Nem volt az sz@r szerintem,csak már tényleg eljárt felette az idő,én csak azért adtam volna el legfeljebb,mert féltem volna,hogy nincs alkatrész hozzá...De ezek szerint volt! Én azt mondom jobban jártál ezzel,ha nem is megy úgy,csak újabb,kevesebbet fogyaszt,nem kell drága 2T olaj,szebb hang,igénytelenebb(jó értelemben)!
Milyen meglepő,motorkatalogus.húú,amúgy a dt 80 is nagyonjó motor,elmenni mindenhova,mindenhol elmegy,de azért az ember ne várjon nagy csodát tőle,de elég sokmindenre használható,a TT meg mindenre
Én is filóztam,hogy töröljem magam vagy ne!De inkább nem többet ér 5 jó haver ,mint 50 "babettagumifüstölő" nyomoronc...Ez az én véleményem,az SM azt is elintézhetné ,hogy galéria alatt is lehessen hsz-t törölni és akkor minden HAPPY lenne..
Én is legyengélhetném a TT-t,de minek ha még ezzel sem tudok koppon menni ugy ahogy lehet vele,EZ OLAJHŰTÉSES!Mint mindegyik 4T,XR400R is hasonló!A CR-el is jó volt menni az olyan ugrás volt egy gáz,akármelyik sebesség akárhol,rug,de már régi volt aztán olyan semmilyen nem volt,inkább mondhatni SZAR,,aztán de azt nem is azért vettem hogy hú cr480 20 évig jó lesz...Örülök,hogy elment ennyiért!
Részemről lezárom! Lehet nem is kellett volna fölvetetnem! Sok ismerősöm azért nem is regisztrál az oldalra,mert látja mi megy itt! Mindenki előbb utóbb a másikat basztatja,szemétkedik stb...Ha videót,képet raksz,lehordják mindennek,bezzeg a főleszólók,nem raknak föl semmit!
Felénk van jópár rendőr és innen van hogy bejárok a városba 12km,ezt úton kell megtennem,azért is kell ez,mert ebbe tényleg aránytalanul kicsi blokk van a vázhoz mérten,elhiszik a dumát! Am az újabb 125 dt-k sem sokkal mennek jobban ennek a végsebességéig(nem az ilyen kasztnisok hanem az újabbak)! Unatkozni tényleg lehet rajta,ezért az okért nem is szeretek úton menni,habár nagyobb motorokkal úton is élvezetes. Ezért megyek sokszor ezzel taktikásabb részeken,ahol tud egy kis örömöt szerezni,ott már azért 60-70-80es tempó élvezetes !Nem azért,hogy magamat dicsőítsem,félre ne érts,de felénk vannak olyanok,akik tényleg "legyengéllik" még a 25-30 lovas motorokat is(nekik nagyobb van),közbe meg komolyabb terepen(de nem hegyeknek fölfele) nem tudnak utánnam jönni (nem mernek),akk minek az ilyeneknek nagyobb motor! Ja és a tt a léghűtés ellenére nekem is tetszik,azért is néztem a fórumot,bár a tt-r jobban bejön kinézetileg! Valóbban mindenki ír hülyeségeket,de csak azért szóltam bele,mert ha valaki ezeket nézni,mert vásárlás előtt áll,akk azért nehogy azt gondolja,hogy jobb a 350es,bár terepre tényleg elég!
Nagyon sokat motoroztam olyan dt-kel mint a tied,2db olyan lila-feketét is probálta patika állapot kívül belül,de eléggé unatkozik rajt az ember!Én Cagiva Elefant-ot használtam arra a célra amire te a dt-t,iszonyúan ronda,de különból megy mint egy 125-ös dt! Amúgy én nem bujkálok menekülök a rendőrök elöl,maximum nem megyek annyira higgadtan,de simán meglehet lépni,nem kell ebböl problémát csinálni!Bár nem arrol van szó ,hogy nem kapnak el,ezért útra nem is megyek ki,övék az út enyém a terep..
