Hozzászóláshoz be kell jelentkezned


hát azért szerencsére nem éppen drága.nagyon jó a szerelő és a többihez képest olcsón és nagyon jól dolgozik lelkiismeretes .igazi motoros
első út inkább a bankba legyen,nem olcso
na jó.második
én olyan 30km/h körül szoktam hallani olyan hangot mintha indexelne de az elölről jött.ha meglesz a jogsim elsőút a szervíz
neked is volt hasonló?
Ja olyan mély tompa hang volt kb 4 et de csak akkor ha erölködött,pl elindulás meg ilyen.Azt mondom ugy is hétvégén kipucolom a láncot fujok rá wd 40 et,és azóta nagyon fasza
úgy kattogott a lánc mintha indexelnél az autóban?KLIKK-KLAKK???
NA VÉGRE NEM KATTOG
SEMMI NAGY GÁZ NEM VOLT MINDössze csak egy kis wd 40 kellet a láncra mostmár simábban megy nem csörög
sziasztok

hátsó (láb)fékmunkahengerre féklámpakacsolóra lenne szükségem. Tudna valaki ötletet, hol találok? Előre is köszi a segitséget.
Az enyém 15 éves, és egy telószimeringet leszámítva semmi baja nem volt míg rommá nem törtem.
Jajaja nagy átlagban igy van.Na de nembaj nem várhatom el egy lassan 10 éves motortól h hibátlan legyen
na látod én ezért nem az évjáratot/árát nézem motor vásárláskor(mint irtam-nem mindig a fiatalabb éri meg) szar költeni egyböl .Lánc szett 15eft körül van.
Lehet ez a szitu,hogy kopott lánckerék meg lánc.Csinálok mindjárt egy képet a hátsó lánckerékről
Én is motul olajat rakok bele pont olyan mint a képen.Hát a hátsó lánckerék eléggé ki van hegyeződve.Nem tom mikori lehet a lánc nem mostanába lett cserélve.Nah szép megin költhetek rá De asszem ez a költés akkor most kimarad ,még gumit is kell rá venni.Hjajj van mindig mire költeni
devius irta: "...pedig feszes a lánc..."
Meg a lánc felső része az nem csak akkor feszül, ha 3000ezren odatépik neki, hanem akkor is ha 6osba 30al rötyögsz. (motorféknél, meg az alsó része feszül)
Szerintem ha nagy nyomatékra ugrik, akkor az kopott lánckeréken egy kevésbé kopott lánc. De majd kiderül, hogy mi a baja
De ha a lánc is laza akkor csak nyomaték alatt fog kattogni, utána viszont egyenletes zörgő hangja lesz!!!
A lánckeréken van még fog?
Nem cseréltél esetleg láncot?
Ha új láncot raksz fel, akkor a lánckereket is illik cserélni, mert az új láncnak kövérebbek a szemei, és átugranak a lánckerék lekopott, letöredezett fogain.
Ha nem lennének egy síkban a lánckerekek, akkor nem csak nyomaték alatt kattogna, hanem állandóan.
Én a váltóba Repsol olajat használok! Lehet hogy az a baj h a két lánckerék nincs egyvonalban! Próbáld meg megfeszíteni a láncot, ha ez nem sikerül akkor kuka! Én most cseréltem láncszettet(DID), ez 20 ezerbe került! De az is elképzelhető hogy a váltó fogaskerekei vannak elkopva, ez lenne a nagy gond! Láttam már DT-nek a váltósorát szétkopva, annak a fogaskerekeknek 20ezer volt darabja(gyári)!!!
lehet hogy kuka a láncod megvan keményedve(összerohadva)1-2szemnél-csere olaj a blokkba-motul transoilt tegyél bele...
szerelőhöz má nem akarom elvinni,tuti nemlenne olcso olyan drága a szerelése
Ezt amugy csak egy hete körül csinálja.
Valameik olaj nemrég lett cserélve,h a váltó vagy hajtómű nem tom sajna.Amugy akkor csinájja ha pl 3 ezres fordulatról rárántom csutkára,kattan 3 ,4 et mintha átugorna a lánckerék a láncon.De csak akkor imbolyog ha tolom neki a gáz,ha csak gurulok normális a lánc.
Valszeg az első és a hátsó lánckerék nincs egy síkban!!! A váltód azt nem tom miért kattog! Csak elsőben csinálja? Hajtómű olajat cseréltél már???
Huuuu dekirály volt,Trabantoknak nagyon jó illata volt
Motor viszont elindulásnál kattog,a váltójacsak ilyen 3 mat 4 et,erős hang.Nézem a láncot ahogy elindulok és tök mozog,pedig feszes a lánc,mire utalhatnak ezek a tünetek?