ha melegen nem füstöl normál gázhuzigálásra nincs ott gond
ha hidegen feketén füstöl az sem gáz legalább kap benzint rendesen
kicsi világos füst is belefér hidegen, többnyire elmúlik ha bemelegszik, aztán majd használatkor úgy is kiderül fogyaszt-e olajat........
Lehet a gyertya is akár az oka,de a nagyobb gond a FÜST.Se hidegen se melegen nem szabadna semennyi füstöt se látni.Roszabb esetben elég sok pénz a javítás ,jobb esetben megúszod egy szelepszár szimering cserével.
kösz szépen akko az lessz bele
mer sztem ami benne van az má haldoklik,mert bemelegszik van hogy leáll azt várni kell picit mire indul.
Ám az mitöl lehet hogy hidegen nagyon durrog ill van hogy a láng is kicsap a kipufbol?
az inkább gyujtás vagy karbi beállitási hiba lehet?
melegen már nem durrog egyáltalán,ill hidegen amikor indul van hogy eléggé füstöl de csak pár pillanat,max fél perc.
kössz a segitséget mert eddig nekem csak 2 T-s motorom volt és még elég tapasztalatlan vagyok az uj masinával.
nekem a henger meg a hf jól bírja, tisztára mintha új lenne még így egy év használat után is, de a blokk többi része már kifakult, meg ledörzsölődött, szóval csúnya. Kiderítem mi az a festék, aztán ha kibelezem, már megy is a homokfúvóhoz!
szomszédban lekenték az ereszcsatornát réz szinűre
az is alu volt és ott 2x kenték, de nem tudja mivel
de amivel a blokkot festik egész strapabíró anyag jól állja a dörzsölést
na de majd kiderül
ez az üres dolog szerintem yamahás betegség, majd mind ilyen
enyém hidegen gyönyörűen veszi az üreset de melegen néha felugrik 2.ba
néha elég ha mozdítok a motoron és már üresben is van
cimbi gépe is néha szarakszik az üressel, szomszédé is dettó, de a dt-m is ilyen volt
ez az alu festés engem is érdekel mert eddig akármivel fújtam lepereg
lehet valami alapozó kell meg előtte lehomokolni fémtisztára
Van egy fölösleges NX/XR/55-ös hátsó lánckerekem,a Dominatoron volt max 50kilóméterig.Leszedtem mert az1-es és a 2-es fokozat szinte használhatatlan volt.Gondolhatod, 85-öt ment végre
Van tervbe egy olyan beruházás is, hogy lefestem a blokkot, csak nemtudom milyen festékkel kéne. Van egy német ismerősöm, egy csomó cuccot árul az ebay-en, majd kiszedem belőle hogy pl ezt mivel festette.
Tőle van a fél motorom. A hengerfej meg a henger faszán bírja. Lehet szét kell majd vennem a blokkot, mert idegesít hogy néha egyszerűen nem akarja az ürest. Van hogy kurvanehezen mozdul meg, meg van olyan is hogy átugorja, de van amikor meg működik rendesen. Aztán már ha úgyis ott vagyok, kiszinezem a középső blokkfeleket is.
Én is akarok valami 50 körülit hátra, de nem nagyon van. 47 a legnagyobb amit találtam. Most 15-40 van fent, de így is eszméletlenül lehet csapatni, nem mondanám hogy lomha.
ha hidegen feketén füstöl az sem gáz legalább kap benzint rendesen
kicsi világos füst is belefér hidegen, többnyire elmúlik ha bemelegszik, aztán majd használatkor úgy is kiderül fogyaszt-e olajat........