Megmondom,neked,akkor én ezentul semmit sehova nem mondom meg ,hogy mi mennyi merre hány méter!Én 14 éves korom óta teszem félre a pénzem,és kissebb munkákat elvállalok,és most jól jött ki a lépés ,hogy egy ilyet tudjak venni,600-ast is vehettem volna mert volt a srácnál,de nekem valahogy a 350 jobbnak tűnt,nekem nem kéne 400ccm-nél nagyobb motor...És benzin szted miből van?napi 300ft-ét kapok kaja pénzt,abbol valamikor,egy 200-ast megtudok tartani napi,és az hétvégére egy ezres,meg laptopokat javítgatok,apám a mai napig nem tudja ,hogy megvettem a TT-t ,mert azt mondta volna ,hogy nem kell még,várjak vele,magyarul nem engedi ,hogy motorozzak,fater külföldön dolgozik,és eléggé olyan izéhangulatember..és hát így van motorom,azért baszom fel az agyamat,mikor sok kis szar alak azt mondja nekem,hogy apuci alád tette a motort,ha én apucim alám tenné akkor bízz benne Újjabb fajta DR-Z,EXC,WR-el járnék,amit elfelejthetek,azt mondta tennem is kell nekem hogy kapjak valamit..Teszek magamért,és megveszem magam,és ha esetleg ugyadódik itt van egy kis pénz motorhoz,vagy vlami,azt mondom köszi nem kell,eddig nem kaptam amikor jó lett volna most se kell,ugyhogy így van meg a motorra a lové,már nagyon régóta vártam ,hogy EZT megvehessem,mert ennyi pénzért számomra ez a legeslegjobb,ami nekem kell,és jóhogy istenítem!És aki ezt mondta az Viktorka volt,hát nézdd meg az adatlapját,érzékelni ,fogsz egy-két dolgot, a ktm-ről, ez az isten húú stb.. Úgy ,hogy VEGYE BEEE! ,Én nem akarok veled,vitázni,ellenkezni stb. Értelmét nem látom,ha hülyeséget írtam ,kritikákat elfogadom,úgy látom nagyon sokat kell még fejlődnömÚgy ,hogy inkább légyszi ne!
Egyébként nem akarok rendszám nélküli motorral a rendőrök elől sem menekülni,sem bujkálni...Rendszámos normális enduro meg nincs 6-7-800 000alatt,ezért is marad ez 1enlőre, már remélhetőleg nem hosszú időre! Bár tudjuk ez sem törvényes,de mindenki tudja,hogy még az elhihető kategória! Amúgy a 160as sebességet,elmagyaráztam mért írtam,160al nincs az az elvetemült ,aki taktikásabb,komolyabb terepen tudna menni erdőben! Tehát nem ezért írtam!
Tipikus gyerekes tett,ami az utolsó mondatodban hangzott! Ezzel arra célzol,hogy akinek kissebb motorja van,az nem is ért hozzá! Ez nagy tévedés! Nekem jelenleg tanulmányaim mellet ez a leg célszerűbb(fenntartás,üzemeltetés stb...),nem vagyok abban a helyzetben,hogy motort vegyenek nekem,mert nem támogatják ezt az ötletet,magyarul nem szeretik ha motorozok,másrészt pénzt meg nem kérek rá! Egyébként a háznál nem 1 motor van és van bizony az általad magasztalt 32le nél is nagyobb! 23kw okos legény,mióta 37 hp az pontosan 31-32hp 1,36 al kell szorozni,ha ezt sem tudod akkor mit akarsz?! Gyár is ezt adja meg!Továbbá,sokaknak meg van a vélemény 1hangúan rólad,na mind 1 ez nem ide tartozik! Ha megfigyelted,azt írtam a 350 is elég,pláne egy "amatőrnek"! 600 as mindenben jobb,1edül a súlyában nem,de azt egy hozzád hasonló nem igen veszi észre! Az meg hogy jobb valamikor a kissebb nyomaték stb...Ez így igaz,viszont ez megoldozz kissebb csuklómozdulat...Viszont én arra tértem ki,hogy ennyire védted hébe,hóba,hogy így fürgébb meg úgy...Hogy ez nagy tévedésed,mert nem az és másokat vezetsz férre ezzel,hogy így állítod be!
