Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát a motor
Én is kiváncsi leszek az enyémre, majd a versenyen Brian szól a "pisztolyos" emberének és megméri (ha nem akad meg a gép )
Az RC nincs még annyira lebutitva mint az újabbak.
igazából már én is kiváncsi vagyok hogy akkor most mi az igazság, de vigyázni fogok. De az RC-k azok hogyhogy jobbak mint az R-ek?
Okés, köszi
De azért tegyük hozzá hogy azért a Te géped nem egy átlag utcai ZXR volt 2T ben meg azért nem olyan egyszerű 200 fölé menni...
Micsoda?
És mennyit fogyaszt.. ..........
Na de hagyjuk már ezt a mennyit megy vitát, tök felesleges...
Soma: válaszoltam a jt-n feltett kérdésedre!

Amúgy a ZXR 400 R-esem a H-ring célvégén "pisztollyal" mérve 217-et ment!
vagyis 200km/h
Amúgy hirdettek már a neten NSR250-et "GPS-el bemérve 240", de 200kiló felett az se tudott
ha 5 foknál melegebb van, mint a disznó, és szép hangja is van, 0fok alatt nem megy fordulaton , de nyomatéka akkor is van, hegyre simán felmegy 2-3ezres fordulaton, meredeken felfelé is
Inkább csak Te el ne ess a rekordkisérleted közben! Amúgy nem mondtam h nem megy a géped 190 et, annyit simán mennie kell neki, de nem 9000-es fordulaton... De az ilyen 220-akat felejtsd el
Chevy, Mitogeri TZR RC je az enyém volt anno, és tudom h megy 200at De többet azért nem És az alapból sokkal kajakabb mint a 3XV
És mivan az MTX(mezőntehenetx-elsz )motoroddal megy már
Jaj de nagyképű itt valaki , rc? radio controll? mert az érdekel , ha nem, akkir is
Na hétvégére kibéreltem egy 3km-es autóutdarabkát, szereztem 3 traffipaxot, 1 gps-t meg néhány szakembert, 2 kiló kütyüt a kinairól aztán behitelesitem mennyit bir szegény megboldogult technikám. Amúgy meg lehet hogy csal az órám... Csak ne essen
Igen..igen de nálam csak játszo motorként+helyet foglaloként van,és az RC-nek is 200km/h körülvan a vége....
Természetesen 250 2T ről beszéltem az imént
Hát, a sebességadatokra amiket irtál, inkább nem válaszolok. Csak annyit hogy nem kell mindent elhinni. Egy nyitott, (ami komoly tuning nélkül MAX! 65LE) nem nagyon megy 200nál többet.
Tudok is egyet eladót... Megkimélt, crossozó tulajtól, igaz, Chevy?
nemkamuzok kiakadt a kmóra (épphogy) és 9000 környékén volt a fordszmérö. csak egy fél pillantásra néztem rá. De ment volna még csak kanyar jött és 12 fokban szoktam vigyázni De csinálok videót majd róla talán már most hétvégén is.
Amúgy akkor az hogyan van hogy az összes hirdetésben az szerepel hogy 65Ló + 210 - 220 körül van vége az XY 250-es motornak? a 400-as 4T-k is 65 lovasak azok is 220-al mennek max. Meg szerintem a te TZR-ed is viszi a 240-250-et
Üdv. Elkell adni azt a V2 erötlen játékmotort RC-t kell venni
na mondjuk ezt nem is tudtam. Akkor ez 1x megmagyarázza hogy miért kolbászolt össze vissza mert az elején úgy néztem hogy lassan felpörgetem a motort. De az érdekesség hogy megtartottam a gázt egy bizonyos fordulaton, 4-7 és 9000-nél is és akkor is ugyanezt csinálta. Amikor megyek vele akkor meg az van hogy semmi lökés csak egy kicist megindul, de nemtudom beazonositani hogy milyen fordulatnál, csak érzem hogy egyre jobban húz, és csak azt veszem észre hogy kapaszkodnom kell erösen mert le akar hagyni 10000-nél. Az 25-ös NSR-nél simán éreztem hogy hol kapcsolt rá a power meg RGV-250-el is mentem ott is volt seggberugás, de itt csak iylen érdekes. Amúgy a tietek is ilyen mert akkor nem tépem a számat, vagy nálatok érezni a rántást amikor bekapcsol?
Ne beszélj hülyeséget, a fojtott az egy dolog (kevesebb lóerő), de a váltó és az áttétel u.a., tehát ha 150lovas lenne a géped, azzal a váltóáttétellel akkor is 11500at forogna 180-nál... Ennek semmi köze a fojtáshoz. És a váltó ugyanaz a fojtottban is mint a nyitottban, ezzel nem variáltak. Nagyrészt az elektronika fogja meg! (meg a karbi, meg a kipuff, meg a... )
Jót nézel, és érthetően fogalmaztál A tank alatt van a power vezérlő elektronika, onnét jönnek a bowdenek amiket látsz. A felső henger szelepét vezérli, onnét megy az összekötő az alsó hengerhez. De annak is van állitási lehetősége, tehát nem biztos hogy ugyanúgy működik, meg kell nézni. És nem úgy működik ahogy elképzelted, ez nem cross (azoknál általában röpsúlyos rendszerű, ezért van a rántás, és hogy vagy nyit van zár, hirtelen) Ennél úgy van, hogy alapból nyitva van teljesen, alapjáratnál is nyitva, aztán kb.3000 nél zár be és 5-6000től nyit fokozatosan.
jah de ez a grafikon a japán belpiaci folytott verziókra vonatkozik, folytás nélkül ezeknek 220 a végük széria állapotban.