Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nincs Honda cbr-em, nem vagyok versenyző és nem hordok bőrdzsekit. A világ egyik legnyomatékosabb és legmegbízhatóbb gépét vezetem és rajtam kívül több ezer motoros tudja, mire gondolok ha azt mondom Xl600. Általában mindig földúton közlekedek, ennek ellenére alig költök benzinre és nem örülök ha az emberek összetévesztik az Xl-t az Xt-vel.
Büszkén gondolok a crm-re, az crf-re, a cr-re és számos más Honda típusra. Szeretem a japán gépeket, a 4 szelepes blokkokat és a cross gumikat.
Itt élek Európa szívében, nyomatékban mi vagyunk a császárok, és igenis, Magyarországon vannak a legjobb endurosok!
Xl600, én így szeretlek!
nekem egyszer sikerült
igaz véletlen
majdnem neki is mentem egy kerítésnek
viszont mászni faszán lehet vele, még ilyen hosszú áttétellel is:
azt nemtom hogy próbáltátok-e már kerékretenni, de szinte lehetetlen, annyira nehéz az eleje (ráadásul a kuplung is haldoklik már)
"a naplementében" című kép:
ez a kép olyan mintha az első kerék is kaparna
A DR350 fasza gép, az egyik havernak volt és sosem vele baja.
Yamaha TT350 hez keresek jobb és baloldali szívócsonkot akinek van az jelezze.
Köszi
van egy 25 lovas cagivám is attól csak erősebb.....
csak azt nem akarom kinyírni földutakon
az olyan melóbajárós aszfaltmotor
Lehet benne elég kraft? Mármint az xt 600-hoz képest.
Tudod hogy van ez,egy erősebb gépről egy gyengébre/?/váltani.
de mégsem 180......
de nem akarnék olyan gépet amin úgy ülnék mint egy sámlin
mondjuk a tt350a legszimpatikusabb
de a dr350is jól néz ki
A DR 350 is 140 kiló,az önindítós picit több.
csak a majd 140 kilóm és a 190 centim bírja-e
mert drz-hez volt szerencsén az kicsi
350es tt/xt meg akkora mint a 600as

puhatolózom mindenfelé
Az álmoskönyv szerint 1992-től gyártottak megbízható gépek.
látott már valaki dr 350et? (kilencven valahányas évjárat)
olyan magas lehet mint a tt/xt vagy mint a drz400?
Nekem az X-et jobban ajánlották mint az O-t.
ahogy ini mondta a külömbség az tényleg annyi ahogyan mondta a standardhoz és egymáshoz képest.
Viszont többen is mondták hogy az x a legjobb tartósabb mint az o újabb fejlesztés is.Valamint van már Z gyűrűs is.Arról nem igazán tudok semmit.
Oks, akkor még gyűjtök
inkább o legyen....
Én olajcsere után a leengedett olajjal kenem, néha azért adok neki egy kis Repsol teflonos láncspray-t majd.
Nem tudom eldönteni, h O-gyűrűst vegyek vagy simát, szerintem az fog dönteni, hogy mennyim lesz.
most o gyűrűs van
de előtte a dt-n sima lánc volt
minden saralás után megmostam (kb 5 liter benzin egész évre elég volt)
majd a váltóból leengedett olajjal megkentem
így megúsztam a drága láncot és a drága láncsprayt
de az izmosabb gépeknél azért nem csinálnám
Aha, Te milyet használsz?
láttál már láncot szétszedve?
egyszerűen:
van az a külső vaslemezke, abban csapok azon ismét egy "csövecske"
a csapokon hajlik, a csövecske érintkezik a kerékkel
a simában nincs gumitömítés, az O gyűrűs meg a csapoknál van egy karika hogy ne menjen be a kosz és ne kopjon
csak így nehezebben hajlik a lánc (észre nem venni csak ha kézben van)
az X gyűrű meg ugyanaz az elv mint az O csak a gumigyűrű metszete X alakú
O-gyűrűs vagy X-gyűrűs lánc mivel jobb, mennyivel bír többet mint egy sima, mert kb. dupla annyi mint egy sima lánc.?
nem tudom igaz-e de nekem mindig azt mondták ha nyúlik akkor csere mert bármikor szakadhat utána
mondjuk a szimó lánc miután kivettünk egy szemet el is szakadt.....
ilyen nagyobb géppel nincs tapasztalatom
de az biztos hogy ha szakad az utánad jövőnek nagyon fog fájni, vagy neked... attól függ ki kapja
Mostani láncom 520-as de már kicsit nyúlva van, meg kicsit rövid is. Ha hátra meglesz a nagyobb lánckerék, akkor mindenképp muszáj cserélnem...