felepitmeny ugyanaz lenyegeben csak a hengerfurat kulonbozik.
Ilyen idotavlatbol erdemes lenne kiprobalnod ujra hogy a magassagodhoz nem lenne e kicsi neked a gep. Alacsony ulesmagassag, rovid tengelytav miatt. En 170 cm-rel 70 kg hasznalom. De vannak nalam daliadabb hasznalok is, biztos adnak ok is tanacsot
Nem zavarták, legalábbis engem. 187 cm, 115 kg. vagyok jobb napokon, 750-es virgácsom van úgy 6. éve. A motor nekünk kicsi. Ennek ellenére nem mondom, hogy nem jó nekünk Kb.70 km. amit fészkelődés nélkül viselek. Tegnap egy 350 km.-es túrát nyomtam vele, XV1700, Rocket III, Gold Wing, stb. társaságban és bizony sok volt az öregnek.(1983) Szóval rövidebb túrákra, mérsékelt tempóra való a Virago szerintem. Hosszabb távon nekem kényelmetlen.
utcán 2002 óta nem motorozom...csak a bringa :-) no meg a nem klasszikus, hard-extrem endúró.
akkor az utolsó évben azért a KLR 650 be egy év alatt ment 12000km...
annó a(2000 tájt) xv 750 ről az a 200km hogy elhioztam egy ismerősnek ..az igy.. 20 év távlatából is...nagyon tetszett... még néztem is hogy hú de kafi lenne..csak akkor nem volt rá lehetőségem....
pár éve elkezdtem nézegetni hogy újra utcán is motorzgatnék...hébe hóba...
mentem z 1000 meg fz 600 meg ilyesmikkel .. rájöttem az nem én vagyok... er 650n.. na az már jóbb volt....
nézegettem big robogókat is...hát az sem....
xr 650... az már jó... de a KTM 450 mellé hát az mint a barna sportos nő mellé egy dagadtabb vörös :-)
nehogy valaki besértődjön ezen a csajos hasonlaton!
aztán..
beugrott ez a xv 750 es emlék...
és tényleg.. kényelmes! 100-110 es tempó mellet sem feszülős.... (imádom az egyhengeres 4t hangont by KTM :-) ) a v2-nek is nagyon hasonló a duruzsolása..
gyerekek is már akkorák...ha az acconyal elmegyünk kicsit ki tudunk ruccani...helyben is 1-2 órát...
szóval.. csak ennyi...
kb olyan lesz mintha szőke nő lennék...de mivel kopasz vagyok és amjd 190 magas és 110en kiló ezért a szőke nős külső nem jönne át senkinek...
de a kérdeznék .. és okossakat
Yamaha xv 1100 és xv 750 közt vacillálok...
igazándiból...a műszaki adatokon kivül...
vagy 20 éve hoztam Bp ről Szegedre egy motort egy xv 750 est...most hogy a hard endúró mellé keresek egy... olyan túrázós motort...igazándiból ..főleg rövidebb távra... szóval nem 1000km es túrákra...mert oda elviszem a kisbusszall amivel a KTM is van cipelve ha motorzni megyünk ...
de mikor odaértünk... ott azért tudnánk élvezni azokat az 50..100...200km es kis túrákat....
szóval igazi szőke nősbe kérdezhetem azt hogy... a 750.. és a 1100 mellett mik szólnának.. kinél melyik...miért.
hard endúró fórumon ilyen kédrés után le van oltva az ember...de mondom.... a sok leoltásból.. hátha akad valami amit kiszűrhetek és segítene abban hogy melyiket is nézegessem.. és vegyem...
kipróbálni itt aközeleben csongrádmegyében ha esetleg ..azt megnézném... elmennék az emberhez dumcsizni.. ( extrem hard endúróban ilyen ben tudnék segíteni.. de ebben a virago ban én szorulok segítségre..)
előre is köszönöm építő jellegű hozzászólásaitokat ..
a leoltásokat ... majd szelektálom
Bármennyire is szentségtörésnek hangzik, de próbáltad szívatóval, hidegindítóval, féktisztítóval? A két karbi a hengerek között kapja a meleget és elgázosodik a benzin. Esetleg alacsony a benzinszinted és nem tudja felkapni indításkor! Ha lehűl ,lecsapódik az elgázosodott benzin és megint jó. Csak okoskodok. Szinte minden karbis motor köszörülősen indul ha kicsit áll melegen.
Sziasztok! Tudna valaki tanácsot adni esetleg,hogy mi lehet a gond a mocimmal? 400 as virágó. 30-40 km. megtétele után ha leállítom, várni kell vele 15-20 percet ,hogy el tudjam indítani gyújtás ráadásakor nem világít az üresjárat visszajelző lámpa sem. Ha picit visszahűlt utána semmi gond. Előre is köszönöm!!
szerintem akkor karcolod össze, ha szárazon vagy nedves ronggyal akarod letörölni. A plexire már nem emlékszem, de én minden ilyet (a szemüvegemet is) bő vízzel leöblítek, utána mosogatószerrel lemosom, megint bő vizes öblítés, a végén puha tiszta törölközővel szárazra törlöm.
Helló tormy!
Egy kérdésem lenne: Te mivel tisztítottad a plexit, mert én eddig csak tiszta vízzel mertem. De ha bírja pl. a mosogatószert vagy az ablaktisztítót, azzal hatásosabb lenne a tisztítás. Én eddig nem kockáztattam, olyan szép karcmentes, nem akartam elcseszni. Köszönöm válaszodat.
Tisztelt Kaczkó Úr!Rendelkezem egy 98-as xv 1100 viragóval europai kivitel.Az lenne a kérdésem,hogy van-e önnek elfekvöben kilóméteróra spirál meghajtója.Ha van, eladná-e és ha igen mennyi lenne az ára?Válaszát előre is köszönöm.
Hirtelen felindulásból Léva, Beszterce, Zólyom a program.
Legközelebb szervezetten lenne jó.
Járt már arra valamelyikőtök ?
Jó hétvégét mindenkinek .
Guruljatok :-)