elég hülye gondolat....ha kismotorként akarsz biztit kötni a számok miatt öszefutnak a biztositonál a szálak....bukta.hagyd ugy.Inkább müszaki+bizti(évi 4000Ft körül) és átirás ha majd elakarod adni könnyebb lesz....(rendszámost nem annyira cseszegetik a rendörök)de te tudod
Üdvözlet!
?Kérdés? Volna egy jogszabályos kérdésem. Van egy 125tzr rendszámos lejárt műszaki. Hogy lehetne ezt ugy megvenni hogy segédmotor papírjai legyenek? Vagy ehhez az eladó kell hozzá hogy ugy adja el mintha 50-es lenne én meg csak megkötöm az 50-es biztosítást azt kész. Lekapva marad nála a rendszám? Ha nagyon hülye vagyok lehet anyázni de nagyon nem vágom ezeket a dolgokat. Ha valaki írna erről valamit akkor kössz
Srácok az mien hogy ami megy a gyujtótrafóra 2 kábel.Annak elvileg 12V nek kéne lenni ugye?
és alig megy rá 2V.
Amugy ugynézki trafó atta meg magát,de remélem a jeladót is tönkrecseszte de ha tönkrecseszte akkor szétkinzom azt a trafót tuti
Ajjj má én is menni akarok
Most ke elromlaniaaaaaa,akkor én asszem el is felejthetem a dekni leszedését.Honap veszek pipát me az is szétvolt oxidálódva.
THX
Annál is inkább élvezkedek, mert tényleg csak le volt tapadva.
Betettem 1esbe, reccsent+ugrott egy kúrvanagyot, azt azóta minden ok.
az egész sportmotor.hu baszik bejönni nekem egy csómószor
Fél órája próbálok írni ide...(minden más oldal bejön, és másnak is bejön ez az oldal... )
Már csak a sárvédővel kell vmit csinálnom:
Azokat a csavarokat 1 speciális csavarhúzóval húzták meg, persze csak akkor ha gyári! Ha van olyan csavarhúzód aminek a nyelén van lyuk, akkor a lyukba tolj 1 vékony csövet így egyszerűbb lesz sztem!
A TZR-ről sokmindent írnak 30-35-Le ről is beszélnek, de én a YAMAHA-nál 27Le-rőt hallottam! Szerintem ez a reális! Végebessége 165-170 között van! Kunmadarason pár évvel ezelőtt 3. lett összetettben a mocim, de még az előző gazdijával (az első 2 helyezett Mito lett)! Ő azóta R1 -el nyomul!
Kösz a rajzot
Ilyenkor hogy lehet kicsavarni azt a rohatt csavart?mert sztem oda a csavarlazito sse tud bemenni,és má nagyon határon vagyok hoigy lenyuzzam a fejét akkor meg enmtom milenne.60?egy olyan alaplap?aztaszégyent széplesz sz baszódott el áhhhhhhh
?Kérdés? Volna egy jogszabályos kérdésem. Van egy 125tzr rendszámos lejárt műszaki. Hogy lehetne ezt ugy megvenni hogy segédmotor papírjai legyenek? Vagy ehhez az eladó kell hozzá hogy ugy adja el mintha 50-es lenne én meg csak megkötöm az 50-es biztosítást azt kész. Lekapva marad nála a rendszám? Ha nagyon hülye vagyok lehet anyázni de nagyon nem vágom ezeket a dolgokat. Ha valaki írna erről valamit akkor kössz
és alig megy rá 2V.
Amugy ugynézki trafó atta meg magát,de remélem a jeladót is tönkrecseszte de ha tönkrecseszte akkor szétkinzom azt a trafót tuti
Most ke elromlaniaaaaaa,akkor én asszem el is felejthetem a dekni leszedését.Honap veszek pipát me az is szétvolt oxidálódva.
Annál is inkább élvezkedek, mert tényleg csak le volt tapadva.
Betettem 1esbe, reccsent+ugrott egy kúrvanagyot, azt azóta minden ok.
az egész sportmotor.hu baszik bejönni nekem egy csómószor
Fél órája próbálok írni ide...(minden más oldal bejön, és másnak is bejön ez az oldal... )
Már csak a sárvédővel kell vmit csinálnom:
A TZR-ről sokmindent írnak 30-35-Le ről is beszélnek, de én a YAMAHA-nál 27Le-rőt hallottam! Szerintem ez a reális! Végebessége 165-170 között van! Kunmadarason pár évvel ezelőtt 3. lett összetettben a mocim, de még az előző gazdijával (az első 2 helyezett Mito lett)! Ő azóta R1 -el nyomul!
Ilyenkor hogy lehet kicsavarni azt a rohatt csavart?mert sztem oda a csavarlazito sse tud bemenni,és má nagyon határon vagyok hoigy lenyuzzam a fejét akkor meg enmtom milenne.60?egy olyan alaplap?aztaszégyent széplesz sz baszódott el áhhhhhhh
én éppen azon agyalok, hogy eladom, ha érdekelne valakit.