az mz-mz viszonylathoz meg azért a dobfék tárcsafék,négy seb-5-seb rejt biztosan pár másodpercet,azt nem mondom hogy milyen gumi mert az a mi sarunk,viszont annak örültem hogy az örsék sárga mzjének ellenfelei tudtunk lenni egy viszonylag jól motorozható széria géppel
az esőhöz meg csak annyit hogy laci meg még egy két motor bevállalta a többi meg csak körözött,viszont az eredményen nem változtatott a dolog semmit senkinek.gondolom sok motor kétszemélyes lett.........
aki nem volt ott, azért nem érti.az eredményhirdetéskor volt egy olyan mondat hogy az abszolutot nyilvánvalóan egy nagy és erős motor nyerte,de a.......stb.mikor mihu beirta az mz kupa időket irni is akartam hogy az mz is egy nagy és erős motor csak ezek szerint ezek nem azok az mz-k
Morini = nagy és erős motor. Az előbb vázolt "tétel" szerint, ill. a köridőket megnézve nyilván a széria ETZ-250 még nagyobb és még erősebb (Morini 59.031, igaz egyértelműen több van még benne)
Ja, még valamit én sem értek . Vajon miért ment vizes pályán Laci 15 (!)mp-el jobb köröket a többieknél? A víztől még jobban "megébredt az erő" (ahogy Peti mondaná :D) a Moriniben? Meg megnőtt a tapadás kigyorsításon? :)
Hálás köszönet a szervezőknek és a versenyzőknek, segítőknek, mert kitartottak és nem adták fel, hogy legyen 2013-ban is 6 órás! Köszi, hogy türelmesen kerülgettetek és nem löktetek ki a f*szba.
Louis, I think this is the beginning of a beautiful friendship.
Jövőre is legyünk ott és mindenki hozzon még egy embert. Az időjárás remek, változatos volt, a villámcsapást szenvedetteknek jobbulást. Ez mekkora már, mesélhetnek orrvérzésig a májerok, cha. A viharka után mikor Albi végigjárta a boxokat, hogy a csapatok mennének-e tovább, ránk nézett: ...”ja, titeket meg sem kérdezlek...” és ment is dolgára. Nyilván már előző este elterjed a hír az éjszakában, hogy Mogyorósi Gladiátor Péter a pénteki felhőszakadást követő, felhő felszakadozást kihasználva, a szürkületben aquaparkozott annyi kört ami szükséges egy bőrruha és motoros csizma teljes átáztatásához. Füves (értsd: vállal motort majdnem megtartó, de mégis pályáról fűbe kicsúszó, fetrengős) Sanyink az elvárt patika időket motorozta, szerintem a szabotázs is valami másik csapat által lerakott nagy pénzek miatt lehetett. Köszönöm szépen a csapat profi fotósának az áldozatos munkáját! Köszi Diós MESTER-nek, hogy időre megjavította a Kecskeméten még főtengely beállás miatt depressziós motort. Szerintem akkor is kész lett volna vele, ha nem hiszi tévedésből, hogy a 6 órás egy héttel korábban lesz. A haza úton felvetődött, hogy 2014-ben mehetnénk a kis RD-vel..? Na pá, Béla voltam, szevasztok!
Fogalmam sincsen 1 x tanákoztam kicsDióval amikor csere után én jöttem és azonnal előzékenyen elengedtem....( még merev voltam, nyomott a szerződtetett sztár pilóta státuszom, stb. nem egyszerű ám a sztár, szerződtetett pilóta élet ...leg szebbnek, fotógénebbnek, kötelezően leg gyorsabbnak lenni..stb. , de ezt Te úgy sem értheted )utánna én még 1x tanákoztam a motoroddal amikor MEGELŐZTEM az embered. Hogy nálunk a többiek mit csináltak azt nem tudom. Csak is Mogyi lehetett olyan lassú , hogy elénk kerültetek mert a másik PILÓTÁNK SANYIKA olyan FÉRFI, aki szárazon és vizen is pont ugyan olyan időket ment. Ahoz Ti kevesek voltatok , hogy elkepjátok
1x versenyzek MZ-vel az is lehányt magáról Lehet, hogy nem kellett volna yamahás pólóban nyomnom Érezhette a dög, hogy ez egy komoly yamahás gyerek még a végén meghajt..inkább ledobom
sanyi kiérdemelte az mkert helyett az eskert nevet. a brc brigád szokás szerint hengerelt,mi küzdöttünk a második harmadik helyért a szita eörs sárga villámmal de két esés eldöntötte a harcot a végét meg az eső mosta el kicsit de azért jó volt. lesz pár amatőr fotó,meg ha krisnek sikerült a kamerafelvétel akkor video is
A 117-es csapat. Minden zsír volt. Csak miattam vesztettünk kb. 10 percet. Vagyis nem is.. az Öreg Dió, meg a Mogyi lassan szegelte össze az MZ-t Én a fetrengést gyorsan elintézem pedig
:)
Ja, még valamit én sem értek . Vajon miért ment vizes pályán Laci 15 (!)mp-el jobb köröket a többieknél? A víztől még jobban "megébredt az erő" (ahogy Peti mondaná :D) a Moriniben? Meg megnőtt a tapadás kigyorsításon? :)
(Ennek fényében én csak egyvalamit nem értek: http://bit.ly/15Q8YBF )
Louis, I think this is the beginning of a beautiful friendship.
Jövőre is legyünk ott és mindenki hozzon még egy embert. Az időjárás remek, változatos volt, a villámcsapást szenvedetteknek jobbulást. Ez mekkora már, mesélhetnek orrvérzésig a májerok, cha. A viharka után mikor Albi végigjárta a boxokat, hogy a csapatok mennének-e tovább, ránk nézett: ...”ja, titeket meg sem kérdezlek...” és ment is dolgára. Nyilván már előző este elterjed a hír az éjszakában, hogy Mogyorósi Gladiátor Péter a pénteki felhőszakadást követő, felhő felszakadozást kihasználva, a szürkületben aquaparkozott annyi kört ami szükséges egy bőrruha és motoros csizma teljes átáztatásához. Füves (értsd: vállal motort majdnem megtartó, de mégis pályáról fűbe kicsúszó, fetrengős) Sanyink az elvárt patika időket motorozta, szerintem a szabotázs is valami másik csapat által lerakott nagy pénzek miatt lehetett. Köszönöm szépen a csapat profi fotósának az áldozatos munkáját! Köszi Diós MESTER-nek, hogy időre megjavította a Kecskeméten még főtengely beállás miatt depressziós motort. Szerintem akkor is kész lett volna vele, ha nem hiszi tévedésből, hogy a 6 órás egy héttel korábban lesz. A haza úton felvetődött, hogy 2014-ben mehetnénk a kis RD-vel..? Na pá, Béla voltam, szevasztok!
Pazar.