Ja, az A1 az 15-kw-ig érvényes! Én jövő héten megyek korlátlanra ez már csak rutinból+forgalomból áll és 27 rugóba kerül! Ja és egy Z750-nel fogom küldeni, T-s mellényben....
Ma kénytelen voltam totál kiröhögni egy rendőrt, akármennyire nem célszerű...nem bírtam ki
Főúton megyek egy laza kanyarban kb. 80al, kicsit döntve csak a vasat, mikor meglátk egy szinte álló rendőrautót. Fékezek mint állat, belassítok a seggébe. Megyünk 20-25tel, és záróvonal van, meg nem kéne nyélgázon előzni 125/50es mocival...szal gondoltam meghúzom magam, aztán diszkréten elmegyek mellette, mert az is gyanús ha nem...
Kijövünk a kanyarból, és a kb. 200méteres útszakaszon amit belátni, végig záróvonal. Na mondom ilyen nincs bazzeg.
index, beállok mellé a záróvonalra.
Kinéz a kocsiból, én meg benézek.
Egy fiatal 160cm körüli rendőrfószer, az ülés totál rátolva a kormányra mint a nagymamáknál a WagonR-ben. A kocsi 2esben megy 20al, és két kézzel szorongatja a kormányt!!!! Mondom ilyen nincs bazzeg! 100hogy életében először ült volán mögött.
Én meg röhögtem, és szóltam, hogy kicsit bátrabban, csak így tovább!
Aztán 1es nyélgáz...ha ő jogsi nélkül megy, akkor be ne szóljon már nekem...
Chevy felőlem lejöhecc de má beatta megcsinálnáltad volna örültem volna egy évig azé köszi,nah megpupillázom ezt a linket.
Vennék én 250 es de nincs jogsi rá csak A1
Hogy is van ez?mintha monta volna oktato hogy valahogy átlehet álni rá
nemtudjátok?
Nem rossz, köszi.
Találtam is szimptaikusat. Kb fél áron van a dunlophoz képest. Engem meg most jobban érdekel hogy legyen valami rajta, mert az első gumi...komolyan mondom attól tartok, hogy egyszercsak szétdurran...tükör sima, és egy helyen kilóg a szövet. Kemény mi?
méretet nem tudom én heidenaut(www.mofaker.hu-lehet hogy van katalogus is méretre) használok nekem nincs gondom vele,ár/minöség ...jol lehet kanyarogni vele böven jó
TZR125 2RJ--re milyen gumi kéne???
A méret az vagy jó vagy nem, de most ez van rajta: elöl 100/80 R16, hátul 100/90 R18, mindkettő valami pirelli túragumi de tükörradiál, és ráadásul kockára koptatva.
Szal szeretnék valami gumit, amivel lehet akár késöbb pályázgatni is.(még gyökérnek érzem magam hozzá ) Legalább a keverék összetétele, vagy vmi oda lenne firkantva...
Az idomok nem törtek, csak karcosak. A műszarfal hátsó műanyagja jól leforgácsolódott még...
Azt a sárvédőt viszont 3 órai kemény meló volt feléleszteni. Egész tűrhető lett. A fenti lemezt azt le kellett gyártani a sufniba, szép tökölés volt mert egy kézifurdancs maradt csak otthon, egy 3,5ös fúróval, és a többit ki kellett tűreszelővel dolgozni...
A műanyagot utána ragasztgattam, meg szigszallaggal odafogattam míg szárad a ragacs.
Aztán jól megrángattam...állt mint katiba a gyerek...na akkor járassuk meg egy kicsit a gépet...
Üllőin akkorát padáztam, hogy a nyelvem majdnem elharaptam...naná, hogy a sárvédő rászakadt a gumira, és úgy mentem haza 20km-t.
De végre motoroztam egy jót!
most próbáltruk beindítani nem sikerült, gyertya ki, nem volt kormos megmostam benzinbe betettem, betoltuk 1-esbe beindult,hagytuk, meg húzram egy nagyon kicsit a gázt le is fulladt. gyertya ki... toltuk ne4m indult be, majd meg próblom holnap egy új gyertyával
de ha most lett cserélve nemhiszem szuitykos lenne,itt más gond lehet nekem is csinált hasonlót egy másik gépem hogy gázadásra lefullat,pl akkor cisnálta mikor sportszűrő volt rajta Lehet falsot szív(amire elég minimális az esély.)
csak emlékeim vannak de az ülés/tank alatt keresd de jönnek majd a srácok aztán adják az infot én kimosom a szivacsot(benzinben)majd vékonyan olajal bekenem..
