Nah elvileg hétfőn ki8cserélik a fékbetéte,meg a powert is beállitatom me néha mintha ki se nyitna.
Meg mostanába be kell tolnom,este lerakom reggel pörgeti de nemindul be
Pedig új aksi van,mi a ráktól lehet?
Javulgat, de még egy kicsit zsibbad...
A mocit letakarítgattam, meg az apróságokat megcsináltam. (indexkonzlok visszahajlítása...)
Azt remélem, hogy a villa még javítható, és akkor megúsznám a dolgot egy sárvédővel.
Ami a legjobban fáj, hogy elvileg 3 hónap mire újra lehet terhelni a kezem.(augusztusig nincs moci )
De szedek kálciumot, hátha gyorsabban forr össze.
Nekem kifogyott egyszer itt Lőrincen, de nem akárhogy...
Bejöttem az Alacska lakótelepnél lévő körforgalomba, és motorfékkel visszabőgettem 1esben, aztán a körforgalomban szépen körbe akartam huzatni, de nem húzott. Kidobtam üresbe, és kigurultam az első kijáraton, ami az OMV kúthoz a kijárat. Gyökkettővel gurultam oda a kút mellé, de úgy, hogy a fékhez nem kellett hozzáérnem.
Huuu én egyszer majdnem ráb@sztam ezzel a benzincsap dologgal mert on-n volt és előzés közben elfogyott a nafta pont amikor powerban ugy rendesen öblöget a kicsike....
Majdnem elbaszott a kamion azóta mindig tartalékon van a csap mégha tele is van a tank igy nem lehet gond azt meg tudom majdnem pontosan mennyit megyek el az adott benyamennyiséggel
Csak állítanak a poweren, hogy teljesen kinyíljon a szelep, de persze csak akkor fog menni a teljes végsebességet, ha a power teljesen nyit és a kipuban sincs "teljesítmény" visszafojtó fojtás
Aszondod van benne folyás?Pfuu sokba lesz ez nekem,ki is kellene tisztittatni.És hogyveszik ki ezta folytást most igy nem tom elképzelni vagy csak állitani kell?
A válasz egyszerű...
Nekem is ugyan ez volt a problem
A válasz: nem nyit teljesen a power, vagyis még megvan fojta a motor, de ezt a szervízben nekem orvosolták, és utánna még 5.-ben is olyan szépen ugrott fel 11 ezerig (még ment volna tovább is ), hogy öröm volt nézni és végre vitte a 165-170et
ez így egézséges?Jah ma meg sikeresen kifogyott a benzin tólhattam egy idejig.Pedig aszittem a tartalékot még bekapcsolom ésakko jó még.De semmi.Az "on" az a simea és a "RES" az a tartalék ugye?Meret én on on mentem pedig
Okés megoldódott a helyzet,egy pöttyet csavartam azt jó lett.De még valamit nem vágok.Hogy van az hogy asszem 3 masba vagy 4 esbe ,60 km/h ról egészen 120 ig elmegy ,de akkor már a fordulatmérő is kiakad,és utánna felpakolok egy sebességet visszaesik 110 re és alig akar gyorsulni.Ott mintha letiltana 8 ezernél
Állítsd magasabbra az alapjáratot, valószínű h ezért áll le! Ha nem segít akkor szedd szét a karbit és takarítsd ki! Nekem a TZR-nél 12000 után kezdődik a "red line", ezt ki is szoktam használni!
Csátok
Lenne egy gondom,azért irom ide emrt ugye a tdr az tzr blokkos
Szóval a szivatót lenyomom akkor leáll a motor.Hiába melegedett már be.Ugye lefele nincs szivató,fölfele meg van.Gondolom igy van mertha letolom leesik a fordulat.
Másik meg h nem tom 3 masba 40-100 ig megugrik,rákell még éreznem h meikb sebességbe h megy.Még nem merem pörgetni fosok hogy besül Azttán ilyen 7 ezernél mindig váltok.Ti mennyinél szoktatok?
Az ilyen zöld dobozos ugye?Jah gondoltam rá de nemvolt benne szinte egy deci olaj se hamar kellet venni.Majd a következő az lesz.Olajat mennyire eszi amugy?
Meg mostanába be kell tolnom,este lerakom reggel pörgeti de nemindul be
Pedig új aksi van,mi a ráktól lehet?