motorra szerintem tökmindegy
épp nem tudtak legendet hozni azért lett a vista
iránytű meg magasságmérő nem kell az alföldi pusztában
úgy emlékszem ennyi a különbség
legend csak mozgás közben iránytűs
Azt már tudom hogy nálam az eTrex vista hcx nyert. Sztem rövidesen be is szerzem. Amúgy van gps-em, de sajnálnám felrakni a motorra, meg néha amilyen bozótokba mászkálok, valami tuti lekapná a kormányról.
nekem ilyen van de ez is szinte ugyanaz
most adnak mellé egy eredeti navi guide progit amit ha jól emlékszem 2 gépre lehet megosztani
ami ha azt vesszük semmit sem ér mert lehet ingyen rátenni, de akár el is lehet adni mert van aki megveszi (akér felesbe is) szóval ha összejön akkor egy kis költségcsökkentés vahy egy eredeti sw amit lehet frissítgetni
a navigálás rész nem beszélős, de sípol az akciók előtt, ugyanúgy nagyítgatja mint a többi a képet szóval nem a legjobb de simán elnavigál akár pesten is (volt már próba)
ellenben roppant pontos víz-és ütésálló én már 2 éve rázatom a motoron
tölthető akkuval megy (de sima elemmel is) egy napot kibír jó akkuval (2db)
micro sd kártyán van a térkép és arra rögzíti a nyomvonalakat is (napi bontásban 100-500kb egy-egy nap) régi nem használt 128-256 kari simán elég bele de 2gb ig kezeli
50 mb felé van a térkép telepítve
nekem előnyösebb ez mint a feleslegesen sokat tudó pda szerű gps amire vigyázgatni kell.....
ami egy faágat nem bír ki az nem való motorra
felfogatási csavar olyan mint a pc dugeszok csavarjai (monitor vagy nyomtató kábelen)
én egy letört kuplung felfogatást alakítottam át, de valamerre elhagytam..... de a kormányszivacson is elvan a nyakpántal elkötözve
tervbe van nekem is ez a GPS téma, de közbe meg az on-board témába is nagyon beleéltem magam, és az is annyiba kerül mint a GPS ami neked van, szóval egyszerűen nem tudok denteni
az a baj hogy mindig annyi mindent akarok egyszerre hogy az kész pénzügyi csőd
szerezz gps aztán tedd rá a turistautakat
aztán nem tudsz eltévedni
van egy rakat földút rajta
idén kecel-kkőrös-akasztó felöli részeken akarok rögzítgetni
Hehe...Megvolt ma az első próbaút ,kb 40 kilómétert mentem, csak földúton de szinte egy egész délután ráment.Irtózatos sár,köd,szemerkélő eső,félhomály mindenfelé,eltévedés,feleségem megjegyzései agyam állapotáról,......stb,DE FENOMENÁLIS VOLT.
Jövő héten megint megyek
ahogy vesszük......
benne vagy a nagy magyar valóságban 50km mélyen autóval járható úttól messze és ki kell tologatni akkor nem annyira sok az 50 pénz
bár az is igaz hogy inkább leamortizálnám a külsőt ilyen esetben, aztán még mindig nem 50.....
Én ilyesmibe nem ölném a pénzem, idén megúsztam 1 hátsó defekttel. Egy új belső kb 1200ft, ha tartasz otthon mindegyikből kettőt, akkor is kijössz 5 ezerből, és az már egyből jobban hangzik mint az 50.
találtam defektmentes belsőket
20 pénz/pár
igaz romosak, meg kicsit vékonyak, de lehet javítgatni
csak kellene hozzá kerekenként 2 vakszelep (előre lehet 1 is elég)
most agyalok megéri-e
lenne szerintem 50be amire kész minden
ilyen gyertyaölős géppel még nem találkoztam....
simsonnal is mindig a vartburgból kidobott isolatorral hasítottam
most az opelban is hordtam a gyertyát 50ezerig.......
szerintem a ténérében is benne lesz ebben az évtizedben......
Látta képen a vevő hogy milyen állapotban van, próbáltam is lebeszélni, de annyira erősködött hogy kell neki, hogy végül odaadtam. Szerintem ha megtekercselteti, lehet még akár full tökéletes is. Szikra volt vele, de semmi más. Nekem nincs akkora szikra, de gyanús hogy a halálán van a trafó, mivel folyton öli a gyertyákat.
ha valaki ugyanígy járt 2ből csak lehet 1et csinálni....
amúgy nem tudom milyen a gyújtás de a szikra 1 centiről is pattog nekem
ha nincs gyertya benne a pipán is átüt
autóban nincs ekkora energia
azám!
Amióta nálam van, azóta mindig van benne aksi, meg most van egy tartalék generátorom is!
