Jah, szegény RS topicba jól belepofáztunk. Ha már témánál vagyunk, a 3xv-s TZR-eknél ha a baloldali idomot eltávolitom, ott virit a henger falánál a power szelep "kiemelöje" szakszavakat nem tudok bocsi, nem vagyok szaki. Valahonnan a tank alól megy oda 2 bovden. és még onnan van egy összekötö rúd a másik hengerhez, hogy egyszerre nyisson mind a 2. Remélem nem nagyon parasztul fogalmaztam ennek 7 v 8000-ig nyugton kellene maradnia nem, és utánna emelnie ki? Amikor kinyit a power szelep. Mert szerintem nálam itt lehet a baj. Ez az ami nálam állandóan mozog, üresben néztem meg, elég sok fordulattartományon és az van mindig hogy kb 2 mp-ig húzza a bovdent aztán elengedi, 2mp-ig alaphelyzetban van akkor megint kinyit, és ez megy addig ameddig gázt kap, tök mind1 mekkorát. ez normális? vagy egyáltalán jót nézek?
Karbi témához: A motor sokkal erősebb lenne, de amig széria gyújtás és kipuff van a gépeden ne is gondolkozz ilyenen, felesleges sztem. Az meg hogy megragad vagy sem, nem azon múlik h 28 as a karbi vagy 36 os... Csak jól be kell állitani. Amit naggggyon nehéz (nekem elhiheted)
Play, azt irtad 9000et forog 6.ban és 190 el megy... Ezhogyafaszba van? A gyári áttétellel, ami a Te gépeden (3XV1) 14/37, kb. 11500-at forog 180körül Vagy az órád csal ennyire, vagy az áttételed hosszabb...
Sztem ti benne vagytok ebben a témában. Ha karbikat le akarom cserélni nagyobbakra pl 36-osra a mostani 28-asról, az mennyire megoldható. Mármint beszerezni, beszerelni, mennyire fog müködni, mennyivel dobná meg a teljesitményt, jah és mennyivel nöne az esélye annak hogy beragad a dugó útközben emiatt?
Chevy: Mostmár én is kiváncsi lettem a felülcsöves hangjára, fel tudnád venni valahogy a tied hangját, valamivel ami vissza is adja a hangot normálisan, vagy van a neten ilyen hang?
Nemsokára itt is lesz kép ha már nem undorító kawa zöld lesz az eleje:D
A hétvégén meg megy a paripa Atishoz,készülnek az új rezók,lassan teljesen összeáll a kép:)
na ma volt egy kis létszámú tzr250 találkozó itt füreden,azaz lejött hozzám Soma
gyönyörű az a gép basszameg,remélem enyém is lassan készlesz hogy legközelebb én menjek hozzáá
Na ez már valami, de akkor beszéljük már meg ezt a gurulást vagy találkozót. Ki lenne benne, mikor 1 napos, több? merre? Én 400 kilire lakom a motortól és csak nyáron vagyok otthon amikor ezt le lehetne bonyolitani, meg hétvégenként, de akkor nem jó. Akinek lenne kedve jönni, az szóljon már ide, sztem ha nem tzr-el jön hanem rg/rgv/nsr/rs-el az sem baj. csak 250-es 2T legyen mertz az a király, meg nemlehet kifogást találni hogy miért vagyok béna...
Csak még ennyit a yamahások rábeszélö(akaró)késégéröl, magyarázat:mivel a blokk 1kt cserélték gányoltak(igen ez 1 TZR blokkos gyárilag mint a többi ) ezért nemlehet jó hozzá a fékcucc....te mondom miota van köze a féknek a blokk kodhoz talán a váz a lényeg nem?? mondja ja igen
A hétvégén meg megy a paripa Atishoz,készülnek az új rezók,lassan teljesen összeáll a kép:)
gyönyörű az a gép basszameg,remélem enyém is lassan készlesz hogy legközelebb én menjek hozzáá