milyen viszkozitású olaj vált be neked a telóba?
Én szimeringet 7 éve cseréltem nagyvasból rendelt japó cuccra, ami azóta is bírja (igaz mindig középállványon parkolom le a gépet) .
Ha jól gondolom ez a második 150-es hátsó gumid, tapasztaltál valami előnyt a látványon kívül? Hány kilométert bírtak nálad?
más:
Ülésbőrt cserélt/csináltatott már valaki gyárinak kinézőre?
Faterom homokot hordott a aLada csomagtartojaban. Aztan a hegyekben ugy eloztuk a nagyveru autokat, hogy kiultunk a mozorhaztetore ket vodorrel es szortuk a kocsi ele a homokot
Köszönöm jól vagyunk! Itt azért lehet közlekedni, nem sok hó esett, na meg nem is lejt ,vagy emelkedik az út semerre!
Ti hogy vagytok?
A jó öreg "ladás trükk" az mi? Egy mázsa cement a csomagtartóba?
Köszi a kérdésed.
Természetesen nagyon jól tudunk közlekedni a szerpentinen.
Már novemberben kiszórt a KPM több tonna sót . Minden reggel fehér úton mentem dolgozni. Bosszankodtam is. Hiába harsogta a rádió, hogy a 0-fokról is csak fölmelegedés jön. Aztán természetesen az első hó eséskor meglepődött a KPM.
Volt hogy alig tudtam haza, feljönni. No nem az úton lévő hó miatt, hanem a sok okos BMV-s meg mercis miatt. Mivel kerülgetni kellet őket. Pedig csak ismerniük kéne a jó öreg Ladás trükköt. Ha már ilyen szuper járgányuk van.
Veletek minden OK?
Ezek szerint akkor nem tervezed a sorozat gyártást.
Sajnos nekem se tudásom se eszközeim nincsenek, az ilyesmihez. No meg tavasszal kiderülhet, hogy nem is szükséges.
Tehát a próba gurulás után fog kiderülni, hogy kell-e a lábtartón változtatni.
S majd akkor utána nézek a dolgoknak.
Addig is jó bütykölést a télen!
Szia!
Köszi az elismerést, én is a párom miatt készítettem. Amúgy nem hiszed el mennyi meló volt vele, mert csak úgy menet közben folyamatosan alakult ki a formája, és kell hozzá a motor is, mert sokszor oda kell próbálgatni, hajlítgatni, alakítgatni. Főleg a kipufogónál. A két oldal is eltérő, pont emiatt, na meg, hogy a lábtartók elfordulás elleni biztosítása sem egyezik meg a két oldalon. Amúgy anyagom sincs több hozzá, ezt amiből készült az egyik környékbeli MÉH telepen kukáztam ki. Ja meg vettem hozzá két Simson lábtartót, azok vannak feltéve az eredeti helyre. Ha gondolod a fotókat el tudom küldeni, s azok alapján te is nekifoghatsz . Így télvíz idején lehet vele foglalkozni, hogy ne unatkozzon a motoros :)
Szia
Gratulálok az utas lábtartó hosszabbításhoz. nekem és a páromnak is nagyon tetszik.
Esetleg készítenél ilyet megrendelésre is?
Ugyan is lehet hogy nekünk szükségünk lesz valami hasonlóra.
Mivel a páromnak tavaly tavasszal szétment a térde. A szezont kénytelen volt kihagyni. Mert még fel sem tudott ülni a virgácsra.
Idén tavaszra reméljük fel tud majd ülni. De a térde már nem lesz a régi. Így nagy valószínűséggel szükség lesz valami lábtartó hosszabbításra.
Egyszóval vevő lennék valami hasonló dologra, az 1100-asomhoz.
Karbitisztitas es felujitas, elso telo nagyszerviz es kemenyebbre hangolas (csuszogyuruk, szimmering, porvedo es uj olaj) femfekcsovek, stb. Johet a tavasz!
Nos átalakítottam kicsit a hátsó lábtartókat az utas kedvéért. Tény, hogy a hosszú combú csajoknak kényelmetlen, ezért hát csináltam egy új tartó, amire előrébb is került egy pár taposó. :)
milyen viszkozitású olaj vált be neked a telóba?
Én szimeringet 7 éve cseréltem nagyvasból rendelt japó cuccra, ami azóta is bírja (igaz mindig középállványon parkolom le a gépet) .
Ha jól gondolom ez a második 150-es hátsó gumid, tapasztaltál valami előnyt a látványon kívül? Hány kilométert bírtak nálad?
más:
Ülésbőrt cserélt/csináltatott már valaki gyárinak kinézőre?
üdv
tormy
A Skoda elég jól ment hóba is, csak az meg alacsony volt!
Most műszakiztatom akocsit.
Ti hogy vagytok?
A jó öreg "ladás trükk" az mi? Egy mázsa cement a csomagtartóba?
Természetesen nagyon jól tudunk közlekedni a szerpentinen.
Már novemberben kiszórt a KPM több tonna sót . Minden reggel fehér úton mentem dolgozni. Bosszankodtam is. Hiába harsogta a rádió, hogy a 0-fokról is csak fölmelegedés jön. Aztán természetesen az első hó eséskor meglepődött a KPM.
Volt hogy alig tudtam haza, feljönni. No nem az úton lévő hó miatt, hanem a sok okos BMV-s meg mercis miatt. Mivel kerülgetni kellet őket. Pedig csak ismerniük kéne a jó öreg Ladás trükköt. Ha már ilyen szuper járgányuk van.
Veletek minden OK?
Milyen az időjárás, és az útviszony nálatok!
Tudtok közlekedni a feljárón?
Sajnos nekem se tudásom se eszközeim nincsenek, az ilyesmihez. No meg tavasszal kiderülhet, hogy nem is szükséges.
Tehát a próba gurulás után fog kiderülni, hogy kell-e a lábtartón változtatni.
S majd akkor utána nézek a dolgoknak.
Addig is jó bütykölést a télen!
Köszi az elismerést, én is a párom miatt készítettem. Amúgy nem hiszed el mennyi meló volt vele, mert csak úgy menet közben folyamatosan alakult ki a formája, és kell hozzá a motor is, mert sokszor oda kell próbálgatni, hajlítgatni, alakítgatni. Főleg a kipufogónál. A két oldal is eltérő, pont emiatt, na meg, hogy a lábtartók elfordulás elleni biztosítása sem egyezik meg a két oldalon. Amúgy anyagom sincs több hozzá, ezt amiből készült az egyik környékbeli MÉH telepen kukáztam ki. Ja meg vettem hozzá két Simson lábtartót, azok vannak feltéve az eredeti helyre. Ha gondolod a fotókat el tudom küldeni, s azok alapján te is nekifoghatsz . Így télvíz idején lehet vele foglalkozni, hogy ne unatkozzon a motoros :)
Gratulálok az utas lábtartó hosszabbításhoz. nekem és a páromnak is nagyon tetszik.
Esetleg készítenél ilyet megrendelésre is?
Ugyan is lehet hogy nekünk szükségünk lesz valami hasonlóra.
Mivel a páromnak tavaly tavasszal szétment a térde. A szezont kénytelen volt kihagyni. Mert még fel sem tudott ülni a virgácsra.
Idén tavaszra reméljük fel tud majd ülni. De a térde már nem lesz a régi. Így nagy valószínűséggel szükség lesz valami lábtartó hosszabbításra.
Egyszóval vevő lennék valami hasonló dologra, az 1100-asomhoz.
Sikerült megoldanod a menetproblémát? Én ugyanígy jártam, csak a középső csavarral.