És a leg durvább az, hogy ezt a generátort ami a képen van még el is adtam.
no persze ha füstöl az nem természetes, de amíg nem okádja, meg egy olajcsere alatt megeszik fél litert kár hozzányúlni.....
ilyen dolgok mindig ráfizetősek, mert ugye ha szét van szedve akkor ezt cserélek meg azt stb
aztán a végén minden cserélődik ami lehet ment volna még 10 évet
zöldkártyázni nem kell vinned kicsi füst jöhet ki belőle
hát hidegen elég sötét füst,de hamar abba marad azt utána huzhatom neki,nincs ien gond,szoval akkor nem kell ezmiatt agodnom
+ egyik ismerősöm azt mondta ha van aksi a motorba akko könyebben indul.Ennek télleg van valami valoságalapja,vagy ugy hüeség ahogy van?
A motor nem öninditós
Mert szerintem nem befolyásol,de gondoltam azért megkérdezem.
épp nem tudtak legendet hozni azért lett a vista
iránytű meg magasságmérő nem kell az alföldi pusztában
úgy emlékszem ennyi a különbség
legend csak mozgás közben iránytűs
de ez is szinte ugyanaz
most adnak mellé egy eredeti navi guide progit amit ha jól emlékszem 2 gépre lehet megosztani
ami ha azt vesszük semmit sem ér mert lehet ingyen rátenni, de akár el is lehet adni mert van aki megveszi (akér felesbe is) szóval ha összejön akkor egy kis költségcsökkentés vahy egy eredeti sw amit lehet frissítgetni
a navigálás rész nem beszélős, de sípol az akciók előtt, ugyanúgy nagyítgatja mint a többi a képet szóval nem a legjobb de simán elnavigál akár pesten is (volt már próba)
ellenben roppant pontos víz-és ütésálló én már 2 éve rázatom a motoron
tölthető akkuval megy (de sima elemmel is) egy napot kibír jó akkuval (2db)
micro sd kártyán van a térkép és arra rögzíti a nyomvonalakat is (napi bontásban 100-500kb egy-egy nap) régi nem használt 128-256 kari simán elég bele de 2gb ig kezeli
50 mb felé van a térkép telepítve
nekem előnyösebb ez mint a feleslegesen sokat tudó pda szerű gps amire vigyázgatni kell.....
ami egy faágat nem bír ki az nem való motorra
felfogatási csavar olyan mint a pc dugeszok csavarjai (monitor vagy nyomtató kábelen)
én egy letört kuplung felfogatást alakítottam át, de valamerre elhagytam..... de a kormányszivacson is elvan a nyakpántal elkötözve
az a baj hogy mindig annyi mindent akarok egyszerre hogy az kész pénzügyi csőd
aztán nem tudsz eltévedni
van egy rakat földút rajta
idén kecel-kkőrös-akasztó felöli részeken akarok rögzítgetni
Jövő héten megint megyek
benne vagy a nagy magyar valóságban 50km mélyen autóval járható úttól messze és ki kell tologatni akkor nem annyira sok az 50 pénz
bár az is igaz hogy inkább leamortizálnám a külsőt ilyen esetben, aztán még mindig nem 50.....
igazábol nézegettem az aksikat ez jo lenne bele? 12v/8ah?
20 pénz/pár
igaz romosak, meg kicsit vékonyak, de lehet javítgatni
csak kellene hozzá kerekenként 2 vakszelep (előre lehet 1 is elég)
most agyalok megéri-e
lenne szerintem 50be amire kész minden
simsonnal is mindig a vartburgból kidobott isolatorral hasítottam
most az opelban is hordtam a gyertyát 50ezerig.......
szerintem a ténérében is benne lesz ebben az évtizedben......
amúgy nem tudom milyen a gyújtás de a szikra 1 centiről is pattog nekem
ha nincs gyertya benne a pipán is átüt
autóban nincs ekkora energia
Amióta nálam van, azóta mindig van benne aksi, meg most van egy tartalék generátorom is!
És a leg durvább az, hogy ezt a generátort ami a képen van még el is adtam.
mondjuk akku nélkül én nem használnám az bizonyos, nem tesz jót a töltésnek ha nincs benne akku
ilyen dolgok mindig ráfizetősek, mert ugye ha szét van szedve akkor ezt cserélek meg azt stb
aztán a végén minden cserélődik ami lehet ment volna még 10 évet
zöldkártyázni nem kell vinned kicsi füst jöhet ki belőle
+ egyik ismerősöm azt mondta ha van aksi a motorba akko könyebben indul.Ennek télleg van valami valoságalapja,vagy ugy hüeség ahogy van?
A motor nem öninditós
Mert szerintem nem befolyásol,de gondoltam azért megkérdezem.