A tt350 23,00kw van a forgalmiba írva!Nem értem mit tartasz akkora hülyeségnek.....Ha mondjuk fák között mész felfele,akkor azt mondd már el minek oda 600?Nagyobb nyomatékot kezelni fárasztóbb menni vele,és egy 350-essel is ugyanazt meglehet tenni,és könnyebb is,nem tudsz fölfele 160-al menni...Ugyhogy ne magyarázd már be nekem ,hogy a 600-as mindentéren jobb..Én 350-est azért vettem mert kezelhetőbb számomra,mint egy 600-as berugni is könnyebb,nagyon fasza állapotban van felújítás óta alig ha ment egy tank benzint..De veled nem klappol valami..Én inkább technikásabb terepen használom a motort..Oda aztán kell ám erő 6000ccm ahogy te írtad más egyéb?Piszkálj még a forgalmit,probálgatom berakni,se szkenner nem az igazi,lehet fénykép lesz belőle,csak nem igazán látható de megoldom!Miért nem cseréled le a 80-ast te szomorű szamuráj?
Tehát,hogy csaknem úgy megy meg ilyenek,már nem tudom miket írtál..Nézd meg azonos hosszúságú áttétellel és nem fogod ezt mondani! Az a 10kg versenyzők,komolyabb pilóták számára biztosan nagyon szembetűnő,de egy mezei enduros sztem nem igazán veszi észre! Egyébként semmi gond a 350el,aki ki tudja komolyabb terepen motorozni,grat hozzá !
Martins Te olyan sok hülyeséget tudsz összehordani,már bocs hogy közbeszólok! Amikor föltetted a tt -d képeit,páran be is szólogattak stb...Nem akartam ott közbeszólni,ne érjen annyi kritika és ne lássák annyien az egyoldalú véleményt rólad! Egyetértek azokkal akik azt állítják,mindig az a legjobba,mid jelenleg van,ez sztem az idő elteltével elmúlik,ha kicsit idősebb leszel! Pár adat: TT350 32 hp 7000rpm-en, 28Nm 6000rpm-en,114 kg(száraz súly), TT 600 45hp 6500rpm-en, 50Nm 5500rpm-en és 124 kg(száraz súly)! Pörgősebb,istenem azért pörgősebb,mert gyengébb és forgatni kell,6000 lomhább nem lomhább az,csak nem kell forgatni! Volt szerencsém 350 és 600ast is próbáni,összehasonlíthatatlan a 2ő! Ja egyébként 2db 350 van itt 120km/h nál mint a szög megállnak(persze jóval többre is képesek,de nem erre lettek tervezve),600as tt ből igaz egy van,de az xt és a tt gyujtása más,tudtommal a blokkja megegyezik,ezek 150-160km/h-t tudnak,na ezt csak azért írtam,mivel jóval rövidebb a 350 áttétele nem sokban marad el a 600astól,viszont közel azonos hosszúságú áttételnél,elég nagy külömbség van! Nem tudom honnan veszed az adatokat stb...De tévesek,az xr amihez írtál, a srácot személyesen ismerem 34hp gyárilag és no fojtás,hacsak a dobban lévő 2 csavarral kivehető "sípot" nem gondolod annak,ami aztán nem igen javít a teljesítményen,legfeljebb akusztikailag,fogyasztásban(nagy hang = hiedelem,hogy állatul megy)! TT 350ről azt a 37hp-t sem tudom honnan vettem,szívesen megnézném a forgalmid belinkelt másolatát...Ha az annyit tudna még mindig gyártanák,hisz jóval újabb és némileg nagyon hengerűrtartalmú motorok mint pl drz tudnak csaknem ennyit s 40,e 49!
órát meg lehet nézni egy szöggel vagy a bowden másik felét megpördíteni
az alja bonyolultabb nekem bele volt rohadva a bowden
szét kellett szedni kifúrni a bowden maradékát majd kalapálni bele egy új négyszögprofilt
bontóban 5 pénz lett volna +posta ezért küzd az ember pár órát
ha összerakom lesz kép mert most darabokban van a ténéré ezt-azt csereberélek
az alja bonyolultabb nekem bele volt rohadva a bowden
szét kellett szedni kifúrni a bowden maradékát majd kalapálni bele egy új négyszögprofilt
bontóban 5 pénz lett volna +posta ezért küzd az ember pár órát
ha összerakom lesz kép mert most darabokban van a ténéré ezt-azt csereberélek