Hát valamit valamiért(200kg, ha nehéz terepre nem is,de máshová simán jó), régen amikor írtad,hogy cseréltél,azt hittem valami ramaty állapotút adtak a dt ért cserébe,de látom nem! Ritka az ilyen eset...Szerencséd volt,pont jó időben,jó helyen...
jó a gép bontatlan blokkal ,frankón indul nem füstöl
amikor vettem elég bénán indult, de egy karbi takarítás és szelephézag állítás után szinte pöccre indul
egy ami nem tetszik benne hogy majd 200 kiló
sárosabb részeken igen okosan kell menni, kimegy az eleje nincs az az izmos láb ami kitartja.........
dőltem már fel vele 2x is szinte álló helyzetben pont emiatt
660as sem sokkal izmosabb
sőt a 750es sem annyival mint amennyivel többet eszik
igazság szerint elcserélném az xt-t egy tt-re mert a tt sokkal könnyebb
szar utakon jobb lenne egy könyebb mocika
csak még nem találtam megfelelő cserealanyt
Én szerintem ami most ez helyett kellene talán az egy Ktm EXC200! Kezelhető 250-essel mentem sokat,eljárkálni ellehet,de falatmászni már sok,125 meg kevés meg azt üvöétetni,meg a 200-as könnyű is!De 4t 350-el eljátszadozom egy darabig
Ja,hát ez ilyen,de én 350-est vettem 58kg,és 165cm..sztem én ezzel tudok úgy menni mint egy 600-assal,mert még valamilyen szinten kezdő és a haladó között vagyok
sziasztok!majd én megmondom melyik TT a jobb és miben most viccen kívül nekem annyira a szívemhez nőtt a 600as,hogy nem adom el,pedig enduropályán és évente 1-2 versenyen használom,tehát jobb lenne a 350-es és lesz is,ha összejön a lóvé és akkor majd írok egy részletes összehasonlítást.Biztos sokat számít a kisebb súly és az alacsonyabb üléspoz.Lehet 600assal is nagyon gyorsan menni enduropályán,csak korrigálni nehezebb vele.
fene tudja, de nekem nagyon bejött a 600as
nem is cserélném kisebbre
a 600as már 2ezres fordulattól iszonyatosat húz
2.ban 3.ban igencsak markolni kell a kormányt, főleg ha valami réten megyek ahol kapaszkodik rendesen a gumi
homokúton még 4.ben is dobálja a homokot egy-egy kövérebb gázhúzáskor
azért ez egy bő 20éves géptől igencsak jó.......
Most megnéztem itt,hogy nehogy hülyeséget írjak,fejből nem tudom mi mennyi le,meg mekkora a nyomaték stb...Am ezek is hülyeségek,van ami gyengébb adat szerint,közbe meg valamihez viszonyítva gyakorlatban erősebb holott papír szerint az az erősebb stb...!
Hát kinek a pap kinek a papné...Van egy jobb oldal itt több adat van,azt nézem,hogy megadott 1/4 mérföldön(400méteren) 600as enduro vasak 14-15sec között teljesítik,aztán a 125ös rx,dt vagy akár mi,csak pár: 1,2 sec el rosszabbak! Itt a link: http://www.motorcyclespecs.co....
Arra mondom ,hogy szar ,hogy ha nem jön be,alkatrész van hozzá,csak megfelelő helyen kell keresni,és nem mindig a saját cuccát kell beletenni,de mindent meglehet oldani!Én találtam hozzá amit kellett mindent,még többet is,de az a szerencséhez hasonló dolog volt,úgyhogy mondhatni ,hogy nincs hozzá!Öreg volt,ha esetleg valami nem klappol rugdoshatta az ember mint a hülyegyerek ,lendkerék esztergálás kellett neki mert az előzö tulajnál elnyalta az éket és karcos volt,nagyobbra esztergáltatta a marha,aztán 2hete leesett róla az egyik vasdarab,letörte a lendkerék szélét,összekúrta az alaplap sarkait ,de aztán kifúrtam a lendkereket egy csavarral felfogattam a vasat,aztán a mágnes darabot vissza ragasztottam 2komponensűvel,aztán az alaplap sarkait kalapács és fogóval vissza egyengedtem,és elég fasza lett,mondhatom azt ,hogy egészségesebb szikra lett!És tartósra csináltam meg,mondhatni,még a kuplungot kellett volna megcsinálni rajta meg megnézni a váltótengelyt 2-est nehezen vette,pöcröf indult,új dugó csapágyak blabla,Aztán jó motor volt/van/lesz az de én valahogy fintorogva ültem rá
amikor vettem elég bénán indult, de egy karbi takarítás és szelephézag állítás után szinte pöccre indul
egy ami nem tetszik benne hogy majd 200 kiló
sárosabb részeken igen okosan kell menni, kimegy az eleje nincs az az izmos láb ami kitartja.........
dőltem már fel vele 2x is szinte álló helyzetben pont emiatt
haver 60 kilójával arrébb sem bírja tenni a gépet
sőt a 750es sem annyival mint amennyivel többet eszik
igazság szerint elcserélném az xt-t egy tt-re mert a tt sokkal könnyebb
szar utakon jobb lenne egy könyebb mocika
csak még nem találtam megfelelő cserealanyt
80as dt csak nyöszörgött alattam.......
nem is cserélném kisebbre
a 600as már 2ezres fordulattól iszonyatosat húz
2.ban 3.ban igencsak markolni kell a kormányt, főleg ha valami réten megyek ahol kapaszkodik rendesen a gumi
homokúton még 4.ben is dobálja a homokot egy-egy kövérebb gázhúzáskor
azért ez egy bő 20éves géptől igencsak jó.......
http://www.motorcyclespecs.co....