Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

biztos nála van, de most aprillia rs-el jött,
a nyitrainál meg fel van a falra akasztva a hársfai morbidellie.
azé össze kéne magad kapni hogy labdába rugj ilyen pályákon.
sztem elmegy a 250 kozott,v x ben 45le 75kg
Nem yamahat?nala van a csoves fele alu vazas alul csoves zalkas motor nem?
már ha arra a szabora gondolsz aki az 5 megy akkor azt kell mondanom hogy az az én masinám én reszelem
A blokkhoz mint tuning nem nyúlok marad 200 cm3 csak a megszakítós gyujtást szeretném valamire cserélni. Szeretném elvinni azért a Szabó-ék hoz beállításra bár nem tudtam meg még az elérhetőségét. Külsőre igazából a Petro régi 200-asa jön be legjobban. A többit majd meglátom az biztos, hogy nem megyek már úgy, mint eddig, hogy csak úgy beugrok a racéba. Nem az eredményért, hanem nehogy kitörjem a nyakam ezért megyek edzeni a pályákra mint a többiek. Ráadásra a 8 illetve a 24 órás versenyre is nekiáll a banda a Benelli programmal tehát lesz mit reszelni.
És hol fogsz vele körözni, pont a 25 amiből kevés van, bár az
idei X kategoriába jó lett volna. Tele vagy lovéval,bár a Nagy loca
is kitolt egy rs 250-est.
az idomokat a Tota Attila gyártotta amik a 250 rd-ken vannak.
Ha speciálba akarsz menni akkor elég sok munkád lessz vele.
ha szériába akkor helyre kell tenni azokat amik nem széria.
a 125 után ha jó akkor biztos gyorsabb leszel vele , csak az a kérdés mit akarsz belöle.
vitrinbeeee?ezekkel vb futamokat nyertek

a Mala is csak szopott azzal a rotaxal
suzu777. Nagyon érdekel amit írtál de szinte egy szót sem értek.
Fejtsd ki bővebben mert fontos a véleményetek.
tettek fel az ipoly tv-sek is de a simson 4* olyan hosszu,de azért a végén rajta vagytok. 32 delortó azzal kezd.
Aha!Jól szólnak a Yamakkák! Meg lesz döfve a 250...
ha vitrinbe kell az jó, bár az lcr-rel mehetnél a mala féle bombardierrel
láttad már a marmoly videot a you tubon vagy a pannoniára is belinkelték.
Én sem rád.
persze "kanyart" "házilag"máshogy nem lehet csinálni,csak fújni,de azon a képen egyenes a cső! és egy záró kúp van a végén!én arról baszéltem,h.azt megnézném fújva hogyan csinálod,mert a véget akkor is külön kell ráhegeszteni!
en nem csinalok csovet,de sokkal homogenebb lesz melegen lekalapalva

Mit szolnatok egy ilyenhez?
hát ez igen tág fogalom.mert sokmindentől függ. kis vagy nagyobb motor,saválló vagy vas,tervezni kell,vagy van rajz..............
konkrétabban kéne meghatározni!
mennyi nálad egy cső 2taktra.
na látod ilyen kupos s kanyart azt fujom szebb meg jobb is talán.
Raymund te lekalapálod a zündapp meg a sachs csöveket.
igazság szerint ugy a legjobb de csak két kéz van.
sajnos ez igaz
lehet,de így sem fizetik meg a munkám rendesen!
pedig szebb lenne,es a gazoknak is jobban esne