Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

még 3 hét hogy a doki mondja mit lehet de elvarjuztam a vitot abba könnyeb beülni meg kiszálni,mert igy nagyon le vagyok korlátozva azt meg nem birom.
akkor nem értem minek erölteted a yamahával menést.MZ-t
kapsz a feléért mint 1 yamahát. Majd kecskeméten kiderült
melyik gyorsabb,már menni fog a szabó klán.
Na ja! Ráadásra kakucson amit már elkönyveltem, hogy akár mennyit megyek rajta soha nem fogok jól menni itt. Egyszerűen nem érzem ezt a pályát. MZ-n ülve teljesen más, azonnal jöttek az ívek a tempó.
Nagyon könnyű vezetni.Pici gázadás és gyorsul stb. Fékezni szinte tényleg nem is kell, pici gáz vissza és olyat lassul, hogy csak na. A p20 volt hasonló. Nem véletlen, hogy Dani, Lecsó ott zúzott elöl mindig azon kívül, hogy jó riderek bitang jól viselkedik a p20.
hát ugy néz ki rendben van már autoztam is
Gömbcsuklód?
jó gyors a mihu meg amotor is, a név is létezett de az 4t.
gratulálok jól mentetek.
Ércsük a viccöt csak nem szeressük
Ha valakinek jó a motra, vagy egyszerűen csak gyors, mindíg ezt szoktam rávágni, hogy "nem baj, majd megóvjuk"
Többnyire nevetni szoknak rajta.
bár igy lenne ötösöm a lottón ahogy ezt gondoltam
Akkor nálatok jelenleg sok a problémás emer? De, hát nem csoda mert vicc gyanánt is az óvás jutott eszedbe.:)
Ilyen izé nincs valakinek? A hátsó tengelyen kéne legyen mindkét oldalon.De nekem csak egy van.
Meg talán kikoptak a problémás emerek is, és nincs mire vergődni, mert szemlátomást egyformán mennek a motorok.
Ez érdekes, Füves Sanyi is azt mondja, hogy kétbetűssel sokkal gyorsabb.
Ja, csak közben az MZ-sek "felnőttek"
Hát kanyarban egyelőre az MZ jobb
Hát egyébként nem.
Sanyibá, arra teccik gondolni, hogy míg egy lábtartó hiánya azonnali megállásra késztet, addig beállt fékkel vígan lehet még szelni a habokat?
Ez nem Főgeco féle traktor, hogy lepotyog a lábtartó róla
Azok ottan nem vmi arp hajtokarcsavarok?
Mé, adtak öngyújtót?
Köszi a képeket. Az asszony rólam csinált vagy 2 db. Legalább látszik, hogy ott voltam. Igen vicces a gyúrós , tolós kép Miután többé nem lehetet használni a féket egész jó lett A 4 körben a leszakadt kuplung bowden vég a deszert volt Kibirta a kuplung nélküli le fel váltásokat a tank gép Megint az Old Dio-Mogyi Peti páros húzott ki a kakibúl
Akkor én kérem az olajamat már most. Lojzi hetek óta sasolja a szétborított blokkomat, már jobban tuggya mi van benne mint én-e. De ne holmi ricinus származékot, rendes pakurát kérek, traktorba valót.
Jaja.

Szerváltunk rá ponzort, és aki bont, az olajat kap (igol sts-r) ajeszba.

Így azthán mindenki bontani akart:)

Amúgy sorsoljuk, hogy ki bont.

Az egészet voltaképpen nem is mi találtuk ki, hanem szemérmetlenül elloptuk (tam:) az MZ sek től.
Náluk korábban a 3 dobogós automatice szerelt.

Persze, nálatok nemtom ez hogy lesz, egy vizest vagy trakeszt nemannyira eccerű felboncolni mint egy cimconyt, hogy leveszek négydarab anyát és minden látszik.
Erről jut eszembe, hogy a racén beszélgettem Lojzival és mondta, hogy tervezik a motorok bontását verseny után. Szerintem helyesen. Talán ti már csináljátok is a ha jól tudom.