A tank alatt a blokk felett sztem melege volt. Komoly hutest kell kapjon a menetszel alltal. Nekem spec az elektromos tett fel egyet, nagyobb es bordazottabb mint a gyari. Tartaleknak meg tendeltem az Aliexpresrol, gyarival egyezot. Azt javasolta a szaki, hogy legyen mindig egy tartalek a taskaban. Es elohuzott egy fesszabajzokkal puposan megtelt diszoerzites vodrot. Rossz lehuz, uj felcsatlakozik. Az enyem romaniaban adta meg magat, futon jott haza.
Sziasztok! '92-es 535-ös Viragom van, gallyra ment a feszszabályzó. 3 éve is cseréltem már, egy magyarra, amit a felső tank alá szereltem, a vázra. Tudnátok ötletet adni, hol tudnék beszerezni egyet, mert ahol anno vettem, köddé vált.
Üdv!
Sziasztok! új vagyok itt a fórumon, de segítséget szeretnék kérni tőletek. Keresek virago 535-höz szép állapotú kipufogót. Sajna az enyém kibelezett és nagyon hangos. Ha valakinek lenne eladó vevő lennék rá. Segítségeteket előre is köszönöm.
Én is köszönöm a választ. Valószínűleg még lesznek már sokszor megválaszolt kérdéseink, de előre is köszönjük a régieknek az újakkal mutatott türelmet.
Mivel a motorolaj egyben váltóolaj is, pont olyan forró, mint a kenőanyag üzemi hőmérsékleten. Ha csak jó időben használod, Repsol Moto V tween 20w50, Castrol Actevo 20w50, Gulf vagy más ásványolaj ami színpatikus neked. Ha hidegben is motorozol akkor inkább 15w50 viszkozitású olajat vegyél. Autóba való nem jó! Lényeg, hogy ásványi bázisú olajat vegyél! Asszem Valvoline-t is használ fórumtárs, szóval van választék. Boltosok szívesen nyomják a drága Motul olajat, figyelj rá, hogy nehogy szintetikust sózzanak rád jó drágán mert kajálni fogja és nem javallott a gumi alkatrészek miatt sem! 1800-2500Ft/ liter áron lehet kapni a belevaló olajokat. 3 litert vegyél!
Sziasztok!
Most vettem egy 2010-es témában boncolgatott XV 500L típust. Még semmit nem mentem vele, mert most szerzem meg rá a jogsit. :-) Infót, ahogy az előttem szólók én sem találtam róla semmit. Így az első kérdésemre a választ meg tudná adni valaki? Mekkora a két üzemanyag tank együttes mérete literben? Előre is köszönöm a segítségeket.
Köszönettel: Krisztián
Sziasztok!Most vettem nemrég egy Virago 400 ast,88-as évjárat. Elég jó bőrben van.Viszont ahogy most tesztelgetem hirtelen nagyobb gázadásnál durrog,nem a kipufogó hanem a karbi körül.Utána megy szépen,nincs rángatás semmi..ha hirtelen adok gázt akkor csinálja..Azt vettem még észre hogy a váltókar felöli dekni tűzforró szinte süt..gondolom hogy melegnek kell lennie de ez normális hogy ennyire forró?Egyébként milyen olaj való bele?Köszönöm
Köszi a választ, én is inkább az organikust venném, de pl a brembo, a lucas és az ebc is simán sinter betétet javasol a gépemhez (nyilván a tárcsát is attól veszem akitől a betétet).
Mindegy legfeljebb ha szarul fog, veszek bele szinter betétet, az jóval olcsóbb mint egy szétrágott tárcsa.
Angolul de a lenyeg hogy kemeny sinter betet nem mukodik ontottvas tarcsaval mert hamar ateszi. Kemeny Sinter betethez kemeny rozsdamentes tarcsa kell.
tudja valaki, hogy gyárilag szinter betéttel szerelték-e az 1100-as tárcsafékeit?
Nekem már gallyra vágta a tárcsáimat az utólagos szinter betét, de nem vagyok biztos benne, hogy a gyári organikus.
