akkor inkább az 525öst vedd a sima O gyűrűst x gyűrű már úri huncutság.......
nem tudom hány szemes........ rajta volt de 1-2vel hagyhatták volna hosszabbra mert majdnem beleér a villába a cross gumi
meg kerék ki/be tételnél is jobb a hosszabb
a hossz nagyban függ a lánckerék méretétől is
hosszúból lehet rövidet csinálni könnyen..
ilyent nem mondhatok mert nekem csak egy szezon van benne
de hibátlan
ez olyan max 2000km igaz csak terepen
ugyanott van a láncállító mint volt
de szerintem nem egy nagy pénz különbség az 520 és az525 lánc között
Én terepen, főleg hegyekben használom, nem számít a végsebesség hanem az erő, ezért 80-90 fölé nem mentem még vele, a végét még nem néztem meg. 2.ban simán emeli az elejét, 1esben nincs olyan meredek hegy ahol ne menne fel, (ha van tapadás)
nekem a 25 lovas cagiván is 530as lánc van.... nehogy megtáltosodjon aztán megtépázza
igaz nem did hanem valami koreai "izé"
annak 40es kerék volt hátul levettem 32esre így egy ezressel kevesebbet pörög 90nél kb fél liter fogyasztás csökkenés lett
megy egy fos gyenge gép ami 5.ben már nem gyorsul
de muszáj volt mert nagyon vibrált a gép kezem-lában zsibbadt tőle
Oké, azt megköszönném! Nézegettem neten, ami most van az elvileg csak 40LE-ig bírja, de mivel 46 paripám van, az kicsit kevéske lesz:S Láttam, hogy van olyan ami 75LE-ig bírja, azt tervezgetem. Egy komplett láncszett (első, hátsó f.kerék, lánc) 25-30-ból remélem kijön...
gipszlevétel: november 6
ekkor még pár hét gyógytorna......
idén már nem motorozok
doki szerint sok hónapig érzékeny lesz
rák enné meg nem gondoltam, hogy ilyen hosszú lesz
beszéltem ma egy öreggel a váróban az is vad motoros volt, azt mondta ez a szakadás 3x rosszabb mint a törés
ülök a váróban néz aztán kérdi motoros? mondom neki ennyire látszik?
3.ban megy nekem 90 felé
de szerintem nekem még 40es sincs
ha nehezebb a terep 2esben megyek mindig
szerintem túl nagyot kár tenni ezért van a seb váltó
rendőrök elől menekülni meg jobb ha gyorsabb a gép
mondjuk ha csak hegymászásra kell tényleg jobb a nagy
Ne gondold hogy sprintben nem lesz ellenfele.Próbaképpen felraktam a dominátorra egy cr hátsó lánckereket,volt belőle bőven.
Nem gyorsult "sokkal"jobban,de az áttételek közötti "lépcső"felére csökkent.Állandóan váltogatni kellett.
A megoldás szerintem valahol a kettő véglet között van.
nem tudom hány szemes........ rajta volt de 1-2vel hagyhatták volna hosszabbra mert majdnem beleér a villába a cross gumi
meg kerék ki/be tételnél is jobb a hosszabb
a hossz nagyban függ a lánckerék méretétől is
hosszúból lehet rövidet csinálni könnyen..