már 2 hónapja beszélek vele,ez nagyon beverte a fejét..felhivott hogy eladó,utána keresem egy hétig,nem elado mégse.kérdezem mennyi,mondja 300e,pofánröhögöm,leteszem.endurot akar helyette és nagyon sokat gondol..
ez nem olyan projekt hogy leveszed a polcról oszt rádobod:D
nálam is csak elméleti szinten van ott meg is ragadt,mert nemakartam leásni magam bele.
mondjuk ha valaki megvenné a gyári elektronikám..
Üdv. Angolból egy kicsit töki vagyok, szóval gondolom azt akarod mondani, hogy nem egészen jó az 1kt gyújtás bele. A görbéket azért nagyjából értettem meg a power állását a fordszám függvényében
Az elektronika full le van amortizálva, szóval semmit nem csinál. Majd a címemre küldd már el a címedet, a csomag még nem jött meg. Csak a vérzésem... Hogy már 1 hónapja nem ültem motoron...
Az én 125ösömnek másképp néz ki a csatik kiosztása. Bizts, hogy átköthető, de lehet nem véletlen csinálták nem egyformára, a fene tudja...
Nekem egy 4es csatin megy a DC motor, és a potméter kés sarka, és egy 5. szingli kábelen a potméter középső lába. A powervezérlő ezen kívül kap még egy szingli kábelen egy gyúlytásjelet a CDIből, és egy kéteres kábelen tápot, ha rajta van a gyúlytás.
A tápkábel az ugyanilyen, a többit lehet át kell kötögetni.
Szerintem jó lehet, ha ugyanaz a szervó, max kicsit megváltozik a nyomatékgörbéje, ha nem egyforma.
De vigyázz, mert a Yamaha gyárott kompakt szervókat is, bár szt hiszem azokat késöbbi modellekbe szerelték csak. Azokban nem egy potméter jelzi vissza közvetlenül a szelep állsását, hanem magában a szervóban van az egész szabályozás, és csak egy PWM jelet kap a szervó, aminek a kitöltési tényezője határozza meg, hogy hova kell neki beállni.
Ezekből a szervókból csak 2 vezeték lóg ki: a 2es csatin kapja a tápot, az 1esen a PWM-et
néztem lnis valakinek jó vétel lesz lehet,habár biztos kentéka pofáját pályán,fordított váltó,másik lábtartókonzol