Hali! Én 420-ért vettem még 2 éve! Egyszer volt elektronika gondom de igazából más semmi! Ja meg a szokásos 2 ütemű betegség: dugó csere! Megvan hozzá a gyári plexi is! Hát csak akkor adom el télen ha addigra meglesz a lóvé az R6-ra!
Kész lett ma délután a teleszkópom!!
este 7re kb haza is BKVztam vele. Fél 8kor nekiálltam a vasnak.
este 11re lábon állt...
Viszont van 1 kis gebasz.
A kuplung baszik bármit is csinálni ha behúzom. Egyszerűen nem old.
Az buktát követően még működött mert sebességben maradt, és kuplunggal toltuk le az útról.
Azóta annyi történt, hogy kiakasztottam a bowdent a kuplungkarról, mert ki kellett belezni az elejét, és útban volt. Visszakasztottam, ugyanúgy állatottam be, és egyszerűen egy hangyafasznyit se old. Próbáltam feszíteni a bowdent, de ott se csinál semmit. Valami a blokkban akadhatott ki? Elég szopás volna emiatt kibelezni...
Ha valalki járt így az világosítson fel, vagy egy robbantott ábrával is magamaláélveznék...
Hali! A deknit mindenféleképpen le kell szedned! Nekem amikor behalt a jeladó, akkor volt szikra csak nagyon gyenge. Bontóban nem igazán fogysz találni, az újnak az ára 60 ezer körül van! Trafót azt tudtam szerezni ingyen, de az nem hiszem hogy túl sokba kerülne! A képen bekarikáztam azokat a kábeleket amik az alaplaphoz mennek! Jó szerelést! Hajrá!
Nah kész idegrohamot kapok A dekni leszedését elfelejthetem úgy ahogy van.
Van vagy 8 csavar abból 1 jön le.Több nemtom mér van igy rászoritva de má nyuzza el a csillag alakot a csavarrrol.(ugye az a dekni amin a yamaha felirat van me má nemtom mi micsoda komolyan)
Ittvannak a képek,ott a trafó is.
Okés mindjá visszamek garázsba lekapom.
Amugy most azt figyeltem meg hogy ha inditózok az elején van 4-5 halvány kis szikra és utánna semmi.
Ez utalhat valamire?
Srácok
A motor eletronikába szinte semennyire nem vagyok otthon,nem talátam ezt a jelnadót
lefényképezem blokkot valaki bejelölné hogy miket nézzek meg?kössz
Egy tipp a gyújtáshoz: A gyertyapipát, és a gyújtókábelt párezer km-enként hajítsuk ki! Nem nagy költség, megéri. (kb. 600HUF) Elvileg az áram nem koptatja a vezetéket, de itt bazinagy a feszültség, és a csatlakozási pontokon elég 1 érintkezési hiba, és amikor szikrázik egyet úgy leoxidálja a csatlakozásokat, hogy cseszhető...előbb utóbb folyamatosan a gyertyapipában is szikrázva megy az egész gyújtás. Én is hülyeségnek tartottam, míg a skoda favoriton ki nem cseréltük az egészet. Mintha kicserélték volna a motort. Aztán a repedezett szigetelés is gáz szokott lenni, de az asszem csak akkor ha több henger van és egymás mellett mennek a vezetékek(meg általában a szelepfedél közelében, ami testre van kötve)
Én tuti a gyertyapipával meg a kábellel kezdeném a próbálkozást, az a legolcsóbb, és az megy szarrá a legsűrűbben.
nézd+a kábeleket+forrasztást....(nekem elengette a forrasztás-mozgasd+...a deklinél nem e tört/csipödött be a vezeték)több tippem nincs....ha ezek jok passz....
Ne rémiszgessetek már,igyis kivan ezzel a motorral minden.KOmolyan amiota megvan szegények egy hét nyugta nemvolt valami mindig volt vele.
És ha a forrasztásnál ment szét a kábel belül a trafoba azt hogycseréljem ki?ird le lécci
sajna elektromosságban nem vagyok csucson de nézd+a gyujtás jeladot-engem az szivatott+(forrasztás-felmenö kábelek a deklinél nem e szakadt...) gyujtásdoboznál a kábelek(azt hiszem az ülés/tank alatt van)
Megnéztem valamit,ittvan a trafó a kezembe.Rámértem a két végére.Átmegy rajta az áram.Viszont a kábel vége és a trafó köt nemmegy az áram át.akkor lehet a kábel a ratyi?
Az a gyújtótrafó! Nem is tudod belőle kcsavarni mert a vége forrasztva van, de ha szétvágod a gumis szélét akkor ki bírod cserélni a kábelt! Gyertyát, gyertyapipát nézted?
este 7re kb haza is BKVztam vele. Fél 8kor nekiálltam a vasnak.
este 11re lábon állt...
Viszont van 1 kis gebasz.
A kuplung baszik bármit is csinálni ha behúzom. Egyszerűen nem old.
Az buktát követően még működött mert sebességben maradt, és kuplunggal toltuk le az útról.
Azóta annyi történt, hogy kiakasztottam a bowdent a kuplungkarról, mert ki kellett belezni az elejét, és útban volt. Visszakasztottam, ugyanúgy állatottam be, és egyszerűen egy hangyafasznyit se old. Próbáltam feszíteni a bowdent, de ott se csinál semmit. Valami a blokkban akadhatott ki? Elég szopás volna emiatt kibelezni...
Ha valalki járt így az világosítson fel, vagy egy robbantott ábrával is magamaláélveznék...
nézegettem a 125ös tzreket és eléggé megtetszettek. milyen árba lehet beszerezni egy jó állapotut?
mikor fejezték be a gyártását?
Van vagy 8 csavar abból 1 jön le.Több nemtom mér van igy rászoritva de má nyuzza el a csillag alakot a csavarrrol.(ugye az a dekni amin a yamaha felirat van me má nemtom mi micsoda komolyan)
Ittvannak a képek,ott a trafó is.
Amugy most azt figyeltem meg hogy ha inditózok az elején van 4-5 halvány kis szikra és utánna semmi.
Ez utalhat valamire?
A motor eletronikába szinte semennyire nem vagyok otthon,nem talátam ezt a jelnadót
lefényképezem blokkot valaki bejelölné hogy miket nézzek meg?kössz
Én tuti a gyertyapipával meg a kábellel kezdeném a próbálkozást, az a legolcsóbb, és az megy szarrá a legsűrűbben.
És ha a forrasztásnál ment szét a kábel belül a trafoba azt hogycseréljem ki?ird le lécci