Hát én rohadtul utáltam mikor 6. ban 6ezres fordulaton 60al mentem
Kicsit visszafújt aszél, vagy lassítottál valami miatt... máris leesett a fordulatod 5000-5500ra... és már nemis ment a motor (mivel onnastól kezd el húzni)
szóval mindig így 65-75 között jártam.. de inkább 70el .. oké nem használ neki... DEEE nemis árt neki!
de ti tudjátok
attól függ milyen fordulat számít nálad kímélő üzemmódnak, persze ez az áttételtől is függ
amúgy én 6-7 ezres fordulaton szoktam menni az enyémmel 50-60-al(13/49 áttétel), így még a kreszt is betartom Szerintem ennél magasabb fordulat tartósan nem használ neki (értsd 1-2 óra folyamatos 8ezer+), persze ki kell huzatni, azért van
Bár nem tudom az újak hogyan viselkednek, hisz az enyémet anno még dt blokkal szerelték...
hali, sajnos mostanában nem nagyon van időm lemenni, mert van már rendes melóm, és hétvégére elfáradok... DE Alpok Adriára biztosan megyek, akkor összefuthatunk majd
Nekem egyszer kapcsolt be csak, de akkor nagyon hajtotta szegényt..
Nem szabad soha.. álljatok akkor meg.. egy 5 10 percre esetleg 15 re.. ! Ha meg már kicsit is elkezd villogni a motorolaj jelző kislámpa azonnal tölteni kell újra..
Igen, ezeknek az újabbaknak, szerintem nem tesz jót a meleg..
Ricsi, én ittlakok a Hungaroring mellett kb. 5 percre, szólj már ha kintvagy ,, zászlósként ,, !
belátom jobbak egy átlag szimónál, de én arra gondoltam hogy nem biztos hogy akkora élvezetet okoz átülni rá, azért mert 30-al többet megy. (persze sokkal szebbek a tzr-ek)
Egyébként képzeljétek szombaton volt alkalmam menni egy 125-ös nsr-rel, lehet hiba volt, mert ahhoz képest az enyém nagyon nem húz
hja és tegnap vettünk havernak is tzr-50et, ami a poén benne pedig h ugyanolyan mint az enyém csak fekete Persze a nyaka is véres, de rajta leszünk, hogy 2 hét múlva gurulhasson
Persze volt..!
1400 km nél be is állt nekem, aztán csere lett belőle ( garancia )!
Miután kicserélték, azután sok idő eltelt príma volt meg minden, de nyáron a nagy melegben bekattant..
2000 - t mutatott, és biztos voltak 7000 - 8000 -n....
Semmi furcsa nincs benne ha 50-esről 50esre ül, hidd el!
nekem Robogóm volt, és TZR-re ültem! nem bántam meg, jó motor, jól megy, váltás tanuláshoz tökéletes volt! nem újonnan vettem, és mindenképpen megérte használtan venni! a baj a kicsit sok km de egy-két apróbb javítás és elmennek 20e felett....
más.... képzeljétek ma mentem veresre, és a fordulatszámmérőm bekrepált
néha leállított motor 4000-et pörgött hol működik hol nem...
neked is volt ilyen Tiger! ugye?
Szevasztok!
Ricsi, van amiben igazad van, én is szoktam nézegetni az ilyen hasznaltmotor.hu , meg ilyen oldalakat, és *urva olcsón lehet hozzájutni akármilyen kategóriában, és nagyon sok a használt moci! Az embereknek , nem nagyon van annyi pénzük, hogy ÚJ mocit vegyenek.. ( ez tény )
De az akkora hülyeség, hogy nem mennek jobban, mint pl. egy Simson, vagy valami, mert hidd el sokkal jobban mennek, gyorsulnak! De ugye ez is 2T , és kopik, mint az állat... ( szóval csa csínnyán )
nos, kedves ricsi.nekem nem feltétlen új motor kéne. sőt ahogy láttam neked régi idomos tzr van nekem azok is bejönnek. azért lenne jobb 1 ilyen moci mert valszeg nálam a 125 kimarad 16 éves koromban. és nem igazán szeretnék hosszú távon simson-ozni. kezdő motornak tökéletes, de már később más kihívásokta vágyik az ember. hosszabb utakra/túrákra (term. 50es kereteken belül) nem jó a simo, (mert nem érzem azt rajta "hogy tuti hazérek gond nélül") én viszont pont erre vágynék.
emellett teljesen korrekt amit írtál mert ha tudmám, hogy jövőre 125ös motorom lenne akkor le se sz@rnám a tzr-t. nagyon tetszik pl. cbr, nsr, tzr(125), az új yzf-r125 pedig már télleg 1... hogy mondjam?... mind1 sztem érthető. de már a1-re + motorra beruházni megint nagy költség
nah szerintem ennyi elég lesz és tök jó hogy felhoztad a dolgot
látom hogy régóta irogatsz ide T-Laci,már kívácsi vok h te miért akarsz a szimó után újra 50es motort venni? Nem fikázásból meg bántásból de valljuk be, nem sokkal tudnak többet egy jó szimónál az 50 es gyorsaságik, ráadásul újat venni? Persze lehet tuningolni, de iszonyat pénz rámegy. És is gondolkoztam a tuningon, és arra jutottam hogy sportrendszer+80as henger+sportlégszűrő+új karbi+... =kurva sok pénz, inkább elrakom zxr 250-re(kövi szezonra) :D
------------------------------------------------
mindenk
inek:
Ezen kívül még annyi h ebben a kategóriában sztem nincs értelme új motort venni, nem tudom ti hogyan látjátok... Persze biztos sokan vannak akinek nem számít a pénz, meg nem ülnek fel más által használt cuccra, de ha megnéztek egy olyat mocit ami félárba van, 1-2-3 éves, nem bukott, és minden jó rajta(fék, lánc stb...), akkor csak motorhibás lehet. Na most legrosszabb esetben is kijön a henger-dugó csere 100 ból, szóval van egy faja gép, frissen felújítva, új ár töredékéért.
várom a véleményeket
ricsi
Kicsit visszafújt aszél, vagy lassítottál valami miatt... máris leesett a fordulatod 5000-5500ra... és már nemis ment a motor (mivel onnastól kezd el húzni)
szóval mindig így 65-75 között jártam.. de inkább 70el .. oké nem használ neki... DEEE nemis árt neki!
de ti tudjátok