Igen, legalábbis részemről. Nemrég voltak arrafelé barátaim és benéztek a szigetre. Vannak fejlesztések. Mi július végén megyünk az évi "rendes" görögországi nyaralásra, előtte jó lenne összefutni!
Sziasztok
Csak most olvastam a hozzám is intézet kérdést. De nem is baj. Mert nem igen tudtam volna okosat írni. Ugyan az enyém is amerikai. Gyújtáskor egyből világít a lámpa. De nekem szerencsére még nem volt vele problémám. Le is kopogom.
Múlt vasárnap én is elő bányásztam a mocit. 2-3 furdulat után már ketyegett is mint a doxa óra. Melegítés, s olajcsere, s a lapos kigancolás után nyeregbe is pattantam.
A tegnapi nap másfél éves kihagyás után, asszonykám is felült a gépre s kerültünk egy 200-ast. Remélem idén több km jön majd össze!
Lenne-e igény egy nyár eleji Robinzon szigeteki Virgács találkozóra. Természetesen nem csak kizárólagos Virgácsos résztvevőknek?
Hello!
A műszeren a két hosszú vezeték, aminek nincsen a végén a kis fém saru, a műszer alap táplálásához kell. A piros a + ág, és olyan helyre kell kötni, ami akkor kerül feszültség alá, amikor a gyújtást bekapcsolod. Nekem a mocin a kürthöz menő vezetéknél volt egy ily csatlakozás. A fekete ágat testeld le valahol a vázhoz.
A rövid, sarus vezetéknél a zöld a test. A sárga-fekete csíkozású adja a jelet a méréshez, ezt valamelyik gyújtó trafónál az arra rámenő vezetékek közül arra tedd, aminek a saruja kisebb. Az egyiken ez a szürke, a másikon pedig narancs színű vezeték. Ránézésre a két saru egyformának tűnik, de nem az. A fekete vezetéket szintén + ra kell kötni ugyan úgy mint a hosszú pirosat, hogy az is a gyújtás bekapcsolásakor kapjon feszkót.
Tehát a hosszú piros és a rövid fekete a gyujtáskor kapjon + feszkót, a hosszú fekete és a rövid zöld megy a testre, a sárga fekete a vezérlő jel.
Sziasztok!
Köszi Mindenkinek a segítséget a lámpa működik az 1100-on. Kontakt hiba volt az indító kapcsolónál. Ez a szer segített, szét sem kellett szedni. Olyasmi mint a Wd40. Befujás, kapcsolgatás és gyújtásra megjött az országúti és a hosszúfény is.
Még egyszer köszi a tippeket, Tominak pedig többszörössen is. Nyáron ha hazamegyek leisszuk!
Figyelem majd, mikor merre mentek, sajnos ilyenkor kora tavasszal túl sok munkám van a ház körül.
Délelőtt támfalat csináltam.
Ha bármelyikőtöknél az asszony elkezd vasúti talpfás kerti utakat, támfalakat, magaságyas fotókat mutogatni, meneküljetek, vagy váljatok.
Hello. Nekem régen mikor ezt csinálta az volt a bűnös. Csere után jo lett. Majd néha gyere velünk is ,tudom neked messze vagyun kicsit de most már hosszabodnak a napok.
Sziasztok!
Mentem én is kb 100 km-t ma. Sajnos a kedvenc kávézós helyeimen ( Tatai tó környéke ) millió ember , esély sem volt leülni sehol.
Viszont rengeteg motor az utakon, remélem mindenki hazaér épségben, aki ma nyeregbe pattant.
Apró hiba volt, önindítónál egyszer csak kattogott, de nem forgatta meg. Sebességben kicsit megtoltam előre -hátra, utána simán elkapta. Behúzómágnes ?
Még nem oldódott meg, 10 perce írt a haver, hogy néha irányjelző sincs! Azt kérdezte tőlem, hogy relé nem okozhatja a hibát? Én csak meg tudom itt kérdezni mert a villamosság nekem kínai.
Sziasztok! Ma nekem is megvolt az évad nyitás. Téli gumik lecserélése kocsin, meg a három motor ébresztése. Mindenki szépen megriadt téli álmából, a Katana sebességmérője bevégeztetett a téli állás közben. A virgácsot már rutinosan középállványon sebességbe rakom hadd forogjon és behúzott kuplunggal a lábféket nyomva elenged a letapadás. Úgy tűnik ez már ilyen marad. A Magnán volt egy kis benzin szivárgás, de csak bilincshiba. Soha ilyen könnyen nem indultak a gépek. Úgy tűnik nem hülyeség prémium benzinnel eltenni őket télre! Ha ilyen idő maradna, holnap már melóba is motorral mennék, de úgy hallom eső lesz az egész országban.
Sziasztok,
benne vagyok én is holnap.
Időpontot kell majd egyeztetni.
Tegnap indítottam először a motort, pöcc-röff indult.
Ma meg a doboz felfogatásommal tököltem, lecserélem egy ilyenre: https://www.mutazu.com/collect...
Ha lessz időm bekötöm, kíváncsi vagyok mennyit pörög a bringa.