Segítséget szeretnék kérni abban, hogy van 1 yamaha TT350 es motorom és karburátor tuningot szeretnék bele, de a Dynojet cég már nem gyárt hozzá. TUdnátok valami más céget vagy valami megoldást mondani?
köszi
az olajra én is valami ilyesmit gondolotam !
de az első telovalnem az a problémám hogy nem tudom hogy hogyan kéne levegőt juttatni bele!hanem akármilyen pumpával próbálkozok ha benzinkuton ha ithon vagy komprasszorral nem tudom felfujni mert tul kicsi az a kiállo szar és nem éri el a pumpának a pöcke a szelep pöckét !tehát nem tud beleszivárogni a levegö!
erre mondjon nekem valamit mert igy szar motorozni vele semmi levegö nincs benne már igy vettem!
köszi
By.:Robi
én szerintem ha fogy az olaj,annak nyoma van,vagy valahol elszivárog vagy elég.ha nem szivárog és a kipuff is szép száraz,akkor csak minimális olaj fogy,nekem is össze vissza van a tartályban
Viszont valaki cserélt már Fö Fuvokát TT-ben?mert nekem most az lesz és plussz 5lovat tesz rá a 48-ra még meg nagyobb fogyasztás vmivel.Hogy mennyire érezhetö ez?
Meg irná vki?
Én az elsö telokba ugy szoktam levegöt varázsolni hogy kormány le,levegöméfö rá a szelepekre és meg mutassa hogy mennyi van a két teloba és ki egyelitem a nyomást vagy épp engedek belölle,
Az olaj meg ugy van ahogy irta lejebb az Ur :)
Járatni kell bö 10perc és a szivatyu fel nyomja a tartájba az olajat ha viszont akkor sem történik meg akkor olajcsere és teli önteni olajal.
Ha hig azolajad akkor vissza csurog az összes a blokk ba ha sürübet használsz amit én is akkor nem fog vissza folyni,
Nekem is volt ilyen elejinte még a TT-nél is de nem szabad utánna önteni csak akkor ha tényleg nem nyomja fel a szivatyu még 10perc után sem.
Ha száraz karteles akkor... DRZ-nél úgy ellenőrzöd. hogy 3 percig járatod, leállítod, három percet vársz és utána nézed. Ha sokáig áll a motor, akkor visszacsurog a kartellba az olaj és akkor hiába nézed a vázba a szintet...
hali
lenne kettő kérdésem
1,hogyan lehet levegőt juttatni az xt első telójába ugyanis olyan rövid mint állat !mármint a szelep!és nem nyomja be a pum
2,hogy lehet az hogy haveroméknál néztem egy olajszintet a nivopálca vége ért csak bele épphogy az olajba pedig be is tekertem belenéztem a tartájba épphogy volt benne valami!
hazamentem mondom ontök bele kicsit akkor meg fullon volt!
hova tünik az olaj és hogyan jön visza szinte varázsszóra
valaki magyarázza már meg nekem!
előre is kösz
remélem mindkettöre kapok választ
by.:Robi
így már én is jártam
egy kicsike ugratóra mentem fel gázt húztam és felemelkedett mert a gyep megfogta a kereket nem kapart ki
kerítés mellett 20 centire egyensúlyozhattam vagy másfél métert mire letettem az elejét
akkor még a dt-hez voltam beállítva
basszus ma majdnem eldobott a vas!
meg akartam fordulni azt kicsi volt a hely gondoltam rugatok egy félkört!
hát ja megtapadt aztán kiált egykerékre alig tudtam megfogni!
de sikrerült!még szerencse hogy érzékeny a kuplungom!
xD
kösz balaázs!
de már délelött rávettem magam és aláfeküdtem!
hátul alul a kibaszott lemez ami az olajcsövet védi annak a széle kicsit kikoptatta a blokkot azért mozdolt kicsit de kijjebb görbitettem a blokktartót és bepaziriztam a blokk meg a taró közé egy alátétetet és megtéptem a csavart!
ugy áll mint katiba a gyerek!
de azért köszi!
by.:Robi
Balázs légyszi nézd meg nekem hogy az xt ben mozoghat e a blokk!meg van tépve az öszes csavar a blokk nem törött méis mocorog benne!ugy tudod legkönyebben megnézni ha két ujjal megfogod a láncot meg a villát és nyomod egymás fele!
előre is köszönöm
Robi
Segítséget szeretnék kérni abban, hogy van 1 yamaha TT350 es motorom és karburátor tuningot szeretnék bele, de a Dynojet cég már nem gyárt hozzá. TUdnátok valami más céget vagy valami megoldást mondani?
Hálás lennék.
köszi