mhr hengerbe kb 2500 kmként kell dugócsere. az egy dolog h nem 140re van kitalálva de amúgy biztos nem lenne semmi gond 140nél, a váz gondolom nem repedne szét van a motornak elég súlya, kerekek se virslik
megha ki is hozol mhr blokkal meg midnennel 140-et a motorbol akkor a motor mar nem 50es es nem hiszem hogy 5000 kmtol tobbet birna ...
baromsag ... ja es egy 50es motor nem 140-re van kitalalva ...
80ig van "órázva" annyi az egész hogy a szerelővel elnyisszantasz egy vezetéket (ő tudni fogja melyiket) gyárilag 95öt megy,110et soha a büdös életbe nem fog menni gyári állapotban(najó lejtőn de hát akkor ennyierővel mondhatnám hogy az enyém is ment annyit )
Most készülök venni egy 2005ös TZR-t 2 nap múlva... már voltam is megnézni, csak lenne pár kérdésem, segithetnétek:
Kérdéseim:
1. A csávó azt mondta 80ig van órázva, már másik is mondta... csak addig mutatják ezek (vagy annyit megy az a motor)?
2. gyári fojtással mennyit kéne mennie?... a fojtás hol van amúgy?... nem a kipuffban ugye? Van rajta sportdob, erősnek tűnt de nem tudtam végig húzni neki és a csávó azt magyarázta h ezek nagyon vissza vannak folytva... mennyit kéne mennie sportdobbal fojtással/nélkül? Láttam h itt ilyen 100-110ekröl beszéltetek csak azért kérdezem...
baromsag ... ja es egy 50es motor nem 140-re van kitalalva ...
fatal5ty@freemail.hu
Most készülök venni egy 2005ös TZR-t 2 nap múlva... már voltam is megnézni, csak lenne pár kérdésem, segithetnétek:
Kérdéseim:
1. A csávó azt mondta 80ig van órázva, már másik is mondta... csak addig mutatják ezek (vagy annyit megy az a motor)?
2. gyári fojtással mennyit kéne mennie?... a fojtás hol van amúgy?... nem a kipuffban ugye? Van rajta sportdob, erősnek tűnt de nem tudtam végig húzni neki és a csávó azt magyarázta h ezek nagyon vissza vannak folytva... mennyit kéne mennie sportdobbal fojtással/nélkül? Láttam h itt ilyen 100-110ekröl beszéltetek csak azért kérdezem...
Előre is köszi az infókat....