Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello
Igen balázs láttam régebben hogy tettél fel ide
épp azért irtam hogy valakitegyen egy erthetőt mert ezen nem igazán igazodok ki! de ha nem lesz más akkor megprobálom majd erről!
azért köszi
hát ez jó kérdés
hali!
én már tettem be ide a fórumra képet az xt kapcsolási rajzról, elvileg az alapján be tudod kötni
sok sikert! üdv!
Hello ismét kedves motoros társaim!
Kellene segitség!világitást szeretnék bekötni az xt-re !az a problem hogy kedves előző gazdi leszedett rola mindent !még a kormányon a kapcsolo konzol se volt szereztem egyet de az nem ezé a szériáé tehet nem stimmelnek a csatlakozok!tehát azt se tudom hova kellene kötni!ugyhogy vagy estimesét kérnék valaki vasáról vagy valaki szerezzen már egy bekötési rajzot ami érthetö !
előre is kösz ....
széles utat
Sziasztok! Olvasgatva a hozzászólásokat, meg az ismerősök véleményére hallgatva beszereztem egy TT600E-t. Attól függetlenül, hogy aluminium cuccok vannak rajta, a motor kicsit nehéz (összehasonlítva az Yz-hez), de közútra tökéletesen "könnyű". Az utóbbi években inkább kétütemű kedvelő voltam, úgyhogy most szokatlan a kis fordulatszám, de a hangja kárpótol... Már csak azt nem értem, hogy a TT elvileg kihegyezettebb mint az XT, de akkor miért csak 41 lovas az XT 45-ével szemben?
Valaki tudja a megoldást? Jó régen volt egy XL-es Hondám, akkor az XR-re mondták, hogy az erősebb mint az XL-es utcai változat. A Yamahánál ez fordítva van, fene sem érti...
no
nincs fölös blokk kicsi pénzért?
hátsó rugóstagot szedd szét, told meg a rugót egy karikával (enyém: 70mm külső 50mm belső átmérő 20mm vastag műanyag)
sokkal jobb lesz
enyém kemény mint a beton
ha a blokk nem kell akkor olcsóért megveszem
És mennyiért adják?
Kösz a választ!

igazából nekem a hátsó felfüggesztés kellene de föleg a hátsó teló mert az enyém nagyon puha és már nem tudok rajt feszíteni de mondjuk a kerekek se jönnének rosszul
blokkok szinte egyformák, de nem mindenben csereszabatos
pl az 1vj és a 3aj(ténéré) nál más a hengerfej, hűtőbordák, kenés, berúgókar nincs
xt meg a ténéré külalakja sem hasonló
ha alkatrésznek kell szerintem ugyanolyant szerezz
Ja most látom a motorod,ismerős.
Csak az nem egyezik amit első ránézésre látsz!
Szevasztok!

Azt szeretném kérdezni hogy miben külömbözik egy 600 as xt 85 körüli motor egy 87 es xt 600 Tenere től
mert alkatrésznek venném meg a tenere-t de nem tudom érdemes-e

előre is kösz
Kissebb hangja lesz a vasnak!
Szereztem egy fégifajta fzr 500 gyári dobot !hamarosan rá is kerül!
széles utat!
haver gépe is kormos, de kit érdekel........ 6 körül van a fogyasztása terepen, olaj kb 2milit ment le 1000km alatt
füstöljön, az a dolga
enyém nem füstöl és szinte ugyanezek a paraméterek, sőt benzin még kicsivel több is
csoki
xt megint füstölget!
mivel januárban lett megfuratva ezért remélem hogy a szelepszárszimering a ludas mert ha nem megőrülök !
ugyhogy ha nagy hülyeségeket kezdek irogatni ez lessz az oka
széles utat
Sziasztok!
Valaki tudna segiteni van tt 600 verseny enduro 89 évjárat keresnék hozzá első fék adapter ill munka hengert.
Á,dehogy,legalább már a motoron van:)
szerintem többet költöttél 500 forinttól
Köszönöm a tippet uraim!
Szerintem bontóba nézek,ha nincs akkor megtoldom,ahogy javasoltad! Egyébként jövőhéten nézek be néhány bontóba,ha találok,mert venni akarok rá új dobot is.
Vásárolgattam egy kicsit:)
a rugót megtoldottam egy 2 centis műanyag karikával
azóta kitűnő lett
20 év alatt biztos gyengült a rugó........
hello
valószinüleg az a központirugo elfosta magát!már hallottam párszor hogy az xt ben meg szokott halni !bár én még nem tapasztaltam! azthiszem az ini barkácsolta régebben a telóját kérdezd meg tőle mit lehet vele tenni! jobbat nem tudok. esetleg szerezz be egy másik telót!bár az drága lessz!
üdv Széles utat
Sziasztok!
Van egy 89-es XT-m,már 1 éve megvan,de nem tudtam keményíteni a hátsó telón,légyszi segítsetek,hogyan kellene,mert ketten ráülünk összerogy,mint a szar :),én meg 72kg vagyok,kisebb "ugratón" beleér a kerék a sárvédőbe :D előre is köszi .
Hello!
Én a könyv alapján állítottam be úgy, hogy a blokk bal oldalán lévő két csavart kitekertem és addig forgattam a főtengelyt amíg a felső csavarnál a jel egybeesett a lendkeréken lévő "T" jelzéssel. A dugattyú ilyenkor felső holtpontban van. Ekkor beállítottam a kipufogó szelepeket 0,15re, a szívókat 0,1re. Remélem meg lehet érteni. Ha nem akkor beteszem a könyv idevonatkozó képeit!
Üdv!