Hy!!Bajban vagyok és a segítségeteket kérném. Nem indul a mocc. tegnap is ez volt ki vettük a gyertyát meg pucoltuk, szivató és indult.Ma beindítrottam és lefulladt,kivettük a gyertyát kormos volt meg tisztítottuk, beindult apu elvitte egy körre, leállt alatta, kivettük a gyertyát semmi baja, beindítottam üresbe gáz 7000 és leállt, most nem indul. Mi lehet a baja? segítsetek!!!!
Főúton megyek egy laza kanyarban kb. 80al, kicsit döntve csak a vasat, mikor meglátk egy szinte álló rendőrautót. Fékezek mint állat, belassítok a seggébe. Megyünk 20-25tel, és záróvonal van, meg nem kéne nyélgázon előzni 125/50es mocival...szal gondoltam meghúzom magam, aztán diszkréten elmegyek mellette, mert az is gyanús ha nem...
Kijövünk a kanyarból, és a kb. 200méteres útszakaszon amit belátni, végig záróvonal. Na mondom ilyen nincs bazzeg.
index, beállok mellé a záróvonalra.
Kinéz a kocsiból, én meg benézek.
Egy fiatal 160cm körüli rendőrfószer, az ülés totál rátolva a kormányra mint a nagymamáknál a WagonR-ben. A kocsi 2esben megy 20al, és két kézzel szorongatja a kormányt!!!! Mondom ilyen nincs bazzeg! 100hogy életében először ült volán mögött.
Én meg röhögtem, és szóltam, hogy kicsit bátrabban, csak így tovább!
Aztán 1es nyélgáz...ha ő jogsi nélkül megy, akkor be ne szóljon már nekem...
Vennék én 250 es de nincs jogsi rá csak A1
Hogy is van ez?mintha monta volna oktato hogy valahogy átlehet álni rá
nemtudjátok?
Találtam is szimptaikusat. Kb fél áron van a dunlophoz képest. Engem meg most jobban érdekel hogy legyen valami rajta, mert az első gumi...komolyan mondom attól tartok, hogy egyszercsak szétdurran...tükör sima, és egy helyen kilóg a szövet. Kemény mi?
TZR125 2RJ--re milyen gumi kéne???
A méret az vagy jó vagy nem, de most ez van rajta: elöl 100/80 R16, hátul 100/90 R18, mindkettő valami pirelli túragumi de tükörradiál, és ráadásul kockára koptatva.
Szal szeretnék valami gumit, amivel lehet akár késöbb pályázgatni is.(még gyökérnek érzem magam hozzá ) Legalább a keverék összetétele, vagy vmi oda lenne firkantva...
Itt találtam méret szerint gumikat, de a franc tudja, hogy melyik mire való.
www.pasztoy.hu/motoros/advance...
Az idomok nem törtek, csak karcosak. A műszarfal hátsó műanyagja jól leforgácsolódott még...
Azt a sárvédőt viszont 3 órai kemény meló volt feléleszteni. Egész tűrhető lett. A fenti lemezt azt le kellett gyártani a sufniba, szép tökölés volt mert egy kézifurdancs maradt csak otthon, egy 3,5ös fúróval, és a többit ki kellett tűreszelővel dolgozni...
A műanyagot utána ragasztgattam, meg szigszallaggal odafogattam míg szárad a ragacs.
Aztán jól megrángattam...állt mint katiba a gyerek...na akkor járassuk meg egy kicsit a gépet...
Üllőin akkorát padáztam, hogy a nyelvem majdnem elharaptam...naná, hogy a sárvédő rászakadt a gumira, és úgy mentem haza 20km-t.
De végre motoroztam egy jót!
letolom a szerelőig azt majd remélem megin otthagyok 10et
Lehet voltmár azé benyomom linketszerelési könyv