Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Tamás. Meglátjuk ,reggel még komunikáljunk itt a forumon. Tormy nak dobtam egy smst.
Nekem 1100en is ugyanez a helyzet. Egyszer a szervizben visszaallitottak gyari ertekre es kb 500m-re jutottam vele. Sokat kapott, a gyetyat lekormolta egybol. Uveggyertya szerint alig kell neki adni es igy nem ks kormol le.
Kedves Virágósok. Lehetséges-e az, hogy az 1991 -es 535 -ösömön. Üveggyertyával beállítva hengerenként, csak 1,5 és 2 fordulatra kell kicsavarni a levegő állítót? Így villog szép kéket. Ha igen, akkor eddig miért volt 3,5 és 4 -re állítva ?
Sziasztok. Gondoltam megosztom az eredményt. Karburátort szétszedtük. Minden fúvókát kitakarítottuk. Sehol sem látszott dugulás. Ki szedtük a másik oldalon a membránt is. Mivel új, nincs rajta szakadás. Kivettük belőle a tűt és itt lett gyanús. Robbantott ábra előkeres. Hát igen. Rossz sorrendben raktam össze membrán cserekor. Helyesen: műanyag, zéger gyűrű, alátét, rugó, záró menetes dugó. Összerak. Kipróbál. És jó. Vagyis majdnem. Mert először a tűszelep akadt fel. Utána a hátsó gyertya fingott ki. De most jó. Nem fullad.
Debreczi71 igen... ❗
(Kalmi)...
Ha jó lenne az idő nyithatnánk évet❗
Szólj Torminak is....
Zsámbok Kóka környéke nekem jó, az mindenkinek "közel" van❗
Hahó többiek is ❗
Bocs, most olvasom de ugy latom megoldodott. Az enyemnek kulon van vilagitas kapcsoloja. Asszem az amerikai modellek ilyenek mint a cimbide
Vasárnapra tervez valaki gurulást ?
A fejlécen rányomsz az apróra, aztán a kipuffcsikra, 4. oldalon "intruder virago shadow chopper kipufogók 44000ft," Plexi ugyanígy!
Sziasztok!
Egy ismerősöm boldog 535 tulaj lett....neki kellene egy kis segítség . Szeretne rá valami morcosabb hangú kipufogót és egy plexit (ami nem túl nagy). Ebben kérném a segítségeteket hogy ki milyet használ és mennyire van megelégedve vele.
A válaszokat előre is köszönöm!
Köszi!
4-es a biztosíték
Műszerfal ?
Gondolom. Nem emlékszem pontosan
Még egy kérdés Józsi! Hol keresse a barátom a biztosíték dobozt?
Köszönöm uraim! Hiába, úriember(ek) nem csibész(ek)! Már írok is a havernak.
A biztosíték dobozban a "head" nevű biztosítékról megy egy vezeték a "start" nyomógombhoz ami megszakítja indítás közben a lámpa vezetéket. Ez szeret elolvadni a nagy áram miatt. Innen megy a bal kapcsolókhoz tavfeny és tompított.
Szia Tamás!Egyszer régen én így jártam a Kawa GPZ-mel,nekem kontaktos volt az önindító gombja.Indítani indított csak épp a világítást nem kapcsolta.Teljesen véletlenül jöttem rá,véletlenül járó motornál megnyomtam,és láss csodát elkezdett világítani!!!Utána szétkaptam a kormánykapcsolót,kipucoltam,és hibátlan lett!Nem biztos,hogy ez a baj de egy próbát megér.
Tisztelt Zsoccca esetleg Fabesz! Cimborám 1,1-es virgáccsal műszakira ment (Svédországban), majdnem minden rendben is volt, de mégsem. Nem tudom a tietek milyen fajta, neki nincs világítás on-off kapcsolója, hanem egyből világít ha gyújtásra teszed és az indítózás idejére kikapcsol.(egyébként az én 750-es virgácsom is ilyen) Szóval elment a világítása. Se tompított, se reflektor. Volt már bárkinek ilyen problémája? Érdekelne a megoldási lehetőség! Az izzó nincs kiégve.
Nincs lényeges különbség. A hatótávolságon növelték. Az ülés alatti 8,5 literes tartály mellé a váztank is valódi lett 5 liter kapacitással. A teljesítményszintek nem igazán évjárat függők. Inkább, hogy hol lettek forgalomba helyezve. Asszem Svájcban 27 lóerőre lefojtott változatot forgalmaztak, amúgy 46 le. ha jól rémlik! A "kis" Virgács egyébként inkább a 250-es. A legkisebb meg a 125-ös az itteni szóhasználatban.
Tudtommal a régebbieknél a tank az csak műanyag dísz, 90 után lett két tartály. Előtte csak az ülés alatt volt. Aszem még fék és kipufogó is különbözhet. Évjárattól függetlenül van több telhesítményszint is. Ha valamit nem jól írtam a többiek majd pontosítják.
Szeretnék egy 535-ös kis Virgácsot. Van lényeges különbség az évjáratok között? A régebbiek -Pl. '88-asok- ugyanazt tudják, mint a '90 utániak? Vagy van valami "evolúciós ugrás"?
Karbi tisztítás, pucolás legyen az első. A membránoknál minden tömítés, O gyűrű a helyére visszakerült? Az úszóházakat levéve tisztísd ki a hozzáférhető fuvókákat, aztán ellenőrizd a membránokat újra.
Leallaskor nezd meg a benzinszintet. Szerintem sem kap eleg utanpotlast. Nincs dugulas? Benzincsap uzemanyagszuro?
Én a XI-ker be szoktam vinni a MIREK-motorszervizbe.
Szia, Őt tudom ajánlani. Kiváló szakember Gödöllőn. 30/4030004. http://motorszerelo.com/