hali
megadom az msn-em: ricsiricsi[kukac]freemail.hu, vegyél fel
az enyém 60-ig van skálázva. A láncfeszítés megoldható házilag, gumicserére meg tudok szerelőt ha kell, sztem nem húzna le nagyon, bár nem tom mikor van otthon.
p4 lapom nincs most (viszont van 1,6 p4 proci), de sztem nincs már értelme p4el foglalkozni, de ha kell tudok szerválni, beépíteni is, szoftvereket is...
Mondjuk tényleg nem lenne hátrány ha mesélnél picit néhány dologról, mert lenne jópár kérdésem a műszakiakkal kapcsolatban. Egy rendes, 50-es TZR-nek ebből az évjáratból, mennyinek kellene lennie a végsebességnek? Illetve meddig van skálázva a kilométeróra? Esetleg tudnál egy szakit, aki hátsógumit cserélne, meg a láncot is lehet hogy feszíteni kellene...
Amúgy láttam, h foglalkozol számtech-el, esetleg egy eladó P4-es lap?
jövő hét péntektől bármikor, addig vizsgáim vannak. Henger lett furatva + új dugó, vízpumpaszimering csere, tömítések, olajcsere, idomok, stb meg sok sok apróság.(kb 2 hónap hétvégi meló) Mindent én csináltam csak a fúrást nem úgyhogy alkatrészárban vagyok tulajdonképp, de ha találkozunk szívesen mesélek róla.
Nyugati környéke, de nekem csepel nem gáz, valamikor kimegyek szívesen. Bejáratós? A motorja is fel lett újítva? Erre kiváncsi vagyok, mármint mit, mennyiért, hogyan tudtál intézni. A számot meg köszi, fel is írom gyorsan. Amúgy neked mikor lenne jó?
csepeli vok. Te melyik kerületben laksz? Tőlem nyugodtan kérdezhetsz, most újítottam fel teljesen az enyémet. Találkozhatunk is csak nem nagyon merek menni a belvárosba mert nem jó az indexrelém, meg bejáratós még. Ja és egy csepeli japánmotor bontós száma: 20-923-80-57
Újdonsült TZR tulajdonos vagyok, Budapestről. A gép 96-os körüli lehet, elvileg yamaha blokk-os. Ha esetleg valaki hasonlóval rendelkezik, és Pest-közeli, ne adj isten kedve is lenne összefutni valamikor, az naggyon zsír lenne. Lenne pár kérdésem, meg amúgy is jó lenne látni egy másikat...
Amúgy a Yamaha kereskedéseken kívül van bontó/alk.üzl. ami még foglalkozik ezekkel? Tudom, nézzek utána, de hát lustaság, fél egészség...
Tudnátok nekem ajánlani olyan motorszerelőt vagy céget aki igényesen dolgozik és rá lehet bízni egy Yamaha TZR 125R teljes felújítását?A blokkhoz nem kell nyúlni,azon kívül az utolsó csavarjáig szét akarom szedni és rendbe rakni!Ha lehet Pest ill Jász megyében!Előre is köszi a választ!
Sziasztok!
Nincs valakinek régi TZR-hez kapcsolási rajza? Kb. 96-os évjárat(még Yamaha blokkos). Vagy ha nincs kapcs. rajz akkor el tudná mondani valaki, hogy a CDI-ből milyen színü vezeték mihez megy és milyen funkciót lát el?
kössz a tanácsokat mindenkitől de azt még vki meg tudja mondani hogy melyik mocinak olcsóbb a karban tarása meg melyiknek kedvezőbb a fogyasztása mert hallotam olyat is hogy az rs 3 liccsót eszik/100km-ként a tzr meg 4 et /100km meg még melyikre olcsóbb a tuning
KÖSSZ A SEGÍTSÉGETEKET!javascript:smile(document.frmmsg.body,'
17');document.frmmsg.body.focus()
javascript:smile(docu
ment.frmmsg.body,'17');document.frmmsg.body.focus()
olasz motor nem motor
egyébként ha újonnan veszel tökmind1 mert 2-3 évig mind2 tökéletes. De ha egyszer az olaszokat szerelni kell várhatsz hónapokat alkatrészre (motorszerelő haver szerint az olasz motor is jó motor csak szervízigényesebb mint a japán), meg persze a yamahát drágábban lehet eladni.
ja és az én 17 éves tzr-em beindult összefolyt vízzel, szarul fúrt hengerrel, 5-ös kompresszióval és 6-os gyertyával is
Még mielőtt itt megölnétek 1 mást segítsetek nekem! Van egy lánckerék és azt kellene segíteni hoyg passzolna-e a TZR-emhez! ami 50-es de sztem 125-ös motor van benne mert mindenből csak a 125-ös passzol bele és hogy ez a lánckerék jó e hozzá? Írjatok léci Köszz
megadom az msn-em: ricsiricsi[kukac]freemail.hu, vegyél fel
az enyém 60-ig van skálázva. A láncfeszítés megoldható házilag, gumicserére meg tudok szerelőt ha kell, sztem nem húzna le nagyon, bár nem tom mikor van otthon.
p4 lapom nincs most (viszont van 1,6 p4 proci), de sztem nincs már értelme p4el foglalkozni, de ha kell tudok szerválni, beépíteni is, szoftvereket is...