Tárcsát is cserélnék, és erre nem találtam választ.
Köszönöm, mi is a Bridgestone -ra szavaztunk, meg is rendeltem, holnap talán fel is kerül. Abszolút nincs tavaszi tumultus a gumisoknál, ha motorral együtt viszem, akkor három hét múlva tudott volna időpontot adni, kiszereltem a kereket, így holnap felszereli!
Sziasztok, párom 535 Virgácsára keresek hátsó gumit, elől tavaly cseréltünk egy Dunlop 404-est, hátra néztem a Dunlop 404 és a Bridgestone Exedrát, illetve a Continental Conti Tourt.
A Continantal majd egy tizessel olcsóbb, mint a Dunlop, van -e tapasztalat, vélemény erről a gumiról? Ildi elég agresszíven döntögeti a gépet, a jó tapadás is szempont!
Csapágyboltban próbáltad már? Egyszer így jártam én is egy régebbi kocsimmal. Kiment a klímacsapágy és az autósboltban valami fájdalmas összeget mondtak. Benéztem a csapágyboltba( az én otthonomban az is van) és kb. 1/3 áron szereztek.
Sziasztok,
Egy gyanútlan kardántömítés-csere kapcsán kiderült, h. egy csapágy (driveshaft bearing 93306-30533) gallyrament, így kell új.
Gyári szokás szerint horror. E-bayen találtam, de elég soká jön meg ()bár egy darabig még hideg lesz) + vámolni + ÁFÁ-zni is kell.
Esetleg tudnátok segíteni, h. Mo-n nyomott áron honnan lehetne beszerezni?
Hello!
Nagy csodát ne várj tőle, mert a 13 ezres skálázás miatt, a Virago max 7000 körüli fordulata épp csak a műszer feléig terjed, és pár száz fordulat ide oda nem látható. Igazából olyan 8 ezer körüli mérési tartományú műszer volna az ideális hozzá, de azért tájékoztatónak jó.
Üdv!
Munkahelyi baleset!
Most vettem egy 2010-es témában boncolgatott XV 500L típust. Még semmit nem mentem vele, mert most szerzem meg rá a jogsit. :-) Infót, ahogy az előttem szólók én sem találtam róla semmit. Így az első kérdésemre a választ meg tudná adni valaki? Mekkora a két üzemanyag tank együttes mérete literben? Előre is köszönöm a segítségeket.
Köszönettel: Krisztián
Mindegy legfeljebb ha szarul fog, veszek bele szinter betétet, az jóval olcsóbb mint egy szétrágott tárcsa.
Angolul de a lenyeg hogy kemeny sinter betet nem mukodik ontottvas tarcsaval mert hamar ateszi. Kemeny Sinter betethez kemeny rozsdamentes tarcsa kell.
tudja valaki, hogy gyárilag szinter betéttel szerelték-e az 1100-as tárcsafékeit?
Nekem már gallyra vágta a tárcsáimat az utólagos szinter betét, de nem vagyok biztos benne, hogy a gyári organikus.
Tárcsát is cserélnék, és erre nem találtam választ.
A Continantal majd egy tizessel olcsóbb, mint a Dunlop, van -e tapasztalat, vélemény erről a gumiról? Ildi elég agresszíven döntögeti a gépet, a jó tapadás is szempont!
Egy gyanútlan kardántömítés-csere kapcsán kiderült, h. egy csapágy (driveshaft bearing 93306-30533) gallyrament, így kell új.
Gyári szokás szerint horror. E-bayen találtam, de elég soká jön meg ()bár egy darabig még hideg lesz) + vámolni + ÁFÁ-zni is kell.
Esetleg tudnátok segíteni, h. Mo-n nyomott áron honnan lehetne beszerezni?
Nagy csodát ne várj tőle, mert a 13 ezres skálázás miatt, a Virago max 7000 körüli fordulata épp csak a műszer feléig terjed, és pár száz fordulat ide oda nem látható. Igazából olyan 8 ezer körüli mérési tartományú műszer volna az ideális hozzá, de azért tájékoztatónak jó.