Én nem fáztam év végén frissítettem a kabátot nadrágot jol vizsgázott nem éreztem semmi hideget.
Egy bajom van a nadrággal ennek nincs alul az ülepemnél gumírozás így csuszkálok az ülésen nagyobb gáznál és fékezésnél.
Valakinek ötlet utolaglos megoldásra ?
Nekem nem jött össze, kicsúsztam az időből.
3 kor tudtam volna nekiállni, akkut beszerelni, öltözni stb. Autózás közben találkoztam pár motorral, Dorogon láttam egy piros Viragot, egy idősebb pasi vezette.
Holnap, ha nem esik, még van esély.
Ha lesznek lazább napjaim, megnézek egykét Sporit és Softailt.
Nem tagadom, az áruk is visszatart egy kicsit, Sporibol 2 millió, Softailből 3 alatt nem láttam olyan korút és állapotút, ami nekem elfogadható........de attól még hirtelen felindulásból.........tartok tőle, hogy megbánnám.
Amúgy a Virgács tökéletes. 2 év alatt egyszer lemerült az akksi, bikázni kellett, egyszer meg kitekerésért a km spirál, húztam magam után.
Összesen ennyi probléma volt.
Igen vannak itt akik mind a két típust ismerik.
Gondolom meg is írják a véleményüket hamarosan.
Jómagam nem sokat mondhatok a HD-ről. Nem sokat motoroztam még velük. Csak egyszer javítani segítettem. Arról viszont sok jót nem tudok neked írni.
De azért előbb érdemes megvenni a "Sporit" kipróbálni, az asszonykáddal együtt.( Már ha együtt motoroztok.) S csak azután dönteni, hogy melyik motor maradjon és melyik kerüljön eladásra.
A motoros cimboráim között is van jó pár HD-s.
Mi nem szoktuk Fikázni a többi típust. Hisz azt is motoros hajtja. Igaz az ismeretlen HD-sok nem mindig intenek vissza az utakon. Nem tudni miért?
Ezen a fórumon vannak olyanok is akiknek, virgácsuk sincs. Mégis szívesen látjuk őket, itt a fórumon, és a találkozásainkon is.
Remélem hamarosan hasznosabb infókat is kapsz a HD Spori-ról
A gumislagokat figyelgetem, s cserélem is ha kell.
De nem lenne szerencsés, ha valahol, az otthonomtól távol elkezdene csurogni a benzin azért mert, nem vettem észre, hogy a felső, és az alsó tankot összekötő cső, esetleg az AC hez menő cső adná meg magát a brenya miatt.
Mivel hogy tudtommal az etanol belülről eszi a slagot. S így kívülről nehéz idejében észrevenni, a közeledő krakkot.
Sziasztok !
Volt már valamelyikőtöknek bármelyik Harley típusból ?
Nem akarok hűtlen lenni a Virgácsához, de mostanában nézegettem a mobile.de hirdetéseit. ( persze az asszony rögtön hisztizni kezdett, hogy minek másik motor )
Tudom, az egyik tábor isteníti, a másik fikázza....de menni kellene egy Sporival, vagy Dyna-val.... ..nagyon piszkálja a csőrömet.
Road King-gel, Heritage-dzsel párszor mentem, de azok túl nagyok , nehézkesek nekem.
Nálatok voltak tapasztalatok ?
A gumi slagokat elsősorban nem azu E10 öli meg, hanem a kor. Szerencsére - a jó minőségű is - filléres tétel, és akkor megint 5-10 évig hibátlanul teszi a dolgát.
S nagy örömmel megyek, ha az időpont és egyéb feltételek is adottak lesznek.