Diliből kitaláltam, hogy a tökutolsóval el kellene jáccani, hogy valaki megóvta a motrát, beavatni Lojzit, hogy akkó valaki randán meg lesz viccelve.
De valahogy nem arattam nagy sikert a villámtréfámmal:)
Köszi,azt hiszem eldőlt.A gumin szerepelnek a következő szavak:only,front. Ettől függetlenül a pénz beszél,ha nem lesz más akkor lecarom mi van rá írva! Esőben meg nem megyünk,mert a baleset így kezdődik!
Nekem mostanában rakták fel a mindkét kerékre, de akkor bizony más forgásiránnyal szerelendő AVON-t, és csak addig pofáztunk, hogy este nézem, nem lesz jó. Másnap visszavittem, természetesen korrigálta a gumis, elnézést kért, de azt mondta, ha csak a terhelést nézzük, a szövetnek egál. A mintának a vízelvezetés miatt nem mindegy, szerintük...
Sziasztok!
Eladó forgalmi szerint 1984-es (4L1-es modell) RD 250 LC. http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Ha valakit érdekel a képesmotoron található telefonszámon bármikor elértek:)
Ez a leg régebbi verzió. Felső görgőt cseréljél és nem fog zörögni. DT block csak a nem poweres jó neked! Van szabályzóm is, index is hozzá. Futómű, váz, főtengely, görgő stb. Látom 50-es ként használod...
Nekem a 10w-s van. Tehát akkor a henger meg a karbi egyezik? Nekem csapszeg kellene meg fesz szabályzó mert amikor magasabb a fordulat akkor halványul a világítás.
De valahogy nem arattam nagy sikert a villámtréfámmal:)
(dopki a teflonod:)
más a mintája de ez minket nem zavar.
A nagy"böszme"motorokra szerelt elsőgumit rakhatom kis motorra(RG)hátra?A méret jó volna!Van ennek valami akadálya"tudományosan"?
Eladó forgalmi szerint 1984-es (4L1-es modell) RD 250 LC.
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Ha valakit érdekel a képesmotoron található telefonszámon bármikor elértek:)