hello! csak vezérműláncot akartam cserélni, de kicsit kottyan a dugó is ezért új dugó megy bele és megfúratom 1. túlméretre (95,5)
Amúgy még nem ette az olajat, nem füstölt, de ha már egyszer szétszedtem, normálisan megcsinálom, hogy utána legyen jó sokáig. A vezérműlánc (DID), tömítéskészlet, olajszűrő már megvan, a dugó meg a fúrás még várat magára május közepéig. Egyébként Prox dugót tennék bele. Valakinek van vele tapasztalata? (4T-s) Üdv:Balázs
az én gépem most szét van szedve, a blokkot 2 óra alatt szedtem ki míg az MZ blokkot fél óra alatt kikapom (igaz, most szedtem szét először az xt-t)
Június elejére elkészül...
ntn japán cég, fag meg német
aztán hogy hol vannak gyáraik ne kérdezd
árakat nem tudok, mert nincs összehasonlítási alapom
amikor a dt-hez vettem 1200-1600 körüliek voltak, múlt évben a fag csapágyak
Köszönöm a megnyugtató válaszaitokat. Egy kicsit lelkiismeretfurdalásom volt, de akivel eddig beszéltem mind azt mondta ,hogy igy járt a csákó, azt ennyi. Na akkor mégegyszer kösz. Ez tényleg igy volt ahogy leírtam. Csak azért volt lelkiismeretfurdalásom mert ekkora balek nem lehet valaki.? Vagy igen? Na mindegy ,mostmár egy jó kis kawa tulaj lettem. Sajnáltam az xt ,de nagyon sokkat kellet volna rá költeni.
MInden hozzáértő embernek kérném a segítségét, hogy ki milyen csapágy márkát ajánl egy TT 350 esbe. Sokan mondták hogy SKF így jó meg úgy, de nemtudom, hogy kinek higyjek. Eddig Koyo volt benne Maradjon ez vagy belemenjek az SKF-be?
Szerintem vissza ne cseréld! Ha kisprobálásnál is látta,halota h füstöl stbb és még te is mondtad neki és így is belement akkor az ő hibája! NE HOGY VISSZACSERÉLD! Grat hozzáá
Te kaptál egy jo mocit a "szar" xt-ért nagyon mákos vagy bezeg veleme senki nem cseré el a dt met értelmes mocira csak pl:rijeu skoda lada.derbi meg ílyen szarokra[O1
Hát én sajnos most váltam meg az xt350-esemtől. Fájó szivel de hát ez van. Annyit kellet volna ráköltenem hogy csak na."hajtókar,dugó gyürű, henger" Feladtam cserére és érdekes mod jelenkezet is rá egy srác hogy neki kell de most azonal induljak el olyan 120 kmétere tölem lévö helyre mert öneki most kell. Írom neki hogy füstöl nagyon megcsörög is rendesen , de őt nem érdekli most vigyem. Na ez furcsa lett egy kicsit aztán mondtam neki hogy gondolkodok inkább rajta egy kicsit. Gondoltam valami nem stimel itt , hogy ilyen mákom legyen. Egyébként egy Kawa kmx125 re akarta a gyerek elcserélni. Másnap ő hivott hogy érdeel e a csere mert akkor vigyem el mert ő nem tudja elhozni, még mindig azt mondtam neki hogy gondolkozok még egy két órát. Gondoltam ha kell neki ugyis megcsörget megint. Nem telt bele fél óra megint csörgetett hogy akkor érdekel e. Mondom neki figyú ez csörög egy kicsit meg füstöl is hidegen, erre ő "nem számit neki 4t kell most meg nagyobb." Kérdezgettem én is hogy az ővé milyen állapotban van mert furcsa volt hogy igy el akkarja cserélni. "gondoltam biztos lopott vagy ilyesmi, vagy szar" Dehát az enyém se a legjóbb. Na mindegy, azt mondta az ővé nagyon jó de neki nagyobb kell most azonal. Még vagy ötször felhivott mire elindultam. De azért megbizonyosodtam róla ha elviszem akkor biztos hogy elcseréli. 100%-ra álitotta hogy tuti hogy elcseréli. Na gondoltam akkor visszem. El is vittem találkoztunk is. Csak akkor láttam hogy elég fiatal. Kérdeztem töle hogy mennyi. Ő mondja, hogy 17. Na gondoltam ez igen kérdezem anyádék tudják? ÁÁÁÁ persze semmi gond nem szolnak bele a cserébe. Mindig cserélgeti a motorokat. Furcsa volt dehát elmentem 130 kmtert gondoltam ha már itt vagyok akkor nem megyek fölöslegesen meghát el akkartam passzolni a járgányt. Meghát tényleg elég egyben volt a motor amire cserélni akkarta. Na mindegy kiprobálta füstölt is rendesen de tecet neki. Meg voltak ott még vagy hárman ,haverjai akiknek tecet a moci, mert hát nagy dög ,azt azért ment is rendesen alatta. Nem mind volt olyan fiatal mint ő. Na mindegy megütötük az üzletet de ő hozta az adásvételiket hogy ugy csináljuk hogy én eladom az enyémet és én megveszem az ővét, még csodálkoztam is hogy milyen jártas az ilyenekben. Na mindegy, másnap este hivot illetve ma hogy neki nem tecik mert füstöl meg esszi az olajat meg sokk benzint eszik, cseréljük vissza mert nagyon mérges. Na szerintetek elbasztam hogy elcseréltem vele. Többször is kihangsújoztam hogy gondolja átt nem kényszeritem semmire sem. Mennt több kanyart is vele kiprobálás gyanánt. De ő eröltette a cserét. Mi a véleményetek erről. És bocs ha untatalak titeket. Ez teljesen igy történt ahogy leírtam nem kamuztam. Ígaz messziröl jött ember azt mond amit akkar, de ez igy volt. Vissza cserélni nem akkarom mert már az isten se tudja hogy mennire gyilkolta meg. Gondolom egész nep huzta neki.
Sziasztok!
Nem tudja valaki, hogy lehetne leszedni a szelepfedelet, mármint ami legfelül van és nem csak az egyik ablakot...
Nem tudom miért, de elkezdett ott folyni az olaj, a bal kipufogószelepnél leginkább, mert azt hiszem ott elszállt a csavar menete, de bekenném pasztával csak le kéne szedni, ami eddig nem sikerült.
TT 600-ról van szó 59X-esről.
Hege,
Azt nem nézted, hogy az olajpumpa szára ami a továbbítja az olajat a negerfejhez, hogy az nincs -e esetleg eltömődve?Általában akkor keletkezik túlnyomás a blokk alsó részében
Hello srácok nincs valakinek fölösbe olajszürö fedele?
nem akarom elhinni akkora olajnyomásom volt a blokkbol a fölsö két csavart kitépte a nyomás, mármint a szürö fedélnél az elso fület meg letörte a fedélről!
mingyárt megbolondulok !
tuti el van átkozva az a vas
Yamaha TT 350 gyári ülést keresek, lehet szakadt is és a szivacsozásból is hiányozhat darab. Emellett keresek még a fennt emített típusra jobb és bal oldali szívócsonkot!Aki tud nekem segíteni ebben annak várom jelentkezését e-mailen.
Amúgy még nem ette az olajat, nem füstölt, de ha már egyszer szétszedtem, normálisan megcsinálom, hogy utána legyen jó sokáig. A vezérműlánc (DID), tömítéskészlet, olajszűrő már megvan, a dugó meg a fúrás még várat magára május közepéig. Egyébként Prox dugót tennék bele. Valakinek van vele tapasztalata? (4T-s) Üdv:Balázs