Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hihetetlen mire képesek a vizes blokkal egyesek. Érdemes megnézni az alábbi linkeket. Őrült ausztrálok.

http://www.twostrokeshop.com/i...

htt
p://www.twostrokeshop.com/T...


http://www.youtube.com
/watch?v...
Holnap quadulás van lebeszélve.Formába kéne jönni fizikálisan legalább.
Sada! Mi, miért nem megyünk el megnézni?
Hajrá petro!Majd fotók lesznek remélem.
Egyébként észveszejtő egy segrakéta ez a YPVS 350.
Vizes 350-esen mennyire lóghat a kuplung tengelye?
Hidegen ha nincs rajta a kuplungszerkezet, radiálisan és axiálisan is szépet kottyan a golyóscsapágynál.
Van ennek köze ahhoz, hogy csattan a váltóm váltáskor, és hogy nehéz üresbe rakni.
Kéne nekem egy komplett kuplungszerkezet, ha valaki tud, jelezze.
Most adtak el egyet az orrom elől. Ezzel is kihúzom egy darabig, mert mostmár talán funkcionál, nem csúszik annyira, de már nagyon ki van verődve.
Bár csak egyszer találkozunk, nem ismerjük egymást, de boldog névnapot!
Boldog Névnapot Kivánok Főnök!
Rám fog férni...remélem nem hozok szégyent a Maestro névnapjára! Nagyon sok boldogat kívánok!
(Lent az erkély alatt van már csak hely,ott keressetek,ott leszek a motrom alatt!)
nincs baj a fékkel jó, még fog is teljesen uj volt össze kéne még koptatni akkor igázábol jó lenne. bár ez a fajta féktárcsa irtó nehéz.
köszönöm mindenkinek a jókivánságot.
megyek a ringre de csak vasárnap nézönek meg drukkolni a petrónak.
Épp Dimmával dumáltam amikor jött be. Csak markolatig esett be a fékkar, aztmondta majd beszart.
nmtudok iylenről, gábor a fékhatást kifogásolta, de mint később mondta, időval feljavult, bekopott.
Amikor kivitték, 20 méter sem volt a motorban.
Boldog névnapot Dimma. Jöttök ringre?
Annyira hogy be is esett a fékkar?
Hohó!
nemtom miylen nap van, de füled érjen bokáig Dimma!
Meg, nem tudom, mit írhatok le, és miért fog Dimma seggberugni:)

Volt az a kakucsi tesztelés a hungarosing előtt(amiről a remegős video van) ott főleg a 350 es ment.
Pár körön át szépen szólt, de valahogy befáradt, és a hangja is eldurvult, Szabó Kuksi bá, a hengerfej kialakításra gyanakodott mint hibaforrás, mint kiderült az volt a baja, a ringen már átalakított égéstérrel ment, azzal nem is volt baj. (ilyenek miatt jó egy kispályázás, előjön ez-az)
Még a futóművön állítgattak, Gábor (kis Szabó) mondta, hogy kicsit tolja az elejét, és a féket még be kell koptatni, ez meg is történt, amíg a karburálás folyt, állítottak az elején, és Gábor a próbák alatt bekoptatta a fékbetéteket is.
Boldog "DIMMA" napot Gyuribá!
Ennek a hajtókarnak a motorjával is lehettne classic 500 ban indulni, legfeljebb az 500 az köbincs volna:)
Fekete hétvége volt az az FRC csapatnak, sokat dolgozott mindenki, Dimma, Nándibá, Gábor, de valahogy nem jött ki a lépés, balszerencsénk volt.
Nem utolsó sorban meglehetősen drága volt.

Hajlok arra , hogy inkább a supermotosokkal közös versenyre kellene kivinni pl a 250 est, hogy összeérjen a motor, hogy kijöjjenek a hibái, hogy kiderüljön végre, miért mindíg a jobb henger rakoncátlankodik.
Már eddig is több apróbb hiba kiderült, csak a supermotosokkal olcsóbb a verseny, még ha hármasnál nem is lehet feljebb váltani, akkor is hasznos volna.
Szerintem.
Classic 500,4. hely. Ez, egy teherautó hajtókar!
Köszi Zoli, csak ennyit akartam! Az a baj hogy úgy írogattok a versenyről, hogy mi utcai motorosok nem értjük. Pedig minket is érdekel.
Ne is mond, én is annyit kínlódtam a 350el mert vettem bele egy gyári új szűrőt, de sehogy nem ment vele jól. Végül kivettem a francba vissza raktam megint a hét sportlégszűrőt, most megy rendesen. Lehet hogy koptatja a dugókat, de mikor levettem a 250 hengereket meg voltam lepődve hogy milyen jó állapotúak, pedig láttam már karcos dugókat. (Ja és a hangja, az nagyon jó!)