ha megvan és ép a külső rész, akkor csak a belét kell méretre vágni kicsit négyzetesre köszörülni és kész
ha szar a külső is akkor le kell szedni a csatlakozó elemeket és rápakolni egy megegyező vastagságúra
én wartburg spirált alakítottam át
350-est megszösszíntem, a berúgókart ,új dugó van benn és már jár is,Csak az 550-es xt-met azt a szutykot kellett rugdosni mert főtengelyes volt,ez a TT nagyon zsír
Vasárnap vettem,a motort és csak motoroztam egy 2órát,azt tudtam ,hogy a kmh óra nem jó de azt ,hogy spirál van e benn,azt nem néztem meg:D,ez így nagyon durva tudom:D,De srác azt mondta néz otthon spirált,de nem talált,de sztem nincs benn spirál! ,Tegyél TT600 gyújtást a teneré-re aztán az is bedurvul,vagyis én azt tenném!Ez a TT-n dob 5le-t,akkor a sima TT gyújtás is dob az XT-n,hát akkor ez mennyit dobna rajt,bár nem kell elhinni mindent amit mondanak,probáldd lealkudni 20ezerre,30picit sok! ITT a Tuning Gyuszi:)
meg sincs a spirál, vagy csak szakadt?
mert ha a végei megvannak egy wartburg spirált be lehet szerkeszteni
én 2 sörért szereztem egyet bontóból
de a bolti ár is 2500 körüli
én nem versenyzek, ezért pont az tetszik a 600asban, hogy nagyon nyomatékos, 2500-4000 fordulatok között használom laza motorozgatásokra
tt-vel lehet kicsit jobban vadulnék de evvel a böszme ténérével nyugisabban mászkálok
Hát úgy érzed gyengébbnek,hogy a 600-asnál nagyobb a nyomaték,de nem sokkal,de lomhább is mivel nem forog annyit!Mondjuk ha mindegyikkel mész olyan alapjáraton 3.-ban a 600-as könnyebben kiáll kerékre..Erőre is több egy picit.De én azért vettem 350-est,jobban pörgethető,és jóval fürgébb,versenyre mondjuk sokkal jobb,ehhez képest a 600-as fel röfög az emelkedőn ,de annak nem jó érzés húzni,mert nem annyira irányítható mint a 350-es.Nekem az 550-es xt-m elég jó volt,sztem többet ér miint pl egy 1988-as XT600,Mert ugye az 550-essel,1982-be 6 napos enduro versenyt nyertek,550-esnek máshol volt a súlypontja,amint mondtam picit jobban lehet vele egykerekezni..De a 350-essel saját magamat körbemotorozom,ha 600-ason ülnék..Lényeg a lényeg én sokkal dinamikusabban kezelem a 350-est,most hát én ezért a véleményemért is faszoltam,egy kis tapasztalatlan csíra 125-ös pegasos beszolt,hogy hogy gyorsabb egy 350-es a 600-asnál,én ilyet nem mondtam hanem csak a 350-essel sajátmagamra ráverek egy technikás erdős részen,és 36,8le van nekem a forgalmiban,teljesen gyári a 350-esem,nekem annyira bevállt hogy semmiért nem adnám oda,maximum egy jóval újjabb XR400-ért,Mert nagyon kezes gép,tanulomotor-nak kicsit erősebb,de mivel márt volt mindenféle motorom,meg elég sok motorral mentem,ezt ki tudom használni!Mindeki olyat vegyen amilyet akar.. Nincs vkinen km/h spirálja hozzá? MSN: martins@citromail.hu ,Itt a felmerülő kérdésekre válaszolok!Én a motoromat itt vettem,ajánlom mindenkinek,mert itt csaj ó motort adnak a kezedbe!Azt garantálom,és garanciát is vállalnak rá,és ha náluk vásárolsz,kapsz kedvezményt olajakra kiegészítőkre stb. ITT!
az 500as xt nem megy úgy mint a 600as (kb egyforma állapotúak)
nem sok a különbség, de megérezni
350es még nem volt alattam de szerintem sokkal "gyengébb"
néha csereberélünk haverral de fura az 500as a 600as után
Ez igaz! Amikor én is mentem motorokat nézni, mindegyik tulajt megkértem, hogy hagyja hidegen a motort. Ettől függetlenül az egyik XT-s srác motorral jött elém a faluban, hogy elkalauzoljon hozzájuk...
A TT gazdája nem volt hang, februárban frissen tolta ki a gépet a jégverem garázsból. Mondjuk fél órát kellet élesztgetni, hogy beinduljon, de ennek mint később kiderült más oka is volt (szívató furat el volt tömődve). De értékeltem a korrektségét.
Persze ha most kimennék nem ilyen állapotba lenne mint a képeken! Azért most picit piszkosabb!Én se bántam meg egyáltalán már viszonylag régóta itt van nálam és komoly gondom nem volt vele egyáltalán!Én is Xt-n gondolkodtam de TT sztem sokkal jobb!Meg nekem ez a gép rögtön robogo után következett de ugy hogy előtte nem volt váltos sőt nem is mentem még váltossal ugyhogy nekem hatalmas élmény egy ilyen gép!
ilyen motorokat mindig beindítják eladás előtt.....
esetleg egy tipp:
meg kell beszélni egy motornézést délutánra feltétlen vasárnap
aztán reggel 7kor már ott állsz a kapuban és tolod a csengőt 1000el
valószínűleg bosszús lesz de tuti állt a gép legalább állt minimum 1 éjszakát........
Szia! Köszönöm! Élőben azért elég ütött-kopott, de jól szolgál. Nem bántam meg, hogy annak idején XT helyett TT-t vettem, bár azok is jó gépek, de terepre a TT alkalmasabb. Tiédről van kép valahol?
ha szar a külső is akkor le kell szedni a csatlakozó elemeket és rápakolni egy megegyező vastagságúra
én wartburg spirált alakítottam át