Nincs Honda cbr-em, nem vagyok versenyző és nem hordok bőrdzsekit. A világ egyik legnyomatékosabb és legmegbízhatóbb gépét vezetem és rajtam kívül több ezer motoros tudja, mire gondolok ha azt mondom Xl600. Általában mindig földúton közlekedek, ennek ellenére alig költök benzinre és nem örülök ha az emberek összetévesztik az Xl-t az Xt-vel.
Büszkén gondolok a crm-re, az crf-re, a cr-re és számos más Honda típusra. Szeretem a japán gépeket, a 4 szelepes blokkokat és a cross gumikat.
Itt élek Európa szívében, nyomatékban mi vagyunk a császárok, és igenis, Magyarországon vannak a legjobb endurosok!
Xl600, én így szeretlek!
Nekem az X-et jobban ajánlották mint az O-t.
ahogy ini mondta a külömbség az tényleg annyi ahogyan mondta a standardhoz és egymáshoz képest.
Viszont többen is mondták hogy az x a legjobb tartósabb mint az o újabb fejlesztés is.Valamint van már Z gyűrűs is.Arról nem igazán tudok semmit.
Én olajcsere után a leengedett olajjal kenem, néha azért adok neki egy kis Repsol teflonos láncspray-t majd.
Nem tudom eldönteni, h O-gyűrűst vegyek vagy simát, szerintem az fog dönteni, hogy mennyim lesz.
most o gyűrűs van
de előtte a dt-n sima lánc volt
minden saralás után megmostam (kb 5 liter benzin egész évre elég volt)
majd a váltóból leengedett olajjal megkentem
így megúsztam a drága láncot és a drága láncsprayt
de az izmosabb gépeknél azért nem csinálnám
láttál már láncot szétszedve?
egyszerűen:
van az a külső vaslemezke, abban csapok azon ismét egy "csövecske"
a csapokon hajlik, a csövecske érintkezik a kerékkel
a simában nincs gumitömítés, az O gyűrűs meg a csapoknál van egy karika hogy ne menjen be a kosz és ne kopjon
csak így nehezebben hajlik a lánc (észre nem venni csak ha kézben van)
az X gyűrű meg ugyanaz az elv mint az O csak a gumigyűrű metszete X alakú
nem tudom igaz-e de nekem mindig azt mondták ha nyúlik akkor csere mert bármikor szakadhat utána
mondjuk a szimó lánc miután kivettünk egy szemet el is szakadt.....
ilyen nagyobb géppel nincs tapasztalatom
de az biztos hogy ha szakad az utánad jövőnek nagyon fog fájni, vagy neked... attól függ ki kapja
Büszkén gondolok a crm-re, az crf-re, a cr-re és számos más Honda típusra. Szeretem a japán gépeket, a 4 szelepes blokkokat és a cross gumikat.
Itt élek Európa szívében, nyomatékban mi vagyunk a császárok, és igenis, Magyarországon vannak a legjobb endurosok!
Xl600, én így szeretlek!