szia, igen teljesen passzolt, minőséggel sem volt gond.
mellékelek 1-2 képet amit akkor csináltam. a motoron lévő képen sajna még el volt ferdülve a tartókonzol, azért nem áll egyenesen, csak próba képp lett felrakva.
Szia !
Szerintem a porlehúzót bontva tudod beszerezni .
Szoktam látni hirdetve , hogy vannak alkatrészek .
Nekem 125ccm-es van és csak a szimeringet cseréltem eddig , azt bárhol lehet kapni boltban .
Üdv
Érdeklödnék,hogy a 125-ösök első telóján milyen méretű a porlehúzó és,hogy honnan szerzitek be.Mert nekem a 250-es semmilyen katalógusban nem szerepel.
Üdv!
Aki rászánja magát a motorja szerelésére , javaslom töltsön le egy service manualt a net-ről . Elég sok bosszúságtól kiméli meg magát az ember .
Sajnos azért van bontva "annyi" TZR mert sokan nekiálnak megcsinálni a motort , holott az alapvető működési elveket sem ismerik . Rengetegszer látok szétvert , megrongált alkatrészeket ólcsón .
Persze sokan a törött motorjukat árulják bontva , az más .
Ha normálisan gondozzuk motorunkat több , mint 100.000.-km elmegy gond nélkül !
Az enyémben , már ennél több van , mégis jobban megbízok benne , mint a 10éves autómban...
Egy tanulságos eset , hátha jól fog jönni ...:
-TZR 125 2Rj egy ideje jobban ráz menet közben és hosszabb úton kiment a kezemből a vér is .
- egyszer csak iszonyatos vibráció és álló helyben is majd leesek a motorról ,?!
- 20km-ert 45-50el teszem meg , valahogyan haza kell jutni ,
-Szétszedtem és valamiért elnyíródott a főtengelyen lévő ék , ami rögzítette a kiegyensúlyozó tengely meghajtó fogaskerekét ,
- javítás után kifogástalan lett :)
Sziaszto olyan gondom volna vettem egy TDR-t és szétkaptam mert 5 bár volt benne a kompresszió a dugo teteje letörve meg csak 1 gyűrű volt már rajta csak a blokkja ugyan az ugy hiszem mint a TZR-é hogy dugot milyet érdemes bele venni ? mert a prox wössner wertex kicsit drága nekem a maga 27 ezer forintjával ezen kivül találtam még indiait meg magyart ezektöl meg félek ha tudnátok segiteni hogy milyet vegyek bele azt megkösszöném üdv
Nekem egy régebbi típ. van . Az alá kell a tömítés , amit szettben lehet venni csak és ez nem papír tömítés , hanem fém.
A piros ízé vastagsága nem elég , ki fog lyukadni a dugattyú és kopogni is fog.
Üsd be a keresőbe , hogy TZR tömítés , vagy egy motorosboltban tudsz rendelni is . Árban cc 4-8.000.- között mozog .
Üdv
Menni fog vele a gép , de ez egy sokkal nehezebb dugattyú és elég óvatosan kell bejáratni ( tapasztaltam) .
Az olaj meg természetesen teljesen szintetikus (legalább repsol comp.)
Hátránya még: nehezebben pörög tőle a gép .
Enyémben is ez van és megy is vele ...
Szia, igen vannak még, de én a képgalériából nem kapok értesitőt, azt meg kb fél éve néztem utoljára szal bocsi, adatlapomon ott az email cimem, nyugodtan irj arra és priviben megbesz az árat.
Üdv.
mellékelek 1-2 képet amit akkor csináltam. a motoron lévő képen sajna még el volt ferdülve a tartókonzol, azért nem áll egyenesen, csak próba képp lett felrakva.
4dl hez csináltak? És teljesen passzolt, jó minőségű, és csak 15ezer forint?!
2RH-s tüzérem már lassan 1,5 éve porosodik, amióta megállt
Előreláthatólag se lesz időm, pénzem, hogy megcsináljam, szétszedjem
Egyben, adásvételivel eladnám.
Akit érdekel dobjon egy mailt!
adam8718@gmail.com
http://www.auto-tuning.hu/fome...
