Ja olyan mély tompa hang volt kb 4 et de csak akkor ha erölködött,pl elindulás meg ilyen.Azt mondom ugy is hétvégén kipucolom a láncot fujok rá wd 40 et,és azóta nagyon fasza
na látod én ezért nem az évjáratot/árát nézem motor vásárláskor(mint irtam-nem mindig a fiatalabb éri meg) szar költeni egyböl .Lánc szett 15eft körül van.
Én is motul olajat rakok bele pont olyan mint a képen.Hát a hátsó lánckerék eléggé ki van hegyeződve.Nem tom mikori lehet a lánc nem mostanába lett cserélve.Nah szép megin költhetek rá De asszem ez a költés akkor most kimarad ,még gumit is kell rá venni.Hjajj van mindig mire költeni
devius irta: "...pedig feszes a lánc..."
Meg a lánc felső része az nem csak akkor feszül, ha 3000ezren odatépik neki, hanem akkor is ha 6osba 30al rötyögsz. (motorféknél, meg az alsó része feszül)
Szerintem ha nagy nyomatékra ugrik, akkor az kopott lánckeréken egy kevésbé kopott lánc. De majd kiderül, hogy mi a baja
A lánckeréken van még fog?
Nem cseréltél esetleg láncot?
Ha új láncot raksz fel, akkor a lánckereket is illik cserélni, mert az új láncnak kövérebbek a szemei, és átugranak a lánckerék lekopott, letöredezett fogain.
Ha nem lennének egy síkban a lánckerekek, akkor nem csak nyomaték alatt kattogna, hanem állandóan.
Én a váltóba Repsol olajat használok! Lehet hogy az a baj h a két lánckerék nincs egyvonalban! Próbáld meg megfeszíteni a láncot, ha ez nem sikerül akkor kuka! Én most cseréltem láncszettet(DID), ez 20 ezerbe került! De az is elképzelhető hogy a váltó fogaskerekei vannak elkopva, ez lenne a nagy gond! Láttam már DT-nek a váltósorát szétkopva, annak a fogaskerekeknek 20ezer volt darabja(gyári)!!!
Valameik olaj nemrég lett cserélve,h a váltó vagy hajtómű nem tom sajna.Amugy akkor csinájja ha pl 3 ezres fordulatról rárántom csutkára,kattan 3 ,4 et mintha átugorna a lánckerék a láncon.De csak akkor imbolyog ha tolom neki a gáz,ha csak gurulok normális a lánc.
Huuuu dekirály volt,Trabantoknak nagyon jó illata volt
Motor viszont elindulásnál kattog,a váltójacsak ilyen 3 mat 4 et,erős hang.Nézem a láncot ahogy elindulok és tök mozog,pedig feszes a lánc,mire utalhatnak ezek a tünetek?
hát azért szerencsére nem éppen drága.nagyon jó a szerelő és a többihez képest olcsón és nagyon jól dolgozik lelkiismeretes .igazi motoros
SEMMI NAGY GÁZ NEM VOLT MINDössze csak egy kis wd 40 kellet a láncra mostmár simábban megy nem csörög
hátsó (láb)fékmunkahengerre féklámpakacsolóra lenne szükségem. Tudna valaki ötletet, hol találok? Előre is köszi a segitséget.
Meg a lánc felső része az nem csak akkor feszül, ha 3000ezren odatépik neki, hanem akkor is ha 6osba 30al rötyögsz. (motorféknél, meg az alsó része feszül)
Szerintem ha nagy nyomatékra ugrik, akkor az kopott lánckeréken egy kevésbé kopott lánc. De majd kiderül, hogy mi a baja
Nem cseréltél esetleg láncot?
Ha új láncot raksz fel, akkor a lánckereket is illik cserélni, mert az új láncnak kövérebbek a szemei, és átugranak a lánckerék lekopott, letöredezett fogain.
Ha nem lennének egy síkban a lánckerekek, akkor nem csak nyomaték alatt kattogna, hanem állandóan.
Motor viszont elindulásnál kattog,a váltójacsak ilyen 3 mat 4 et,erős hang.Nézem a láncot ahogy elindulok és tök mozog,pedig feszes a lánc,mire utalhatnak ezek a tünetek?