biztos nála van, de most aprillia rs-el jött,
a nyitrainál meg fel van a falra akasztva a hársfai morbidellie.
azé össze kéne magad kapni hogy labdába rugj ilyen pályákon.
A blokkhoz mint tuning nem nyúlok marad 200 cm3 csak a megszakítós gyujtást szeretném valamire cserélni. Szeretném elvinni azért a Szabó-ék hoz beállításra bár nem tudtam meg még az elérhetőségét. Külsőre igazából a Petro régi 200-asa jön be legjobban. A többit majd meglátom az biztos, hogy nem megyek már úgy, mint eddig, hogy csak úgy beugrok a racéba. Nem az eredményért, hanem nehogy kitörjem a nyakam ezért megyek edzeni a pályákra mint a többiek. Ráadásra a 8 illetve a 24 órás versenyre is nekiáll a banda a Benelli programmal tehát lesz mit reszelni.
És hol fogsz vele körözni, pont a 25 amiből kevés van, bár az
idei X kategoriába jó lett volna. Tele vagy lovéval,bár a Nagy loca
is kitolt egy rs 250-est.
az idomokat a Tota Attila gyártotta amik a 250 rd-ken vannak.
Ha speciálba akarsz menni akkor elég sok munkád lessz vele.
ha szériába akkor helyre kell tenni azokat amik nem széria.
a 125 után ha jó akkor biztos gyorsabb leszel vele , csak az a kérdés mit akarsz belöle.
persze "kanyart" "házilag"máshogy nem lehet csinálni,csak fújni,de azon a képen egyenes a cső! és egy záró kúp van a végén!én arról baszéltem,h.azt megnézném fújva hogyan csinálod,mert a véget akkor is külön kell ráhegeszteni!
hát ez igen tág fogalom.mert sokmindentől függ. kis vagy nagyobb motor,saválló vagy vas,tervezni kell,vagy van rajz..............
konkrétabban kéne meghatározni!
a nyitrainál meg fel van a falra akasztva a hársfai morbidellie.
azé össze kéne magad kapni hogy labdába rugj ilyen pályákon.