Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát valamit valamiért(200kg, ha nehéz terepre nem is,de máshová simán jó), régen amikor írtad,hogy cseréltél,azt hittem valami ramaty állapotút adtak a dt ért cserébe,de látom nem! Ritka az ilyen eset...Szerencséd volt,pont jó időben,jó helyen...
jó a gép bontatlan blokkal ,frankón indul nem füstöl
amikor vettem elég bénán indult, de egy karbi takarítás és szelephézag állítás után szinte pöccre indul
egy ami nem tetszik benne hogy majd 200 kiló
sárosabb részeken igen okosan kell menni, kimegy az eleje nincs az az izmos láb ami kitartja.........
dőltem már fel vele 2x is szinte álló helyzetben pont emiatt
Szép motorok,mit szóltok ehhez a képhez? Dakar 1985.
Egész szép állapotú,megérte simán a csere!
első enyém másik a cimbi gépe
Mikora a géped,na dobj már egy két képet:),jó az szétszedve is vagy akárhogy csak nyomjaaad:)
Hát én 59-60kg vagyok most,de nem okoz problémát egy 600-as kezelése:)Gondolkodni kell nem erőlködi
ekkora gépekhez kell súly
haver 60 kilójával arrébb sem bírja tenni a gépet
660as sem sokkal izmosabb
sőt a 750es sem annyival mint amennyivel többet eszik
igazság szerint elcserélném az xt-t egy tt-re mert a tt sokkal könnyebb
szar utakon jobb lenne egy könyebb mocika
csak még nem találtam megfelelő cserealanyt
190cm és 140kg?Az igen..Akkor neked valo a 660-as xt,kissebbet semmikép ne vegyél:),Biztos hatalmas lehetsz
Az már két átlagos ember súlya,olyan mintha, valaki mindig 2 személlyel járna,kis ccm-es motorok azt as plusz súlyt nagyon észreveszik...
én meg 190 és 140
80as dt csak nyöszörgött alattam.......
Én szerintem ami most ez helyett kellene talán az egy Ktm EXC200! Kezelhető 250-essel mentem sokat,eljárkálni ellehet,de falatmászni már sok,125 meg kevés meg azt üvöétetni,meg a 200-as könnyű is!De 4t 350-el eljátszadozom egy darabig
bejelöltelek,de sok kép nincs ám fönn.Én amúgy 178 cm vagyok és 73 kg,de a 600as még így is nagy
Látom van myvip-ed jelölj már be!Kiváncsi vagyok jobban arra a 600-asra, "Darida Martin"
Ja,hát ez ilyen,de én 350-est vettem 58kg,és 165cm..sztem én ezzel tudok úgy menni mint egy 600-assal,mert még valamilyen szinten kezdő és a haladó között vagyok
Így van!
sziasztok!majd én megmondom melyik TT a jobb és miben most viccen kívül nekem annyira a szívemhez nőtt a 600as,hogy nem adom el,pedig enduropályán és évente 1-2 versenyen használom,tehát jobb lenne a 350-es és lesz is,ha összejön a lóvé és akkor majd írok egy részletes összehasonlítást.Biztos sokat számít a kisebb súly és az alacsonyabb üléspoz.Lehet 600assal is nagyon gyorsan menni enduropályán,csak korrigálni nehezebb vele.
fene tudja, de nekem nagyon bejött a 600as
nem is cserélném kisebbre
a 600as már 2ezres fordulattól iszonyatosat húz
2.ban 3.ban igencsak markolni kell a kormányt, főleg ha valami réten megyek ahol kapaszkodik rendesen a gumi
homokúton még 4.ben is dobálja a homokot egy-egy kövérebb gázhúzáskor
azért ez egy bő 20éves géptől igencsak jó.......
Jó kis oldal,kösz,bár az is lehet ,hogy hasraütés szerűen vannak beirkálva,nem tudni,vagy kivannak számolva
Most megnéztem itt,hogy nehogy hülyeséget írjak,fejből nem tudom mi mennyi le,meg mekkora a nyomaték stb...Am ezek is hülyeségek,van ami gyengébb adat szerint,közbe meg valamihez viszonyítva gyakorlatban erősebb holott papír szerint az az erősebb stb...!
Hát kinek a pap kinek a papné...Van egy jobb oldal itt több adat van,azt nézem,hogy megadott 1/4 mérföldön(400méteren) 600as enduro vasak 14-15sec között teljesítik,aztán a 125ös rx,dt vagy akár mi,csak pár: 1,2 sec el rosszabbak! Itt a link:
http://www.motorcyclespecs.co....
Bár egy két ellentmondás ott is fellelhető!
Ott vannak az adatok,csak gonolom néha azt csekkolod
Arra mondom ,hogy szar ,hogy ha nem jön be,alkatrész van hozzá,csak megfelelő helyen kell keresni,és nem mindig a saját cuccát kell beletenni,de mindent meglehet oldani!Én találtam hozzá amit kellett mindent,még többet is,de az a szerencséhez hasonló dolog volt,úgyhogy mondhatni ,hogy nincs hozzá!Öreg volt,ha esetleg valami nem klappol rugdoshatta az ember mint a hülyegyerek ,lendkerék esztergálás kellett neki mert az előzö tulajnál elnyalta az éket és karcos volt,nagyobbra esztergáltatta a marha,aztán 2hete leesett róla az egyik vasdarab,letörte a lendkerék szélét,összekúrta az alaplap sarkait ,de aztán kifúrtam a lendkereket egy csavarral felfogattam a vasat,aztán a mágnes darabot vissza ragasztottam 2komponensűvel,aztán az alaplap sarkait kalapács és fogóval vissza egyengedtem,és elég fasza lett,mondhatom azt ,hogy egészségesebb szikra lett!És tartósra csináltam meg,mondhatni,még a kuplungot kellett volna megcsinálni rajta meg megnézni a váltótengelyt 2-est nehezen vette,pöcröf indult,új dugó csapágyak blabla,Aztán jó motor volt/van/lesz az de én valahogy fintorogva ültem rá