89-es évjáratú, és elvileg nikasilos a henger 3MB00 124ccm van rajta. a hengerfej 3NB (vagy 3BN már nem emlékszem) Y-4 feliratos...de akkor tökmind1 melyik lesz úgyis csak jobb lehet.
köszi szépen a segítséget!
ha jól tévedek akkor a 4FL magasabb fordulaton dogozik, de a henger miatt mert teljesen más a kettő, neked a DT hez, ha vasperselyes a a henger inkább 4DL-t tennék, bele, de am sztem mind1. ha folytott a tiéd akámelyikkel jobban fog menni
köszi a választ!és a blokkja megegyezik a kettőnek? melyik változat forog többet?
Azért érdekelne, mert van egy DT125R-em, úgy tudom a TZR125R-nek ugyanez a blokkja, és szeretnék egy TZR CDI-t a DT-be rakni, hátha így többet forogna meg jobban menne mint a gyári folytott CDI-vel...
a 4DL régebbi, kockább, nagyobb karbi van rajta, nem olyan szép, a 4FL újabb, szebb, formásabb, kisebb karbival, kevesebbet eszik és jobban is megy, nikasilos henger van rajta, ha meghajtod keményen nem ragad meg mint a 4DL vasperselyes hengere...
Eladóak a képen látható yamaha alkatrészeim A gyújtás lendkerékkel 10000 ft Powermotor 5000 ft Cdi 8000 ft Önindító 5000 ft Hengerfej hibátlan 2000 ft A henger Tzr 4 fu-é kis helyen nicasil hibás powerrel 4000 ft nagy1122@freemail.hu 0620/9564824
Különösebb hibája nincs, nálam megfordult már pár darab, az alapvető dolgokon túl, legyen jó a power 6-7 között nyit, érezhető a dolog.
Karbival szokott még gond lenni, de hát az próba kör során ugysem derül ki, ha el van kopva, Meg a főtengelyszimeringesedésre hajlamos, váltóolajat nézd meg, meg a gyertyát. No meg ha lehet ne vmi 15-16éves taknyáctól vedd, akinek nem volt pénze szerelni, mert onnan kezdődnek a gondok...:S
Persze erre gondoltam én is. Jelenleg is kétütemű motorom van szóval tudom mire gondolsz. De én konkrétan erre a típusra gondolok. Remélem érted mire gondolok...
köszi szépen a segítséget!