-első ülés 4000ft
-első teló szimeringes 13000ft
-hátsó teló 7000ft/db
-acerbis tank zár nélkül 4000ft
-belső állórészes gyújtás lendkerékkel állórésszel 7500ft/db
-kormánycsutka 5000ft/pár
-műszerfal 8000ft
-km spirál hajtómű 4000ft
-kerékszett ajándék hátsó felnivel tehát 3db kerék 16000ft
-első féknyereg 4dugós brembó 5000
-komplett hátsó fékrendszer(munkahenger és féknyereg csővel) 5000ft
-oldalsztender kapcsolóval 3000ft
-főtengely 6000ft
-láncvédő 2500ft
-jobbos tükör 3000ft
-hengerfej 2000ft
-hőgomba 2000ft
-membránok 2000ft/db
-vákumdobozok 1500ft/db
-2rh régi tzr henger dugó nélkül 57.00mm es 5000ft
-4dl motorblokk ( csak a motorfelek benne váltó és főtengely ) 13000ft
-4dl motorblokk rossz főtengellyel 8000 ft
- gyújtás dekli 2000ft
-kuplung dekli olaj és vízpumpával 3500ft
-termosztátok 1500/db
-fesz-szabájozók 3000ft
-power tengelyek 32 és 35 mm es is van 6000ft /db
-tzr kipufogó 3500
-trafó 3000ft
-tzr 125 rendszámos váz forgalmival törzskönyvvel 4db biankó adásvételivel 35000ft
több alkatrész vásárlása esetén alku lehetséges de mértékkel csak nem a felé ért posta megoldható után-vételel
érdeklődni telefonom 30 512 9874
Szerintem a porlehúzót bontva tudod beszerezni .
Szoktam látni hirdetve , hogy vannak alkatrészek .
Nekem 125ccm-es van és csak a szimeringet cseréltem eddig , azt bárhol lehet kapni boltban .
Üdv
Aki rászánja magát a motorja szerelésére , javaslom töltsön le egy service manualt a net-ről . Elég sok bosszúságtól kiméli meg magát az ember .
Sajnos azért van bontva "annyi" TZR mert sokan nekiálnak megcsinálni a motort , holott az alapvető működési elveket sem ismerik . Rengetegszer látok szétvert , megrongált alkatrészeket ólcsón .
Persze sokan a törött motorjukat árulják bontva , az más .
Ha normálisan gondozzuk motorunkat több , mint 100.000.-km elmegy gond nélkül !
Az enyémben , már ennél több van , mégis jobban megbízok benne , mint a 10éves autómban...
-TZR 125 2Rj egy ideje jobban ráz menet közben és hosszabb úton kiment a kezemből a vér is .
- egyszer csak iszonyatos vibráció és álló helyben is majd leesek a motorról ,?!
- 20km-ert 45-50el teszem meg , valahogyan haza kell jutni ,
-Szétszedtem és valamiért elnyíródott a főtengelyen lévő ék , ami rögzítette a kiegyensúlyozó tengely meghajtó fogaskerekét ,
- javítás után kifogástalan lett :)
Maradék cuccaim olcsón eladók: 30 259-05-47
forgalmival tőrzskönyvel rendszámmal 4 db adásvételi szerződéssel.eladò
Posta megoldható ára 40.000ft
06305129874
Ma ujjászületik a tzr Paripám!
Nekem egy régebbi típ. van . Az alá kell a tömítés , amit szettben lehet venni csak és ez nem papír tömítés , hanem fém.
A piros ízé vastagsága nem elég , ki fog lyukadni a dugattyú és kopogni is fog.
Üsd be a keresőbe , hogy TZR tömítés , vagy egy motorosboltban tudsz rendelni is . Árban cc 4-8.000.- között mozog .
Üdv
kÖSZÖNÖM, a válaszod Balázs!,esetleg még azt nem tudod hogy hengerfej alá milyen vastag tömítés kell?vagy elég neki a hőálló,piros kencefice ?
Menni fog vele a gép , de ez egy sokkal nehezebb dugattyú és elég óvatosan kell bejáratni ( tapasztaltam) .
Az olaj meg természetesen teljesen szintetikus (legalább repsol comp.)
Hátránya még: nehezebben pörög tőle a gép .
Enyémben is ez van és megy is vele ...
Üdv/ Balázs
Valaki,aki tudja kérem írjon!
Üdv.