Vizes 350-esen mennyire lóghat a kuplung tengelye?
Hidegen ha nincs rajta a kuplungszerkezet, radiálisan és axiálisan is szépet kottyan a golyóscsapágynál.
Van ennek köze ahhoz, hogy csattan a váltóm váltáskor, és hogy nehéz üresbe rakni.
Kéne nekem egy komplett kuplungszerkezet, ha valaki tud, jelezze.
Most adtak el egyet az orrom elől. Ezzel is kihúzom egy darabig, mert mostmár talán funkcionál, nem csúszik annyira, de már nagyon ki van verődve.
Rám fog férni...remélem nem hozok szégyent a Maestro névnapjára! Nagyon sok boldogat kívánok!
(Lent az erkély alatt van már csak hely,ott keressetek,ott leszek a motrom alatt!)
Meg, nem tudom, mit írhatok le, és miért fog Dimma seggberugni:)
Volt az a kakucsi tesztelés a hungarosing előtt(amiről a remegős video van) ott főleg a 350 es ment.
Pár körön át szépen szólt, de valahogy befáradt, és a hangja is eldurvult, Szabó Kuksi bá, a hengerfej kialakításra gyanakodott mint hibaforrás, mint kiderült az volt a baja, a ringen már átalakított égéstérrel ment, azzal nem is volt baj. (ilyenek miatt jó egy kispályázás, előjön ez-az)
Még a futóművön állítgattak, Gábor (kis Szabó) mondta, hogy kicsit tolja az elejét, és a féket még be kell koptatni, ez meg is történt, amíg a karburálás folyt, állítottak az elején, és Gábor a próbák alatt bekoptatta a fékbetéteket is.
Fekete hétvége volt az az FRC csapatnak, sokat dolgozott mindenki, Dimma, Nándibá, Gábor, de valahogy nem jött ki a lépés, balszerencsénk volt.
Nem utolsó sorban meglehetősen drága volt.
Hajlok arra , hogy inkább a supermotosokkal közös versenyre kellene kivinni pl a 250 est, hogy összeérjen a motor, hogy kijöjjenek a hibái, hogy kiderüljön végre, miért mindíg a jobb henger rakoncátlankodik.
Már eddig is több apróbb hiba kiderült, csak a supermotosokkal olcsóbb a verseny, még ha hármasnál nem is lehet feljebb váltani, akkor is hasznos volna.
Szerintem.
Ne is mond, én is annyit kínlódtam a 350el mert vettem bele egy gyári új szűrőt, de sehogy nem ment vele jól. Végül kivettem a francba vissza raktam megint a hét sportlégszűrőt, most megy rendesen. Lehet hogy koptatja a dugókat, de mikor levettem a 250 hengereket meg voltam lepődve hogy milyen jó állapotúak, pedig láttam már karcos dugókat. (Ja és a hangja, az nagyon jó!)
http://www.twostrokeshop.com/i...
htt
p://www.twostrokeshop.com/T...
http://www.youtube.com
/watch?v...