Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello srácok valaki állitott már szelephézagot?hogyan kell beállitani ?az értékeket tudom csak azt nem hogy mikor kell állitani valaki irja le légyszi!
előre is köszi
by.:Robi
Hello!
Mi ez a nagy csend? Mindenki motorozik?
Valakinek?20ezer pénz
no
kipróbálva a keményített rugó hosszabb távon
sokkal jobb mint volt
még rázós terepen is
130kiló az 130kiló kell ide a keménység
Van egy eladó TT600 gyújtásom,meg egy (MÉG) eladó TT350-em annyi a baja ,hogy hamarosan egy láncszett csere érik!
Biztos nem jobban mint a DT:)
Helló mindenkinek! Most szeretnék venni egy Yamaha TTR 125-öt
stunt célra. Szerintetek megbízható e, könnyen jön egykerékre?
Van e valami hibája?
Meg jó lesz e stunt célra?
Akinek van ilyen motorja válaszoljon már!
A választ előre is köszönöm!
hello! itt egy kapcs. rajz. 43F-hez, én is ez alapján kötöttem be
ÜDv:Balázs
sziasztok! (igaz nem tt-m van)
segítségeteket szeretném kérni. van 80 as évekbeli xt600 (4f3) újra lett húzva a vezetékköteg és a fesszabályzót nem tudom hogy kössem be. A szabályzón összesen 5 vezeték van, ebből 2 vékony fehér a blokkba megy, maradt 3 vastag fekete, vastag piros, vékony barna.
a két vastag vezetéket tudnám h mi (+ - ), de a vékony barnát nem tom. elöre is köszi
Hali kössz a tippet, megkérdeztem, de csak egybe van nekik teloval és nem szedik szét, úgyhogy nem tudom mi legyen, ha esetleg van vkinek rossz, törött teloja amibe benne van ez a kütyü az írjon!
Nincs valakinek egy fölös hátsó kerék tengelyes,láncfeszítőkkel,jó állapotú érdekelne.
csáó
motorbontokat próbáld meg!
gerecsemotor vagy csétény valamelyikbe biztos lessz!
Helo motorostársak olyan kérdésem lenne hogy 350-es xt-hez kellene olyan ,ami az első telo tetején van a szelep ahol levegőt tudunk tenni a teloba. Na nekem ez eltörött, a kupakkal együtt letörött a menet is, kicsavartam mintának ami a teloba maradt amibe van a szelep de hát eddig ahol kérdeztem nem nagyon tudnak szerezni. Remélem tudtok mondani vmi okosat hogyan tudok olyat szerezni vagy csak esztergáltatni lehet? Előre is kössz a válaszokat!
Szevasztok! Halottam h 59x-es típusnak a váltója "típus-hibás"
Ez mennyire igaz? Miben jelentkezik, hamar elkopik v mi?
(Bocsi de nem volt időm visszaolvasni!)
Most akarok venni egy 89-es évjáratut, 270eFtért nekem gyanusan olcsónak tűnik! Lehet okom a gyanakvásra így láttatlanban?
Köszi!
csoki
egy 50 centis gödörnél tökmindegy hogy puha vagy kemény!
a puha mikor teljesen öszement akkor üt a kemény meg egyböl nekem is volt puha rugozásu mocim tudom milyen!
akkor legyen inkább kicsit puhább és a 10 20 centis gödröket fel se veszem!
amugy meg nem vitatkozni akartam csak véleményt mondtam és azt is hogy mindenkinek más az izlése!
mindenkinek balesetmentes motorozást!
csácsá
elhiheted hogy a lágy sem jó

haver gépén olyan 50centis gödörbe beletéptem,mivel rugó könnyen összenyomódott már csak a koppanást hallottam mielőtt az altestembe hasított a fájdalom.............
akkor már inkább rázzon...
olyant akartam én is venni
70ért találtam is........
aztán úgy döntöttem elég nekem a műanyagbetét
először 1 centis volt benne de az kevés volt
2 centis pont jó lett
20 év alatt bizonyosan fáradt az a rugó valamelyest
5 centis bukkanónál már beleért a lánc a felső görgőbe
130 kilóm alatt azért nem pattog az úton, ha meg extraszar az út úgysem ül az ember......
60 kilós havernak nem tetszik, azt állítja szétrázza a gerincét
ő gépe a legpuhább rugózású motor amit eddig láttam
fénykép nemigen lesz, mert kihalt a gépem, meg így benne a vázban szinte láthatatlan
ténéré elég jól zsúfolt, a "sima xt" egész más kialakítás
max télen kiveszem a csapokat zsírozni akkor tudok fotót csinálni, ráadásul a rugó felső felén van a toldás
hát nem tudom ini! szerintem nem jo ha kemény a teló gyors temponál egy gidresgödrös uton odaveri a picsád az üléshez!

de tudod kinek a pap kinek a neje!
Enyém először puha aztán bekeményedik,gázrúgó:)
várjuk a képeket !
összeraktam a hátsó rugóstagot
kitámasztottam egy 2 centis műanyagkarikával a rugót
nagyon baba lett, mondhatni kemény mint a beton
most már lehet vágtatni a dombokon
eddig olyan lágy volt hogy fél kézzel lenyomtam a hátulját 15 centit
most szinte meg sem moccan
csak 2t prox ismeretem van
dt 80
kb 5km volt a bejáratás utánna már 5-6 ezren pörgött már
semmi szorulása nem volt

rendes helyen kell fúratni, olyan aki a dugóhoz fúrja
Tedd bele jó lesz a proX,az ember akkor hibázik leggyakoribban mikor variál,nem jó az ami jó:)
Igen, ezt a 2T-sek szokták mondani főként, mert nem tudják bejáratni a motort és csodálkoznak hogyha megszorul...én most raktam össze egy MT50-t prox dugóval (meg lett fúrva) és semmi gond nincs vele. Nekem is mondták többen már hogy a Prox jó.
Pétfürdő-n is ezeket rakják bele mindig,mindegyikben ha dugót cserélnek,30000ezer forint,eddig panasz nem volt rá!Sokan mondják ,hogy ne prox-ot mert blabla,de soha semmi baja nincs,és megszólgálja!