Na készlett
12 ropi volt
Remélem ezekután nem fogja enni az olajat,és a fék is kir.Aztmonta a kipufogo teli lehet dzsuvával,ezt kiszokták valahogy égetni nem?De hogyszokták ezt csinálni?lángszórót bele azt hadszoljon?
Persz én is szakemberre bízom.Pont ebben a pillanatban vittem le,de az olajat elfeljtettem.Minden esetre a porlasztó tisztítva, a fékbetét meg cserélve lesz.A folytást viszont megkérdeztem és aszonta ebbe a hengerbe van a folytás tehát nem a poweren,kipufogó nyilás szükítés meg ilyen.
Csak az a gáz nekem melegen is nyomja a füstöt amikor már normálisan bemelegedett.Nah mindedj majd megoldódik valahogy,persze nem magától
Amugy mien keverékkel mennek, ha én keverném az olajat?
Nekem csak akkor füstöl a gép amikor még rajta van a szivató amint +melegszik semmi füst és még a kipuff végén sincs semmi olaj(mármint ami még rendesen folyik)
Az én mocim is füstöl mint állat, de biztos, hogy segít rajta egy beállítás. A kétütemű nem attól füstöl, hogy kopott a hengerfal és kompresszióhibás(ez négyütemnél ciki, mert az olajlehúzó gyűrű sok olajat hagy a hengerfalon és odaég), hanem túl a sok olajtól.
Túl sok olajat meg három okból kaphat:
- Hideg a moci, és a szivató több olajat nyomhat
- Bejáratós még a henger, és több olajat kell neki állítani
- Valami el van állítva
Egy ezeréves NDK-s 2T fűnyírót bűvöltem fél éve, iszonyat nehezen indult, már a berántója tönkrement a tortúrától, és indulás után füstokádék, de ha bemelegedett, akkor fasza volt. Miután meguntam a sok rángatást, meg, hogy nem lehet beállítani,úgy hogy szépen induljon, szétkaptam. Fél milli hézag volt a dugó meg a hengerfal között, fél millis lerakódás az égéstérben, és a kipufogónyílás majdnem elzáródva a szutyoktól, a dugattyú megrepedve. És mégis be lehetett lőni melegen a munkapontját...
A 2T motor az olajtól füstől, az olaj meg állítható. (Bízzuk szervízre: Túl kevés olajtól besülhet!!!)
A direktszűrőröl annyit h elég csalogató "tuning cucc"de nem nálunk.Max a hegyekbe ahol semmi por nincs,de itt áhh.ÍDe amugy sztem jól néz ki,de azt tisztitgatni 4 naponta ,hát nem épp izgi dolog
Jaja teljes mértékben igazad van.De ez azért már nem egy mai csirke,mondhatjuk azt is h itt már nem nagyon számit,Azért számit nemindedj h ásványi vagy sintetikusDe azért te is irtad h nem szereted a motorszagot,ami a rosz olajoknál olyan mint egy 5 ezer éves kocsi.Én se szeretem ezért szeretnék valami különleges illatút.Enyém nincs visszapörgetve 40 ezer van benne nem kevés.
Tény, hogy a yamaha gyárt csónakmotort is, és ott is divat a power szelep. De hamár szerencsétlen mérnökök annyi rohadt számítást meg modellezést vezettek le, hogy egy adott jó tulajdonságú olajhoz kialakítsák az égéstértől kezdve a szelepkialakításokat, hogy max legyen a teljesítmény, és minimális lerakódás keletkezzen, akkor miért kell egy bizonytalan feltevéssel felrúgni a rendszert? Ha lehetne bele ricinusolajat tenni, akkor ráírták volna. Azt aláírom, hogy a mérnöki szempontok közé nem tartozott az olaj illata, de valószínűleg minden más igen. (Amúgy én meg utálom, ha büdös egy moci.)
Nem az olajhoz tartozik, de az se semmi, mikor leszedik a rezonátor/légszűrőházat, és rátesznek egy hangyafasznyi "sportlégszűrőt" a karbira, és milyen jó hangja lessz...
Erről annyit, hogy a rezonátorház, az nem csak hangtompítás, hanem a gázlengéses elvű feltöltést segíti. És a benne lévő vagy 20x15centis szivacsnak sokkal nagyobb a felülete mint a kis szar divatlégszűrőnek. Ha a kis légszűrővel mégis jobban menne valami, annak az lehet az oka, hogy sokkal könnyebben engedi át a levegőt az anyaga, így viszont több por megy a motorba...
Én se az vennelk csak az olaj miatt,de érted ha egyszer választani lehet h sima illat,vagy olyan király akko a király mellet döntök
barack illatu olajat még nemlátam
(nagyobbra váltás miatt adom el)
.::BŐVEBBEN ITT::.
12 ropi volt
Remélem ezekután nem fogja enni az olajat,és a fék is kir.Aztmonta a kipufogo teli lehet dzsuvával,ezt kiszokták valahogy égetni nem?De hogyszokták ezt csinálni?lángszórót bele azt hadszoljon?
Csak az a gáz nekem melegen is nyomja a füstöt amikor már normálisan bemelegedett.Nah mindedj majd megoldódik valahogy,persze nem magától
Amugy mien keverékkel mennek, ha én keverném az olajat?
Túl sok olajat meg három okból kaphat:
- Hideg a moci, és a szivató több olajat nyomhat
- Bejáratós még a henger, és több olajat kell neki állítani
- Valami el van állítva
Egy ezeréves NDK-s 2T fűnyírót bűvöltem fél éve, iszonyat nehezen indult, már a berántója tönkrement a tortúrától, és indulás után füstokádék, de ha bemelegedett, akkor fasza volt. Miután meguntam a sok rángatást, meg, hogy nem lehet beállítani,úgy hogy szépen induljon, szétkaptam. Fél milli hézag volt a dugó meg a hengerfal között, fél millis lerakódás az égéstérben, és a kipufogónyílás majdnem elzáródva a szutyoktól, a dugattyú megrepedve. És mégis be lehetett lőni melegen a munkapontját...
A 2T motor az olajtól füstől, az olaj meg állítható. (Bízzuk szervízre: Túl kevés olajtól besülhet!!!)
Nem az olajhoz tartozik, de az se semmi, mikor leszedik a rezonátor/légszűrőházat, és rátesznek egy hangyafasznyi "sportlégszűrőt" a karbira, és milyen jó hangja lessz...
Erről annyit, hogy a rezonátorház, az nem csak hangtompítás, hanem a gázlengéses elvű feltöltést segíti. És a benne lévő vagy 20x15centis szivacsnak sokkal nagyobb a felülete mint a kis szar divatlégszűrőnek. Ha a kis légszűrővel mégis jobban menne valami, annak az lehet az oka, hogy sokkal könnyebben engedi át a levegőt az anyaga, így viszont több por megy a motorba...
Nekem "96os TZRem van 165 KM/h a vége, 10726 km-el
barack illatu olajat még nemlátam