Nálam is voltmár aki beszopta +nekem van speedlámpám 80km/h nál pirosan világit páran beszopták már ............többség nemtudja mirölvan szó csak ennyi pénze van és motorra telefonál.....(megügye karcmentes és szalonállapotu akar ennyiért )
tőlem multkor megkérdezték egy mitonál,hogy üresben miért nincs megfelelő olajnyomása,ugyanis a müszerfalon ég a lámpa.és ha berakja sebességbe csak akkor alszik el,
utána jött a kérdés hogy ebbe miért kell olajat is tenni..
Na megint 1érdeklödö(aki nemtudja mitakar venni )kérdése:mennyit fogyaszt,mondom 8körül...olyan sokat mondja...te 250-2t-63le mennyit fogyasszon....ja ez 2t...Ezzel semmibaj nincs de, miért nem nézz utánna mitszeretne venni
Na itt a baj. Megtudná valaki nézni/mondani, hogy a t20-al jelölt alkatrész mi lehet és milyen értékű? Sztem IC vagy ellenálláshíd lehet...
Az szállt el, és cseréhez tudnom kellene a típusát/értékét
amugy nekem a minap,nemtudom hogy elfolyt az összes benya a gépből,majdnem felrobbantam az idegtől meg a benzingőztől,szétkaptam a benzincsapom,gumitömítés elvolt benne öregedve,átereszett,de akkor se értem hogy,úszószint,minden oké volt.
75-80fok,az már rég meleg.
60on járna akkor lenne igazán fasza,nemis kopik,és akkor van ereje teljében.
amugy: ha elzárod a benzincsapod akkor nem folyik belőle,csak ha olyan állásba kapcsolod,ami magát a vákuumszivattyút iktatja ki
szóval ha elzárt állapotában maga alá csinál a géped tőled,akkor ott vmi nemjo.
Túlmelegedni nem szokott. most a jó idöben is alig érte el a 75-80 fokot a hütövíz. Amúgy csak elmondom nektek is, lehet hogy csak nekem volt új, de a benzincsapot nem kell elzárogatni amikor lerakod a mocit, hanem mindig nyitva kell hagyni, mert vákumos elven müködik. Ha elzárod akkor engedheti a benzint. Szerintem nálam ezér folyhatott. Na a végén még kiderül hogy tök zsír tzr-em van
Ehhh... asszem megvan miért érzem lassúnak a picikét. Valami trutyivá volt átalakulva a légszüröm és csak alig kapott levegöt a motor. Bár még nem teszteltem új szürövel, de sztem az lesz a gyengeség oka..
Soma: tényleg igazad volt hogy nem megy 210-el a vas, a hétvégén 3x értem el a 170-et és 10400-as fordulatnál van ott 6.-ban. Talán 180 fölé tudna menni egy kicsit, de nem nagyon, csak nem volt szivem eröltetni meg az út is vészesen fogyott. Szal beiratkoztam 3 szemészetre, meg természetgyógyászhoz, hogy kúrálják ki a szemem, mert az nem lehetett hogy 170-nél 9000-et forogjon, amit montam. bocsi-bocsi.
u.i: fennt vannak a pilot power papucsok a gépen, nagyon dúrván néz ki, tavasszal lesz majd az erotikus fotozásom a moci mellett, majd küldök képeket
utána jött a kérdés hogy ebbe miért kell olajat is tenni..
Menj el pl. lomexbe és mutasd meg nekik adnak neked...
Az szállt el, és cseréhez tudnom kellene a típusát/értékét
használt meg nemigazán van magyarországon sajna:S
60on járna akkor lenne igazán fasza,nemis kopik,és akkor van ereje teljében.
amugy: ha elzárod a benzincsapod akkor nem folyik belőle,csak ha olyan állásba kapcsolod,ami magát a vákuumszivattyút iktatja ki
szóval ha elzárt állapotában maga alá csinál a géped tőled,akkor ott vmi nemjo.
Soma: tényleg igazad volt hogy nem megy 210-el a vas, a hétvégén 3x értem el a 170-et és 10400-as fordulatnál van ott 6.-ban. Talán 180 fölé tudna menni egy kicsit, de nem nagyon, csak nem volt szivem eröltetni meg az út is vészesen fogyott. Szal beiratkoztam 3 szemészetre, meg természetgyógyászhoz, hogy kúrálják ki a szemem, mert az nem lehetett hogy 170-nél 9000-et forogjon, amit montam. bocsi-bocsi.
u.i: fennt vannak a pilot power papucsok a gépen, nagyon dúrván néz ki, tavasszal lesz majd az erotikus fotozásom a moci mellett, majd küldök képeket
nekem van hozzá végülis berugóm,de nemtudom ki akarom-e vennia pótblokkból
próbálj meggyőzni:D