Sziasztok segítségre lenne szükségem.
TZR 125 4DL-TIPUSU MOTORHOZ VETTEM DUGÓT DE NEM VAGYOK BENNE BIZTOS HOGY megfelelőt vettem.Ebbe a motorba ablakos dugó kell vagy nem?HA VALAKINEK VAN képe a dugattyúról és elküldené ide azt megköszönném.Amit most vettem nincsenek ablakok rajta.
hello az meg hogy a fenében van benne? mert a 2rj rh-nak külön van a cdi meg a power vezérlő,a 4dl-ekben meg már ugye egy doboz van csak.
amugy neked elvileg jónak kell lenni a 4dl elektronikának, nem feltétlen kell 4hx
Glicosam alu 2011 ben lett feltöltve a hengerfej tömítés is cserélve lett amikor lecseréltük a hengert. Én még a gyújtásra gyanakodom, hogy nem jó helyre kapja a szikrát.Csak az a baj nem tudom hova állítsam holt pont elé menyivel ?
Sziasztok szeretném kérdezni tőletek,hogy mekkora a hűtő a tzr125-ön? Mert nekem olyan problémám van ,hogy forr a hűtő vizem. Nekem tzr 50/70.-em van de nem tudok vele rendesen motorozni mert állandóan fel forr a hűtő vizem és folyamatosan azt kell figyelni.Ez miatt elmarad a motorozás élménye. Már mindent meg csináltam rajta( hűtő tisztítástól kezdve a termosztát kivételig )de sehogy nem akar jó lenni .Na arra gondoltam ,hogy le kell cserélni a hűtőt nagyobbra mert szerintem kevés a hűtő felülete a 70-es hengerhez. Ha valaki tudná közületek a 125-ös nek a hűtő méreteit azt meg köszönném .De ha lenne valakinek netán egy eladó, na arra vevő lennék. De csak ha nagyobb az eredetinél illetve vastagabb most ami rajta van az 220x160x20-as .
Jó hír az , hogy szétkopottan is indulnia kellene .
A szivatóval lehet baj .
Kézzel tartsad kihúzva és 2-3 szor gyújtás nélkül rúgjál rá .
Utána add rá a gyújtást és a kihúzott szívatóval próbáld berúgni .
Sikerülni fog !
Szia !
Párhuzamosan szereltek össze TZR-eket olaszban és Japánban .
A motor biztosan ugyanaz !
A karbi is változó , ha Mikumi , akkor Japán .
A fék is ugyan az volt , ha jól tudom , mindkét motoron .
Comos: Nincs véletlen 4dl CDI-d vagy valakinek?