Sziasztok!Érdeklődnék nincs-e valakinek xv400/535-höz az első karbi elején található kis membrán fedele?Ha a kis membrán és a rugója is jó az már maga a tökély.Nekem ugyanis nincs rajta ez az alkatrész mint kiderült...Nem tudom a pontos nevét nem tudom hol szerezzem be..
Szuper.
Még annyit, hogy gondolom az aksija menet közben is tölthető? Szivargyujtó + USB port közbe iktatássával.
Ugyan is én nem csak motoron tervezném használni, hanem munka közben is. Teherautón. Esemény rögzítésére. Mivel úgy tapasztalom hogy egyre több a túl okos közlekedő. S ha netán töténne valami, akkor legalább védve legyek.
mindössze 139 km-nél már 2x tankoltam. nem állítom hogy főleg az elején nem vezettem bénán de azért sokallom. ma megint elviszem megitatni mert hallom hogy alig van a tartalék tankban (kapcsoló végig normalon)
Sziasztok,
frissen regisztrált vagyok, egy Yamaha XV500 tulajdonosa. Nem mai jószág, 1990 gyártási évvel (Svájci forgalomba helyezés) alig 60 000 Km-el. Szívótorok repedés miatt használhatatlan.
Szerelőm 22U13586-02 és 22U13596-02 cikkszámú torkot javasolt beszerzésre, de nem akadok rá. Illetve az egyik található egy holland üzletben. Virago 535 torok lehet alternatíva? Az egyes évjáratok mennyire különböznek? Örömmel és köszönettel fogadok minden tanácsot
Na igen, a virago tartalék benzinje egy rejtély, én is úgy jártam, hogy kifogyott a benya, s hiába kapcsoltam át a "RES" re, az kattant, de a benzinpumpa hallhatóan üresen járt. Ha van benzin szállítás, akkor egy pár másodperc alatt feltölti a karbikat, s utána elhallgat. Tudni kellene, hogy milyen a benzincsap kialakítása, hogyan kellene neki működnie. Próbáltam róla valami rajzot szerezni, de nem találtam sehol. Amúgy meg elég vacak helyen van, s nem éri meg leszerelni, mert ki tudja, utána lehet hogy a szivárgó benzinnel lenne az ember bajban.
Támaszkodni kell a napi számlálóra, tankoléáskor nullázni, s 150 kilométerenkét itatásra a kúthoz :) Egyébként rajtam egy zsaru segített, mert több autóst is megállítottam, de egyik sem vitt el a legközelebbi benzinkúthoz, az arra járó rendőr viszont megállt, el vitt, sőt vissza is fuvarozott a beninnel. Meg is igértem neki, hogy amiért ilyen rendes volt, nem fogok száguldozni, de azt mondta, csak nyugodtan, szeretik a gyorshajtókat, van belőlük bevétel :)
köszi a válaszokat Katana, Joe, RC51
csapot megtaláltam a lábtartó mögött, függőleges ON állásban van. RES-re kapcsoláskor hallom a kattanást
május1 tankoltam tele azóta mentem kb 65 km-t de a felső tankból már láthatóan fogyott. Egyelőre nem értem hogy lehet ez.
Alapesetben a motor leáll ha alsó tartálybóll kifogyott a benzin, utána Resre kell kapcsolni, majd még kb 40 km-t el tudok menni -ez a gyakorlat ?
köszi
Sziasztok. Azt szeretném kérdezni tpletek, 535-ösön ki milyen bukócsövet haszál? És hol beszerezhető esetleg? Ha képet tudnátok csatolni esetleg azt megköszönném.
Tisztában vagyok vele ezért írtam amit írtam. Szelíden van "bejáratott" hely voltunk is már ott páran, várom, hogy mi van Dunapatajon amiért inkább oda kéne menni! Esetleg Brumi által ismert szállás vagy mit tudom én?
A készülékhez kapott kiegészitőkkel rögzitettem.Áramellátása a szintén tartozékként kapott 2db. 1050mAh-s akkuról történik,tehát nem a mociról.A felvételt 64GB-os micro SD-re rögziti(nem tartozék)
A virago karbijan az alapjarati csavar nem a levegot hanem az uzemanyagot szabalyozza. Tehat helyes a megfigyelesed, zarni kell el belole, hogy szegenyebb kevereket kapj es ne kormolja le a gyertyat
A Szelidi tó ,meg Dunapataj szerintem ugyanaz. A nyáron ha szervetek én is elmennék autóval.
Minden jót!
Ha netán Hareszt nem érdekli az ülés,akkor mi is megnéznénk kipróbálnánk. Hátha kényelmesebb mint az eredeti.
Még annyit, hogy gondolom az aksija menet közben is tölthető? Szivargyujtó + USB port közbe iktatássával.
Ugyan is én nem csak motoron tervezném használni, hanem munka közben is. Teherautón. Esemény rögzítésére. Mivel úgy tapasztalom hogy egyre több a túl okos közlekedő. S ha netán töténne valami, akkor legalább védve legyek.
mindössze 139 km-nél már 2x tankoltam. nem állítom hogy főleg az elején nem vezettem bénán de azért sokallom. ma megint elviszem megitatni mert hallom hogy alig van a tartalék tankban (kapcsoló végig normalon)
frissen regisztrált vagyok, egy Yamaha XV500 tulajdonosa. Nem mai jószág, 1990 gyártási évvel (Svájci forgalomba helyezés) alig 60 000 Km-el. Szívótorok repedés miatt használhatatlan.
Szerelőm 22U13586-02 és 22U13596-02 cikkszámú torkot javasolt beszerzésre, de nem akadok rá. Illetve az egyik található egy holland üzletben. Virago 535 torok lehet alternatíva? Az egyes évjáratok mennyire különböznek? Örömmel és köszönettel fogadok minden tanácsot
Támaszkodni kell a napi számlálóra, tankoléáskor nullázni, s 150 kilométerenkét itatásra a kúthoz :) Egyébként rajtam egy zsaru segített, mert több autóst is megállítottam, de egyik sem vitt el a legközelebbi benzinkúthoz, az arra járó rendőr viszont megállt, el vitt, sőt vissza is fuvarozott a beninnel. Meg is igértem neki, hogy amiért ilyen rendes volt, nem fogok száguldozni, de azt mondta, csak nyugodtan, szeretik a gyorshajtókat, van belőlük bevétel :)
a Szelidi tó buliba én is benne lennék.
Kedvencem helyem a Szittyótér.
Budapest XVIII. kerületben tudod megnézni/kipróbálni az ülést.
csapot megtaláltam a lábtartó mögött, függőleges ON állásban van. RES-re kapcsoláskor hallom a kattanást
május1 tankoltam tele azóta mentem kb 65 km-t de a felső tankból már láthatóan fogyott. Egyelőre nem értem hogy lehet ez.
Alapesetben a motor leáll ha alsó tartálybóll kifogyott a benzin, utána Resre kell kapcsolni, majd még kb 40 km-t el tudok menni -ez a gyakorlat ?
köszi
https://www.kepesmotor.hu/idom...