Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hali! én 180 centi vagyok, 80 kg nekem tökéletes terepre
ha rendesen karbantartották akkor nincs vele gond
ha vagy min.170cm és min 70 kg akkor jó az xt terepen is.
Nagyvas-ba van mindenhez szinte minden!

Amugy vélemény a 600xt-ről? sulyárol? terepezni hogy lehet a sulya miatt? mijen hamar romlik? stb,,,,,,?
Múltkor láttam a vaterán vagy a teszveszen már nem emlékszem xt váltót. Szerintem nézzél körül a vaterán meg teszveszen. Árra nem emlékszem. De van Csetényben bontó és Tarjánban is.
Helo
amugy nem tudja valaki hol lehet válto alkatrészeket beszerezni olcsón?ugy néz ki haldoklik a 3.am!még csak hangja van de jo lenne addig cserélni amig nem lesz nagyobb a baj!amugy ugy hallottam a harmadikat szereti megenni az xt ugy néz ki nekem beis jött!ja és légyszi yamaha boltot ne is mondjatok az itt van kb 10percnyire!ott nem akarom megkérdezni mivel mikor törtem a berugokarom gondoltam nem lehet olyan drága!hát tévedtem bementem azt mondták38 +posta!inkább vettem egyet 5ér használtan+posta
semmi baja !
Helllo
Küld engem nagyon érdekel!felvettelek (elvileg)!
A motor több mint 20éves,és valószínü elfáradt,meg nem is volt sokat használva,mert nagyon egyben van a vas,de remélem hiszem érzem,nem lesz több ilyen:)és akkor elválaszthatatlanok leszünk,csináltam egy videót a hangjáról,akit érdekel msn-en átküldöm mert jól harap,de ide nem töltöm fel mert állóhelyben gázrángatásd egy pár éves gyerkőc is megcsinálja!
hello? és mi volt az oka, nem tudod? csak kiváncsiságból
Kész van a motorom,2 fogaskerék ment szarrá benne,de már új fogaskerékkel és új olajjal ékeskedik:))És nagyon jó lett!Biztos nem mostanában adom el!
Hello! Köszi szépen a válaszokat! A lánccsere során még biztos lesz kérdésem, akkor majd msn-en megbeszéljük! Üdv:Balázs
szeva Balázs
a vzérmülánc cseréhez csak a szelepfedelet kell levenni meg a lentkereket!semmi extra szerszám nem kell hozzá csak egy imbuszkulcs!de a lenntkereket kicsit nehézkes leszz levenni!legalábbis a csavart meglazitani!
Láncba szerintem a d.i.d a legjobb az enyémbe is az van!
az összerakásnál meg majd szolj aztán mondom hogy hogyan kell a vezérlést beállitani!
valami problémád lenne msn en irj inkább azt sürübben nézem ugyis fenn vagyok nálad!
By.:Robi!
Üdv! Mint már korábban említettem, az XT600-n (43F) szeretném kicserélni a vezérműláncot. Lenne néhány kérdésem:
1. le kell venni a hengerfejet a vezérműlánc cseréhez vagy elég levenni a szelepfedelet?
2. a lendkeréklehúzón kívül kell valami spec. szerszám?
3. D.I.D. vezérműlánccal van valakinek tapasztalata?
Köszi a válaszokat!
