Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

helló! Van egy yamaha TT600.am ha kell valakinek akkor szóljatok!Jó állapotba nemrég volt felújítva!Nincsen semmi gondja se!
http://kepesmotor.hu/yamaha-en...
egy szóval sem mondtam hogy nem az.......
mivel szinte ugyanaz mint az xt
csak általában a tt többet kap mint az xt
pl xt-nek (rendszámos túrázós) inkább az 5.sebesség van megkopva
tt-nek meg az első 3
pl enyém blokk is bontatlan, füstmentes, elég kicsi hangú
váltója is leheletfinom, bár üresbe néha csak gázfröccs után ugrik
Sajnos nem tudom,mert nekem nincs bekötve a dekompresszor.

A TT pedig 20 évesen is fasza!
Csoki srácok kellene kis segittség!
vette már le valaki xt kuplung oldali deknit?
mindegy hogyan rakom vissza vagy forgatni kell a berugo tengelyt hogy a dekompresszor a hejére menjen ?vagy mindegy hogyan áll mikor összerakom?
üdv.:Robi
pár helyen volt fent
mondjuk tt-ben nem vennék 20 éveset......
azok azért sokkal többet kaptak mint egy túraenduro
keresgélek hátha sikerül....
Tedd fel netre ,hogy cserélnéd,de akkor ne minden áron vállj meg ha fasza,mert jó motor ennyi idősen ritka!És szar ügy ha veszel egy olyat amire csak költesz meg szerelsz és esélytelen egy nagyobb motorozás,ezt kell átgondolni!
cserélném én de senki sem akarja
pedig pát tt tulajt megkörnyékeztem már
ilyen régi ténérével csak a megrögzött ténérések futkosnak túrázni (enyémre lehetne rendszámot rakatni olasz papiros)
eladni nem akarom, mert motor nélkül nem akarok lenni, mert utánna rittig nem találok nekemvaló tt-t
elkótyavetyélni még inkább nem akarom, mert nagyon jó gép
most voltam vele kicsit túrázni közel 200km földutakon
lett is olyan izomlázam alig tudok mozogni....
Miért nem cseréled le valami könnyebbre?Nem sikerál?
Annyit meg nem ér egy motor teszt
amikor meg te jársz erre akkor tenerezel
még azt sem mondom találkozzunk félúton
dunán nem kelnék át rendszám nélkül......
Oké,de énis mennék a tenere-vel
háát a akkor kicsit el lesz napolva a dolog
max ha arrafelé lesz rally akkor még beszélünk erről
141km,amúgy Várpalotán van a motor
merre laksz?
mert kipróbálnám mit tud egy 350es az én 140kilóm alatt....... már csak kíváncsiságból.....
de ha messze vagy kiskőröstől akkor tárgytalan
TT-t kell venni 350-est az az igazi motor!Ereje elegendőnek mondható,futóműve fasza,meg még jól is néz ki,és nem is nehéz!Próbáldd ki az enyém megtudod:D
eladó a motorom, 225 000 ft irányár. képek az adatlapomon yamaha dt125r a képek nem a mai állapotot tükrözik, mert már crossgumi van meg egy két apróság.... több mint 100000 ft lett ráköltve és ismétlem irányár. érdeklődni itt vagy telefonon 0620 479 0263 csere érdekel 250-350 ccm enduro. ja és a motornak vannak papírjai : vámpapír, adásvételi... részletek telon
nekem 600as van cimbinek 500as (ténéré)
de szakasztott ugyanaz kívülről
annyi látszik csak hogy nem 595ccm hanem 495ccm
súly minden ugyanaz

mondjuk meredeken felfelé haladva pont jó az orrnehéz
lefelé már fosatós....
Aha vhogy sejtettem hogy ez lesz a válasz, de sebaj majd túrázunk vele. És mennyivel nehezebb egy 500 mint egy 600-as? Van egyáltalán különbség?
hali,ha ugratni akarsz,akkor vegyél crosst,még csak ne is verseny endurot,az xt pedig enduro,amúgy a tt is orrnehéz,hidd el,én is próbálgattam az ugrást,de ezek nem erre valók
Hello!
Lenne egy olyan kérdésem hogy egy 350-es xt és egy 500-as között nagy a különbség súlyra ,mert pályán is szeretném használni ugratgatni meg hasonlók mer a 600-as orrnehéz nagyon és túl nehéz és most egy 500-as felé kacsingatok ,de még nem volt szerencsém kipróbálni.
3aj típus
forgali szerint
masse tara 255
masse complessiva 325
gépkönyv szerint
gewicht 185
gesamtgewicht 365
itt a legkevesebb is 185.....
buzi nehéz alig birom megemelni a hátulját....
a dt-t simán felemeltem
Heloka
nekem is xt-m van és kb 130-140 kg!van a faluba egy teneré majd megkérdezem a srácot hány kg az övé ! de a 180 nagyon sok szerintem anyi nem lehet!
Hogy ha arra kerül a sor a méh-be sokat adjanak érte,nyugi csak vicc volt
tank nélkül egész más
lehet bepróbálok egy műanyagtankot rá kíváncsiságból
Szerintem maga a váz nem sokban tér el, de a rajta lévő alkatrészek már igen: kipufogó, légszűrőház, idomok, műanyagtank, nincs műszerfal, és gondolom a többi alkatrész is le van könnyítve az XT-hez képest, mert versenyenduro. Nekem Xt600 van és kb140-150 kiló körül van. A TT600 szerintem 120-130 körül van. Azt nem tudom, hogy a tenere miért olyan nehéz