Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akkor inkább az 525öst vedd a sima O gyűrűst x gyűrű már úri huncutság.......
nem tudom hány szemes........ rajta volt de 1-2vel hagyhatták volna hosszabbra mert majdnem beleér a villába a cross gumi
meg kerék ki/be tételnél is jobb a hosszabb
a hossz nagyban függ a lánckerék méretétől is
hosszúból lehet rövidet csinálni könnyen..
Pár ezerrel drágább a 75lovas lánc. Amúgy Te hány szemest vettél, 120?
ilyent nem mondhatok mert nekem csak egy szezon van benne
de hibátlan
ez olyan max 2000km igaz csak terepen
ugyanott van a láncállító mint volt
de szerintem nem egy nagy pénz különbség az 520 és az525 lánc között
Tehát azt mondod kibír 2 szezont endurózáva?
ez pont a 40lovas.....
pedig volt tépkedve rendesen
amíg nem nyúlik addig marad is rajta
Ez a D.i.D. 520v hány LE-ig bír? Ugye ez nem a gyenge 40lovas lánc?
Én terepen, főleg hegyekben használom, nem számít a végsebesség hanem az erő, ezért 80-90 fölé nem mentem még vele, a végét még nem néztem meg. 2.ban simán emeli az elejét, 1esben nincs olyan meredek hegy ahol ne menne fel, (ha van tapadás)
nekem 520v lánc van rajta
így vettem szinte új volt, egy éve nyúzom de nem nyúlt semmit sem
Kecskeméten néztem láncszettet rk525-ös lánccal 25.000 pénz volt.
Viszont akkor motorom nem volt éppen
nekem a 25 lovas cagiván is 530as lánc van.... nehogy megtáltosodjon aztán megtépázza
igaz nem did hanem valami koreai "izé"
annak 40es kerék volt hátul levettem 32esre így egy ezressel kevesebbet pörög 90nél kb fél liter fogyasztás csökkenés lett
megy egy fos gyenge gép ami 5.ben már nem gyorsul
de muszáj volt mert nagyon vibrált a gép kezem-lában zsibbadt tőle
Maxra mennyit megy? Hányasban emeli az elejét?
Oké, azt megköszönném! Nézegettem neten, ami most van az elvileg csak 40LE-ig bírja, de mivel 46 paripám van, az kicsit kevéske lesz:S Láttam, hogy van olyan ami 75LE-ig bírja, azt tervezgetem. Egy komplett láncszett (első, hátsó f.kerék, lánc) 25-30-ból remélem kijön...
hello!
nekem hátul 48, elöl 14es lánckerék van, erő van benne rendesen, 5.ben 80nál 4000et pörög
nekem did van ha érdekel holnap megnézem mi van ráírva
gipszlevétel: november 6
ekkor még pár hét gyógytorna......
idén már nem motorozok
doki szerint sok hónapig érzékeny lesz
rák enné meg nem gondoltam, hogy ilyen hosszú lesz
beszéltem ma egy öreggel a váróban az is vad motoros volt, azt mondta ez a szakadás 3x rosszabb mint a törés
ülök a váróban néz aztán kérdi motoros? mondom neki ennyire látszik?
Ohh, ez fasza...:D Milyen láncot érdemes rátenni? D.i.D.-t gondoltam mindenképp, de azon belül valami konkrétum, ami jól bírja a kiképzést?
ha 30 as kereket teszel hátra akkor is kurva erős
jt lánckerekek
itt körbenézhetsz xt-tt áttételeket
KTM SX 525
Üdv.Kb jövő hétvégére kész a gép Mikor veszik le a gipszet a lábadról?
Igen, igazad van, nekem valami olyan áttétel kellene amivel 110-120 at megy a gép, de kurvanagy erő legyen benne...
Most elég durva áttétel van...:S 160 a végsebessége , igaz így is van benne erő, de ha meglesz az enduro áttétel akkor megérem 2keréken tartani
3.ban megy nekem 90 felé
de szerintem nekem még 40es sincs
ha nehezebb a terep 2esben megyek mindig
szerintem túl nagyot kár tenni ezért van a seb váltó
rendőrök elől menekülni meg jobb ha gyorsabb a gép
mondjuk ha csak hegymászásra kell tényleg jobb a nagy
Ne gondold hogy sprintben nem lesz ellenfele.Próbaképpen felraktam a dominátorra egy cr hátsó lánckereket,volt belőle bőven.
Nem gyorsult "sokkal"jobban,de az áttételek közötti "lépcső"felére csökkent.Állandóan váltogatni kellett.
A megoldás szerintem valahol a kettő véglet között van.
sztem 90-nél többet nem megy vele, de sprintben nem lesz ellenfele az biztos
De azzal még tudok normálisan mászkálni városban is, nem?