havernak amikor vettük az 500ast akkor ünnepeltünk pár hétig utánna
igaz annak a karbantartását is bevállaltam, de utánna ismét ünnepeltünk
az is zörög leheletfinoman, de majd ha szétesik költünk rá
10w40es olajjal nekem is hangosabb volt mint most a 20w50essel
dugó meg tényleg nem csörgős hang inkább mélyebb hang mint a kolomp, skót generálnál csak a gyűrűt cserélik és kicsit mocorog a dugó
bemelegedés után kicsit tépkedni kell a gázt álló helyzetben és ha akkor sem füstöl jó az a motor
heloka
a hengertöl jövöhang nem csak szelep lehet!a dugo is zöröghet bár az inkább kopog !ha ez áll fenn akkor viszont füstölnie is kell!a kompressziot nem veszed észre hogy kissebb!de az is lehet hogy a vazérmütengelyen a szelephimba emelö kupok kopottak ez lényegtelen ha csak enyi baja van akkor nagyon jol jártál!akármi a baja 50 rongyba megáll!azt nem mondom hogy vedd meg ez a te döntésed!de legyen szerencséd ha mégis vásárlásra adod a fejed
By.:Robi
Ez jó duma:)Sokba kerül a marhapörkölt,meg egy ládasör egy vezérlés állításért nem de?
hallod testvér!
eljössz értem, megnézzük a motort útközben megállunk itt-ott ( mivel meghívsz pár marhapörköltre )
aztán beállítjuk a szelepeket, megiszunk egy láda sört és örülünk a motorodnak
egy komplett vezérlés és szelepcsere szerintem max 50 lé (már ha nem a szelepek zörögnek) ennyit a dt-re is rátolsz pár év alatt ha forgatod.....
Markolatot kapsz rá egy ezresért,meg dt-re is annyi,szoval az alkatrészek ára ugyanannyi!Apáám veled valami nem klappol,mindenhol ezt kérdezed,meg már itt is másodszor!Cseréldd el a fa**ba,vagy ne cseréld rajtad áll,de mi se írunk le valamit 5x!
sziasztok szerintetek megérné a csere yamaha dt125r-ről tt350r-re cserélni. att versenyendúró, sportkipuff van rajta... ki van cserélve valami berúgóríg vagy mi a fene ami bemegy a motorba... de valami zörög a hengerfejnél egy kicsit. amikor a gázt húzza akkor meg nem annyira hallani... de kompresszió van meg amúgy minden jó rajta, hátul dobfék,m szerintetek milyen és mennyi a TT-hez az alkatrész?
szelephézag miatt elég kicsit ciripel
ha kicsit érdekel a dolog ott helyben beállítod
max egy óra melő volt nekem, pedig nálam tankot levenni macerás....
akkor tuti ki lehet zárni ezt
tapasztalat szerint inkább csökken a hézag használat során
De elötte faszán müködött,egyről a kettőre ment szarrá!
Szeva,passz nem tudom pontosan,elindultam 1-es aztán fel 2,aztán krrrr de nem hajtottam meg a kereket..Gondolom 2.sebesség fogaskereke lehet belül szétmenve/szétkopva,így hát visszavittem akitől vettem ,hogy csinálják meg,hát szopás de ez van..Azt mondta felelősséget vállal rá!Remélem hamarosan jó lesz,bár nem sürgetem örülök ,hogy megcsinálja!
Martin!Mi lett a baja a TTnek?
el ne kapkodd a vételt(ez a TT legalább fél éve fönn van),ezekre a motorokra mindig azt mondják,hogy szelep,ha fingjuk sincs mi baja,lehet csapszeg is,ha a tehetetlensége miatt kopog alapjáraton jobban,ha megveszed sokat alkudj,pl 600 nál a teljes motorgenerál kb 80-100e Ft.
hali,milyen olaj van a telóban? vsz 10es,tegyél bele 15w-s motorolajat,én is azt tette a TTbe,levegő nélkül is jó feszes. a mennyiségen ne változtass nagyon
sziasztok nekem van egy dt-m és egy csere előtt állok yamaha tt350r versenyenduro. De valami csörög a hengerfejnél de nincs semmi baja, van kompresszió, új hátsógumi jó felfüggesztések, nincs különösebb baja, de ez a kopogás mi lehet, ja és ha húzza a gázt akkor nem kopog annyira. azt mondja nem tudja mi lehet, szerinte szelepbeállítás... kérlek írjatok valamit