Nincs a nevemen nem 11 es de azt aztan tènyleg a kutya sem nézi van adasvételim a tulajtól nincs rajt müszaki sem meg neked nincs pénzed ra szerintem mert 45 az ara üzlet meg nem érdekel ra csak ia a nemuatibank kiralyportéira cserélem el vgy ketto haza bölcse és egy Széchenyi portré
ÜDV tzr 125 4Dl első teló fordítót paióli 25000 kompletten hátsó rugó 7000
kerekek 35000 (egy pár ) hátsófék kompletten 12000
fesz- szabályzók több darab 6000 ft
kuplung deklik DT TZR TDR szivattyúkkal kompletten 6500 ft motortömb váltóval főtengellyel 15000
kuplung Belső agy nélkül amúgy komplett 7000
gyújtás álló és forgó rész (belső álló részes , nem korona kerekes ) 13000
Figyelj felhomályosítalak.
Mint már írtam, a 2 ütemű motort meg kell etetni, mert szétég.
A megfelelő nagyságú főfuvit kell használni, amivel még épp elmegy.
Ha nagyobb van benne 5 századdal, akkor már ledarál, és nem forog ki 12.000-ig.
Magyarul nincs olyan hülye ember, aki nagyobbat tesz bele, mert nem fog menni.
Olyan van, aki kisebbet tesz bele, de volt már itt pár Galéria, 10-el kisebbet rakott bele, mert az YZ sokatt evett, és 1 napos motorozás után szép kis luk lett a dugattyú tetején.
Mint mondtam, hűteni kell a dugattyút, és megakadályozni, hogy detonálhasson.
Nem szabad variálni a főfuvit, ha nem értesz hozzá!
A főfuvi felső tartományt határozza meg fogyasztásban amúgy is, amikor már majdnem kihúztak a súberttűt a kehelycsőből.
A középtartományban, ahol neked szerinted sokat eszik, a súberttű magasságának a változtatásával érhető el fogyasztáscsökkentés.
Az alsó fordulati tartományi keveréket, a keverékszabályozó csavarral állítod.
Ezzel a keverő levegőt adagolod, ha befelé tekered dúsítod, ha kifelé, akkor pedig szegényíted a keveréket.
De ez valamilyen szinten, (minimálisan) hatással van a középső, és a felső tartomány keverékképzésére is.
Ezért hangolnak visszafelé. Fentről le.
Kezded kapisgálni?
Ha lejössz Gödöllőre, én belövöm neked fél óra alatt a szutykot...... szívesen.
OK. értem csak szerintem nem a gyári méretű főfúvóka van benne, és azért akarom kicserélni most a hétvégén, ha meg a gyári méretű van benne akkor a tűn állítok.
Nekem csak a fogyasztással van gondom, semmi mással. A motort meg azért nem forgatom power nyitásig, hogy így is próbálok spórolni a benzinnel. Am kösz a főfúvóka tippet.
Főfuvi cseréjével tudod csökkenteni a fogyasztást.
Viszont ha eladod, akkor valaki lenyelezi, és szétég a motorja.
2T-nél a főfuviban van a lényeg, a plussz benzint dugattyú-hűtésre is használják.
Ha nem forgatod pova nyitásig, próbálkozz a subert-tű leengedésével.
Azzal nyersz egy kicsit, és középtartományban kisebb a valószínűsége, hogy megakaszd.
Amúgy meg ha spórolni akarsz, vegyél 4T-t.
sziasztok azt szeretném megkérdezni hogy milyne aksi kell a tzr 125 -be mert a akistartóm mérete hossza 130mm szélesége 60mm és a magasága az mehet 130mm-ig!
és ijne aksit nem tanálok! vartát néztem vagy lehet hogy nem gyári a aksitartóm?
és gondolom a 7ah elég bele!
a papirok amugy a neveden vanak? és 11kw-os?
müszaki nicns rajta gondolom vagy igen?
kerekek 35000 (egy pár ) hátsófék kompletten 12000
fesz- szabályzók több darab 6000 ft
kuplung deklik DT TZR TDR szivattyúkkal kompletten 6500 ft motortömb váltóval főtengellyel 15000
kuplung Belső agy nélkül amúgy komplett 7000
gyújtás álló és forgó rész (belső álló részes , nem korona kerekes ) 13000
Mint már írtam, a 2 ütemű motort meg kell etetni, mert szétég.
A megfelelő nagyságú főfuvit kell használni, amivel még épp elmegy.
Ha nagyobb van benne 5 századdal, akkor már ledarál, és nem forog ki 12.000-ig.
Magyarul nincs olyan hülye ember, aki nagyobbat tesz bele, mert nem fog menni.
Olyan van, aki kisebbet tesz bele, de volt már itt pár Galéria, 10-el kisebbet rakott bele, mert az YZ sokatt evett, és 1 napos motorozás után szép kis luk lett a dugattyú tetején.
Mint mondtam, hűteni kell a dugattyút, és megakadályozni, hogy detonálhasson.
Nem szabad variálni a főfuvit, ha nem értesz hozzá!
A főfuvi felső tartományt határozza meg fogyasztásban amúgy is, amikor már majdnem kihúztak a súberttűt a kehelycsőből.
A középtartományban, ahol neked szerinted sokat eszik, a súberttű magasságának a változtatásával érhető el fogyasztáscsökkentés.
Az alsó fordulati tartományi keveréket, a keverékszabályozó csavarral állítod.
Ezzel a keverő levegőt adagolod, ha befelé tekered dúsítod, ha kifelé, akkor pedig szegényíted a keveréket.
De ez valamilyen szinten, (minimálisan) hatással van a középső, és a felső tartomány keverékképzésére is.
Ezért hangolnak visszafelé. Fentről le.
Kezded kapisgálni?
Ha lejössz Gödöllőre, én belövöm neked fél óra alatt a szutykot...... szívesen.
Viszont ha eladod, akkor valaki lenyelezi, és szétég a motorja.
2T-nél a főfuviban van a lényeg, a plussz benzint dugattyú-hűtésre is használják.
Ha nem forgatod pova nyitásig, próbálkozz a subert-tű leengedésével.
Azzal nyersz egy kicsit, és középtartományban kisebb a valószínűsége, hogy megakaszd.
Amúgy meg ha spórolni akarsz, vegyél 4T-t.
és ijne aksit nem tanálok! vartát néztem vagy lehet hogy nem gyári a aksitartóm?
és gondolom a 7ah elég bele!
Érdekelne a power pontos anyaga mert nekem is kellene új egy másik motortípushoz és márt csak a méretek és a power anyag hiányzik..