Hello srácok valaki állitott már szelephézagot?hogyan kell beállitani ?az értékeket tudom csak azt nem hogy mikor kell állitani valaki irja le légyszi!
előre is köszi
by.:Robi
Helló mindenkinek! Most szeretnék venni egy Yamaha TTR 125-öt
stunt célra. Szerintetek megbízható e, könnyen jön egykerékre?
Van e valami hibája?
Meg jó lesz e stunt célra?
Akinek van ilyen motorja válaszoljon már!
A választ előre is köszönöm!
sziasztok! (igaz nem tt-m van)
segítségeteket szeretném kérni. van 80 as évekbeli xt600 (4f3) újra lett húzva a vezetékköteg és a fesszabályzót nem tudom hogy kössem be. A szabályzón összesen 5 vezeték van, ebből 2 vékony fehér a blokkba megy, maradt 3 vastag fekete, vastag piros, vékony barna.
a két vastag vezetéket tudnám h mi (+ - ), de a vékony barnát nem tom. elöre is köszi
Hali kössz a tippet, megkérdeztem, de csak egybe van nekik teloval és nem szedik szét, úgyhogy nem tudom mi legyen, ha esetleg van vkinek rossz, törött teloja amibe benne van ez a kütyü az írjon!
Helo motorostársak olyan kérdésem lenne hogy 350-es xt-hez kellene olyan ,ami az első telo tetején van a szelep ahol levegőt tudunk tenni a teloba. Na nekem ez eltörött, a kupakkal együtt letörött a menet is, kicsavartam mintának ami a teloba maradt amibe van a szelep de hát eddig ahol kérdeztem nem nagyon tudnak szerezni. Remélem tudtok mondani vmi okosat hogyan tudok olyat szerezni vagy csak esztergáltatni lehet? Előre is kössz a válaszokat!
Szevasztok! Halottam h 59x-es típusnak a váltója "típus-hibás"
Ez mennyire igaz? Miben jelentkezik, hamar elkopik v mi?
(Bocsi de nem volt időm visszaolvasni!)
Most akarok venni egy 89-es évjáratut, 270eFtért nekem gyanusan olcsónak tűnik! Lehet okom a gyanakvásra így láttatlanban?
Köszi!
csoki
egy 50 centis gödörnél tökmindegy hogy puha vagy kemény!
a puha mikor teljesen öszement akkor üt a kemény meg egyböl nekem is volt puha rugozásu mocim tudom milyen!
akkor legyen inkább kicsit puhább és a 10 20 centis gödröket fel se veszem!
amugy meg nem vitatkozni akartam csak véleményt mondtam és azt is hogy mindenkinek más az izlése!
mindenkinek balesetmentes motorozást!
csácsá
haver gépén olyan 50centis gödörbe beletéptem,mivel rugó könnyen összenyomódott már csak a koppanást hallottam mielőtt az altestembe hasított a fájdalom.............
akkor már inkább rázzon...
olyant akartam én is venni
70ért találtam is........
aztán úgy döntöttem elég nekem a műanyagbetét
először 1 centis volt benne de az kevés volt
2 centis pont jó lett
20 év alatt bizonyosan fáradt az a rugó valamelyest
5 centis bukkanónál már beleért a lánc a felső görgőbe
130 kilóm alatt azért nem pattog az úton, ha meg extraszar az út úgysem ül az ember......
60 kilós havernak nem tetszik, azt állítja szétrázza a gerincét
ő gépe a legpuhább rugózású motor amit eddig láttam
fénykép nemigen lesz, mert kihalt a gépem, meg így benne a vázban szinte láthatatlan
ténéré elég jól zsúfolt, a "sima xt" egész más kialakítás
max télen kiveszem a csapokat zsírozni akkor tudok fotót csinálni, ráadásul a rugó felső felén van a toldás
összeraktam a hátsó rugóstagot
kitámasztottam egy 2 centis műanyagkarikával a rugót
nagyon baba lett, mondhatni kemény mint a beton
most már lehet vágtatni a dombokon
eddig olyan lágy volt hogy fél kézzel lenyomtam a hátulját 15 centit
most szinte meg sem moccan
Igen, ezt a 2T-sek szokták mondani főként, mert nem tudják bejáratni a motort és csodálkoznak hogyha megszorul...én most raktam össze egy MT50-t prox dugóval (meg lett fúrva) és semmi gond nincs vele. Nekem is mondták többen már hogy a Prox jó.
Pétfürdő-n is ezeket rakják bele mindig,mindegyikben ha dugót cserélnek,30000ezer forint,eddig panasz nem volt rá!Sokan mondják ,hogy ne prox-ot mert blabla,de soha semmi baja nincs,és megszólgálja!
előre is köszi
by.:Robi