Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Yamaha RD250-es hengerpárt (1A2, levegős) keresek dugattyúval együtt lehetőleg. Van 400-as hengerpárom cserébe ugyanehhez a típushoz dugattyúval, de minden megoldás érdekel!
Húúúú mik voltak ott.
Gratulálok mindekinek. Sajnos nem tudtam elmenni nézőnek sem.
Megnézem
no problemo majd lesz valahogy..lánckerék összekészitve 12-17-ig ugyhogy ne aggodjál
Hívtam,írtam,semmi! Rajta vagyok,cseszegetem...
HI. Kakucsinóra el tudnád vinni a motoromat?
Biaggi3,nem maradt pár lánc szem abból a gumigyűrűs 520-as láncból?Van lehetőség hátra 46 fogas lánckereket felrakni a gyári 39-es helyett.De akkor a 120szem rövid,bele kellene toldani.
...valamint új értelmet nyert a fej nélküli lovas(ok) is...
Most nem azé...de olyan fiatalos vagyok még mindig, a két vén farok között
Help Nem vón valakinek 1db.kallódó blokktartó tengely (első) ?
Jó az umbrella girl!
"télen amikor van idő, jól megvárnám a tavaszt,mert hideg van"

Na azért legyen Kecsóról még a három grácia is:
Az én ötletem volt, hogy így mossák ki.
IGAZI FÉRFIAK.minden tisztelet.
ha velem történne hasonló,lapjára dobnám az utánfutóra.aztán télen amikor van idő, jól megvárnám a tavaszt,mert hideg van.
Green team Benelli dugattyú darabok kimosása a blokkból:

http://youtu.be/sZWu6EC6gwI
Behúztam az első féket és gyorsabban megállt, mint amihez hozzá vagyok szokva Azon a rézsűn meg nem ért le a lábam Amúgy Máriapócson a Mihura feküdtem rá Ott a lábam akadt meg a motorjába Legalább is így emléxem...ha még egyszer előfordul tényleg megnézetem magam
tudod igy szeretjük ahogy van a többiért meg fájjon a csapatfőnökének a feje
Hűű, akkor ottan kmoly rongálás volt..
Motorozozz is ez ombre, vagy csak akaszkadőrshowja elemit gyakorolta?
pedig az a girbe-gurba utca az egyirányú,meg parkolni sem lehet rajta!
:)
azért zolinak látatlanba igaza van ezzel a vonzással bár nem értem mi vonzott abban a másik motorosban akire ráborultál a pilótacsere sávban alig tudtuk kihuzni a motorod alol
Azé volt előzménye is Sanyika ment vele elsőnek az edzésen, kérdeztem nem csúszik? Nekem nem. Ok. Ment Mogyi, kérdeztem nem csúszik? Neeem!Ok. Ráültem én és már talán a 4-dik körben a célegyenes végi visszafordítóban kétkerékkel csúszva a térdt lecsapva tudtam csak felállítani egy két kör múlva megint ugyan úgy ugyan ott előadtam az eksönt.... Old Dió mondta is, hogy nagyon csúszik neked ez a motor sanyikám.. Többi kanyarban is nagyon csúszott. Mint egy profi kerékcserét kértem utánna. Egész jónak tünt utánna Bátor lettem Amúgy nem volt füvezés...végig az aszfalton hempiztem Most csak a popsija előzött meg Olyan furcsa volt, hogy előbb még arra mentem, most megy szembe jönnek
Vonzotta a természetes közege, mint bálnát az óceján:)
egyszerüen nem volt még átállitva az agya a versenyre még mindig a fünyirásra koncentrált igy tudom elképzelni az elképzelhetetlen malőrt
Nem értem ezt a linket Azt akartad mutatni, hogy ez a Baló nevű srác adott majdnem 1 másodpercet körönként neked? Ne légy szomorú mi sokkal többet is szoktunk kapni Laciról meg annyit, hogy elvert mindenkit esőben ...is....hát lehet, hogy az egész mezőnynek nem volt akkora rutinja mint neki. Alpok-Adria, h-ring stb. Ráadásra vér profin, komolyan tolja minden körben. Profi motorral. Nagyon tisztelem érte. A mezőny motorparkját láttad te is... nem akarok senkit megbántani! Még az új ETZ-m ről is szedtek le alkatrészeket, meg az Öreg Dióéról is, hogy célba érjenek. Viszont minden görcs nélkül jól éreztük magunkat