Köszi az infót.
A gyári alkatrészekkel rögzíthető, vagy mókuskodni kell?
No és gondolom plusz áramot szivar gyújtóról szedhet. S a memóriája közepes felbontással meddig bírja?
Az 535 Virago dekni nem jó a 750 Viragora, az 1100 kompatibilis vele, de figyelj az évjáratra , emlékeim szerint nyolcvan valahányban volt típus váltás, pontosan nem tudom. A fehér holló tucatárú a keresett deknihez képest, e-bayon érdemes keresni, de horror árban van postaköltséggel együtt. Általában 2- 3 évente felbukkan magyar hírdetési oldalakon is, 14 - 16 e jó magyar forintokért - darabonként ... Tudom, nekem évekbe telt, mire sikerült szereznem a jófogásról. Kérdezd meg Bontós Pityut, rendkívül korrekt, segítőkész, elérhetősége fenn s neten, de klubtárs is ...
Ha automata a töltőd , akkor kell előbb valameddig feltölteni, hogy az automata elfogadja, tehát legyen valameddig feltöltve. A gond akkor van, ha csak automata töltő van , mert az nem fogja "látni", mert nem lesz benne feszültség. A motorostárs akkuját először rátettem az autóra annak az akumlátorával párhuzamosan , elment 17 km-t és vissza és utána még egy napig az automata töltőre volt akasztva!
Sziasztok! Segítség -Kérdés-Hol tudnák venni a virgácsra műanyag deknit ?Van -e esetleg valakinek eladó?- 750 -re jó.e az 535 - deknije?
Előre is köszi L
Sziasztok! Segítség -Kérdés-Hol tudnák venni a virgácsra műanyag deknit ?Van -e esetleg valakinek eladó?- 750 -re jó.e az 535 - deknije?
Előre is köszi L
Én a jobb oldali indextartóra szereltem fel.Megvolt a fópróba is,meg vagyok vele elégedve!Maga a kamera egy mások által"legagyizott" Lamax Sírius X8.1.Arra a célra amire nekem kell tökéletes.Az ára akciósan egészen baráti.
Egy akku sem tolerálja a mély kisütést. Pláne hosszabb időn keresztül. Igen károsodik de hogy mennyire azt majd tapasztalod feltöltés után. Ha már nem volt toppon akkor akár halálos döfés is lehetett. Próbáld lassú töltéssel úgy 0.7 - 0.9 amperrel 24 órán keresztül tölteni.
Sziasztok!
Újra kezdő motoros vagyok. Azt már látom,hogy kissebb javításokat magamnak kell elvégeznem.
Yamaha xv125 Virago az alany.
Szeretném megtudni, hogy a karburátor felső részén a levegőtorok gumicsöve csak a vázhoz csatlakozik vagy van műanyagcső is a váz azon részében.
Segítségeteket köszönöm.
Fabesz,
van olyan hogy nem megy a hátsó henger, a levegő csavaron állítottam, de nem igazán reagál rá, sőt ha bentebb tekertem talán jobb lett az üveg gyertya színe.
Azon is gondolkoztam hogy eladom, két éve kínlódok vele, meg más is.
Fekete gyertya, akkor sokat kap. Nalam is sok a 2,5 fordulat mert kormolta ugy a gyertyat. Venni kell el meg belole. Nem egyhengerezik? Nekem nem is menz egy udo utan a hatso henger, de amit irtal valoszinu nem cdak ennyi a baj.
Keveteket allitani uveggyertyaval kell, az a biztos, nem a forgatasszam.
mivel sokat ált motorol beszélúnk azok nak van egy olyan tulajdonsága hogy az egyik henger nyitva marad és abban a hengerben a dugatyu gyúrú elkezdi rohasztani a henger falát
és mikor elkezdik használni a motort gyorsan fog kopni az a henger
csak csere játszik, mert nincs kedvem már ülést keresgélni.
Kizártnak tartom, hogy a vizsgán bukó legyen egy ülés, mert egyrészt gyári helyen illeszkedik és nem sufnituning, hanem rendes gyártó (Seat Giuliari) készítette. Ha mégis ez a parád, kölcsönadom a vizsgára agyárit, mert nekem csak talonba kell.
A gyári alkatrészekkel rögzíthető, vagy mókuskodni kell?
No és gondolom plusz áramot szivar gyújtóról szedhet. S a memóriája közepes felbontással meddig bírja?