Késve kicsit ,de boldog szülinapot z3,jah é ha 125-ös,akkor esetleg cagiva mito-t vennék ha nincs már új 125-ös TZR , de az a gond hogy ,mondhattok akármit olasz mociban nem bízok annyira mint egy japánban,de ha már csak olasz van:) akkor nálam mito.(magánvélemény)
Igenis büszke vagyok rá, mert a 6 mocimból 5 TELJESEN saját erőből van és ha valamit elbasztam, arra nekem kellet gyűjteni és az elmúlt 1 évben kúrva sokat melóztam azért, hogy meglegyen az NSR. Ja és a legelső mocimat kaptam. Ennyi
Látom te is úgy szerelsz mint én A fúró nekem is játszik, de van ott rézkalapács és OPEL motorolaj is Ja és ez egy hengerösszerakás volt. Ja és ottvan még a fasza 20 éves gépzsír is. De már fejlődök az NSRhez nem kellet kalapács, fúró, motorolaj sem ja és normáls zsírt használtam
Sziasztok. Van egy kis gond. Motort leállítottuk, a héten még egy 20 percet mentem vele. De.......
lefagytam. Aksi ki, tank tele, karburátorból benzin ki. Az elzárócsapnál OFF állásban csöpög a benzin elég rendesen. Pontosabban. Levettük a kör alakú elzárot amit egy imbisz fejű csavarral van felerősítva.
Abból a hosszú szárból csöpög a benzin amire a fekete elzáró van rácsavarozva. Remélem nem voltam bonyolult.
Bevizsgálták neki!!!!!!!!!
lefagytam. Aksi ki, tank tele, karburátorból benzin ki. Az elzárócsapnál OFF állásban csöpög a benzin elég rendesen. Pontosabban. Levettük a kör alakú elzárot amit egy imbisz fejű csavarral van felerősítva.
Abból a hosszú szárból csöpög a benzin amire a fekete elzáró van rácsavarozva. Remélem nem voltam bonyolult.